patırtı.com

Patırtı.com alışverişim:

Günümüzde mağaza mağaza gezerek moda neymiş ne alsam diye düşünmeye gerek kalmadan online alışveriş sitelerinden alışveriş yaparak trendleri zahmetsizce takip edebiliyoruz. Bugün araştırmalarım sonucu keşfettiğim yepyeni bir siteden size bahsetmek istiyorum Patırtı.com.Yaklaşık beş gün önce verdiğim siparişim elime ulaştı. Online bir şeyler beğenmek ve almak ne kadar zevkli ben çok sevdim gerçekten.

patırtı

Patırtı alışveriş deneyimi:

Öncelikle Patırtı.com online alışveriş sitesinden biraz bahsedelim. Fiyatları son derece uygun ve son moda kıyafetlerden oluşan geniş bir ürün yelpazesi var. Yalnız ilk bir iki gün neler alsam diye düşünürken sitedeki ürünlerin hızla tükendiğini fark ettim. Her bakışımda istediğim bedenin satılmış olduğunu görünce hızlıca sipariş vermem gerektiğine karar verip bir denemekten ne çıkar diye düşündüm.

Sitede kadın kıyafetleri, erkek kıyafetleri, tesettür kıyafetleri, büyük beden kıyafetler, sevgililer için takımlar, ayakkabı, abiye kıyafetler ve aksesuar bölümünde takılar, şapkalar, bere eldiven takımları gibi bin bir çeşit güzel ürünü bulmak mümkün. Stokları her gün yenileniyor bunun için sık sık siteyi incelemek şart. Şu sıralar yılbaşı coşkusu siteyi sarmış durumda mutlaka Yılbaşı fırsatlarını incelemek gerek diye düşünüyorum.

Patırtı iletişim



Artık benim Patırtı.com dan aldıklarıma gelelim. Ürünler oldukça büyük ve sağlam bir karton kutuda sadece bir kaç gün içinde geldi. Kargo takip nosu cep telefonuza geliyor böylelikle an be an kargonuzun yerini öğrenebiliyorsunuz.

alışveriş

Ben dayanamayıp paketleri hemen açtım ama ürünler son derece güzel paketlenmiş bir şekilde ulaştı elime.
uygun-fiyat

Güzel bir eşofmana ihtiyacım olduğu için ilk etapta sadece ihtiyaç alışverişi yaptım fakat on liraya bluzları görünce dayanamayıp bir tane aldım.

tişört

Evet bu penye tişört sadece on liraydı 38 beden seçtim çünkü kızım giyer diye düşündüm. Ben 67 kiloyum boyum 1.58 ve bu tişört biraz dar oldu bana bir fikir vermesi açısından belirteyim size. Fakat kızıma rahatça oldu o giyecek.

patırtı

Kollarında bulunan çapraz detaylar ve yaka detaylarıyla on liralık bir ürün için son derece kaliteli bir penye tişört.

alışveriş

Yazın kızım severek giyecek.

eşofman-takım

Patırtı eşofman takımı

Kendime bu eşofman takımını aldım uzun zamandır güzel bir takım arıyordum. 89.90 lira olan likralı güzel bir takım.

patırtı-eşofman

Aldığım beden xxl acaba büyük mü olur diye baya telaşlandım müşteri hizmetlerini arayarak fikir almak istedim. Firma yetkilisi beni sakinleştirdi eğer büyük gelirse kargo ücreti vermeden geri göndermemi yerine istediğim bedeni yollayacaklarını söyledi. Firmanın ilgili olması benim gibi aklında soru işaretleri olan herkes için çok önemli bir ayrıntı. Eşofman üzerime oldu doğrusu hafif bol geldi ama ben zaten dar olsun istemiyordum sonuçta eşofman dediğin rahat ve biraz dökümlü olur;bu yüzden değiştirmeyi düşünmüyorum.

patırtı-eşofman

Ah keşke kilolarım olmasaydı da üzerime giyip resmini çekebilseydim fakat manken gibi blogger arkadaşlarımın arasında yok o cesaret bende:))

patırtı-alışveriş

Eşofman oldukça kaliteli ve çok kalın değil arka detayları bu şekilde pikniklerde zevkle giyeceğim.

patırtı-alışveriş

Patırtı.com hediyesi

Patırtı.com paketin içine bir hediyede koymuş. Bu şahmeran bileziğe bayıldım. Yazın severek takacağım çok teşekkür ediyorum.

Kızım polar kazaklara bayıldı bundan sonraki siparişimde mutlaka almak istediğim ürünler arasında ayrıca yakında bir akrabamın düğünü olunca abiye kıyafetlerden de gözüme kestirdim.

Patırtı.com alışverişim bu şekildeydi. İlgili müşteri hizmetleri olması,gayet uygun fiyatlarda ürünlerin bulunması, kapıda ödeme seçeneğinin olması, son moda kıyafetlerden oluşan geniş bir ürün çeşitliliğinin bulunması nedeniyle ihtiyacım olduğunda ilk olarak başvuracağım siteler arasında artık Patırtı.com bulunmakta. Bu alışveriş yazısı da hoşunuza gidebilir: Nefise.com alışverişim

42 Yorumlar

  1. Güle güle kullanın bende takip ediyorum patırtı.com u güzel şeyler var 😊

    YanıtlaSil
  2. Benimde kilom var ve korkuyorum denemeden almaya ölçü vermen süper olmuş eşofmanda çok güzel siteyi inceleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilolu bayanlara göre de kıyafetler olması çok güzel:))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım, tişörtün rengi çok tatlı, güzel kızına çok yakışacak, eşofman çok kullanışlı, şahmeran da çok şık :)

    YanıtlaSil
  5. hepsini de çok beğendim. Sen de bu aralar bir online alışveriş tutkusu görüyorum :) dikkat et arkadaşım sonra fiyatların cazibesine katılıp uçup gitme:) tecrübeyle sabittir.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel canım.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel kıyafetler almışsın ablacığım :)) Penyeye bayıldım, mutlulukla giyinin :))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel tatlım güle güle kullan. Sen de manken gibisin şekerim eminim çok yakışmıştır ❤️

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel seçimler mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Cok merak ediyordum bu siteyi bir bakayim😁 gule gule kullan

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel gerçekten,iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Sanırım patırtı.com ile tozlu.com aynı :)

    Güle gülw giy canm pembeye bayıldim ya cok cici bir renkmis :)

    YanıtlaSil
  13. şahmerana bayıldım <3
    güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
  14. @bekiirarslan dan katıldım çekilişe mükemmelsin kuzum sevgilimden takip ediyorum hadi hayırlısı bloğunu stolk halindeyim şu an ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende patırtıdan abiye almak istiyorum ama korkuyorum gerçekten güvenilir mi geçen hafta farklı bir siteden aldım o kadar berbattı ki çöpe attım

      Sil
    2. Bende patırtıdan abiye almak istiyorum ama korkuyorum gerçekten güvenilir mi geçen hafta farklı bir siteden aldım o kadar berbattı ki çöpe attım

      Sil
    3. Bende patırtıdan abiye almak istiyorum ama korkuyorum gerçekten güvenilir mi geçen hafta farklı bir siteden aldım o kadar berbattı ki çöpe attım

      Sil
    4. Ben memnun kaldim insallah sizde begenirsiniz❤

      Sil
  15. Kargo nuz kaç günde geldi

    YanıtlaSil
  16. güle güle kullan canım hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil