w7-makeup


W7 Makyaj Ürünleri:
Selamlar ülkemizde Eveshop mağazalarında satılan W7 markasına ait kozmetik ürünlerinden elimde olanları inceleyeceğim bugün.Bir İngiliz markası olan W7 high-end markaları ambalajlarına kadar benzetmekte başarılı.

Yaşadığım yerde bir Eveshop mağazası olmadığı için denemeyi oldukça istediğim ürünleri yaz tatili esnasında alabildim,aslında online satışları da var fakat görmeden almak pek içime sinmedi doğrusu.W7 makeup ürünleri arasında en merak ettiklerim far paletleri ydi fakat elimde çok olduğu için satın almadım.Bunun yanı sıra ambalajlarının son derece kaliteli göründüğünü söylemeliyim.

Neler almışım ve haklarında neler düşünüyorum beraberce inceleyelim isterseniz.

w7-eveshop
W7 Contour Stick:Kontür yapmak için toz ürünler çok daha başarılı olsa da krem yapıdaki ürünler beni kendilerine daha çok çekiyor.Bu üründe uzun süredir aklımdaydı.Son derece pratik görünüyordu ve denemek istedim.
contour-stick
Çift taraflı bir ürün bir tarafı aydınlatmak diğer tarafı kontür yapmak için uygun hafif bir kızıllık barındırıyor ama çok kötü gelmedi bana.Kolayca uygulama yaptım ve dağıttım üzerinden gene de pudra tarzı kontür ürünleriyle geçerek sabitledim.
w7
Son derece doğal durdu ve herhangi bir aşırılık hissetmedim.Bendeki fair rengi.Gündelik hayatımda hemen uygulama yapabilmek için elimin gittiği ürünlerden oldu.

catwalk-concealer
W7 Catwalk Concealer: Elimdeki bir diğer ürün Fair rengiyle Catwalk kapatıcı.Ortanın biraz üzerinde kapatıcılık özelliği var.Cildimle gayet uyumlu oldu ve dağıtılması kolay bir ürün.
w7-catwalk
Kapatıcı sürdüğünüz belli olmuyor ve ince çizgilere dolmuyor,kuru kuru durmayan gayet güzel bir ürün.

catwalk
Tek sevmediğim yanı düşündüğümden çabuk bitti gibi diğer kullandığım kapatıcılar daha uzun süre dayanıyordu.Bunun harici orta ayar,alınabilecek,uygun fiyatlı,güzel bir ürün.

candy-eveshop
W7 Candy Blush:Son derece cici görünen bu allığın Scandal rengini aldım.Doğal,hoş bir pembe rengi var.Çantaya atıp çıkmalık bir ürün.
w7-candy
Her sürdüğümde yanağına ne sürdün diyorlar.İlk bakışta bu ne kadar pembe deseniz de sürünce doğal bir etki bırakıyor.İçinde fırçası yok.Sevdiğim ve sık sık kullandığım bir allık oldu kendisi.
candy-içerik
Gün ışığında da çok güzel duruyor.
candy-blush

allık
W7 Africa Multi Bronzing Face Powder: Denemeyi mutlaka istediğim,en merak ettiğim ürün w7 Africa adlı bu allık,bronzer oldu.Bronzerdan çok ben allık olarak görüyorum bu ürünü.

Çok güzel karton bir ambalajı var ve oldukça çekici bir ürün.Mozaik desenli yeşil,kahve ve pembelerden oluşan bir ürün.
w7-eveshop
Oldukça pigmentasyonlu bu yüzden hafifçe fırçaya almak gerekiyor.İçinden çıkan fırçasını ben kontür yapmak için kullanıyorum ve çok başarılı buldum.Ürünü ise başka bir allık fırçasıyla kullanıyorum.
w7-africa
Tozutma problemi yok ve içinde hafif simleri var ve ben en çok allık olarak kullanmayı sevdim ürünü.Renkleri tek tek almak zaten çok zor en iyisi karıştırarak yüze uygulamak gibi geliyor bana.Cilde verdiği ışıltıyı çok sevdim.

africa

Yüzümde uzun süre kalıyor ve dağıtılması kolay eşit bir şekilde oluyor.Çok fazla pembe renk görünmesine rağmen yüze sürüşte pembelik sırıtmıyor.
africa-içerik
Elimde bulunan W7 makyaj ürünleri bu şekildeydi.Sonuç olarak fiyat performans açısından son derece başarılı buldum ürünleri.Ambalajları da çok güzel ve gayet sağlam.Sadece aldığım rujun resmini çekemedim çünkü yaz sıcağında eridiğinden ilk sürüşte kırıldı.Bunun haricinde benim için güzel bir alışveriş oldu.Siz W7 kozmetik ürünleri ni kullandınız mı?En çok sevdikleriniz neler oldu?Sevgiler...

35 Yorumlar

  1. Ben de bir allığını ne Nude paletini denemiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Kozmetik haberlerden bi haber benim,sayende ilk defa duyduğu ve öğrendiği marka oldu W7...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl duymazsın aslında bayağı ünlü:))

      Sil
    2. İşte bi insan kozmetik bilgi cahili olmaya görsün :)))) Valla şaka değil ciddiyim ..Hızınıza yetişemiyorum.

      Sil
  3. Bronzer çok güzel görünüyor daha önce bu markayı hiç denemedim.

    YanıtlaSil
  4. Allığın kutusuda rengide çok hoş gerçekten güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. henüz deneme fırsatım olmadı bu markayı.

    YanıtlaSil
  6. Bir türlü elimin gidemediği deneyemediğim ürünler :) emeğine sağlık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Alligin rengine bayildim canm :) kapaticilardaki en sevmedigim seydir cizgilere dolmasi. Dolmadigi gayet iyi bir özellik. Güle gle kullan 💕😊

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden sevimli duruyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. contour stick almayı düşünüyorum ben de

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  11. Ürünler çok güzel canım.Güle güle kullan.Allık çok hoşuma gitti.
    Bende bir araştırma yapacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlılar, özellikle allık ve fırçaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fırça çok işimi görüyor katiyen adi bir fırça değil

      Sil
  13. Allığın rengine kontürün tasarımına bayıldım kelebeğim <3 Mutlulukla kullan ablacığım :))

    YanıtlaSil
  14. Yaaaa hepsi harika görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. Markanın birçok ürünü, yüksek fiyatlı ürünlere muadil gösteriliyor ama ben henüz hiç denemedim. Mutlaka bakacağım. Paylaşımına bayıldım canım teşekkürler <3

    YanıtlaSil