idil-öztürk-başara
 Selina'nın Yaz Tatili Macerası:
Selamlar sevgili İdil Öztürk Başara'nın çocuklarımıza yepyeni bir armağanı var.Kızımın zevkle okuduğu ikincisini sabırsızlıkla beklediği Selina çocuk kitabı serisinin ikinci kitabı çoktan kitapçıların raflarında yerini aldı.İlk kitap olan Selina'nın Okul Macerası oldukça sevilmişti ve sevgili İdil  ile ben ve kızım birlikte İdil Öztürk Başara Röportajı yapmıştık  mutlaka tekrar göz atmalısınız.Dünya çocuk klasiklerine inat daha hayatın içinden,kötülüklerden,acıdan uzak kitaplarla çocuklara daha güzel bir dünya sunmak isteyen yazarımız Selina karakteriyle Ayşegül kitap serisinin de en büyük rakibi olma yolunda ilerliyor.
selina-yaz-tatili
 6 ila 10 yaş arasındaki bütün çocukların ilgisini çekebilecek son derece hoş resimlendirilmiş bir seri olan Selina Milli Eğitim Bakanlığınca da tavsiye edilen kitaplar arasında bulunuyor.Eğer çocuğunuz Selina'nın sevgi dolu dünyasına yolculuk yapmamışsa çok şey kaçırıyor demektir.Hadi hep birlikte aramızdan bir kız çocuğunun yaz tatilini nasıl geçirdiğini okuyalım.
selina
Selina'nın Okul Macerası ve Selina'nın Yaz Tatili Macerası kitaplarını bütün kitapçılarda ve online kitap satışı yapan sitelerde bulabilirsiniz.Sevgiler...

8 Yorumlar

  1. Yaaa ne desem ne yazsam nasıl teşekkür etsem bilemedim ama hep söylediğim bir şey var Selina bana sadece çocuklar için iyi bir şey yapmış olmanın hazzını vermiyor aynı zamanda çok da iyi ve güzel arkadaşlıklar kurmamı sağlıyor. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım. Umarım Selina elden ele dolaşsın tüm çocuklara ulaşsın.

    YanıtlaSil
  2. İdil Hanım'a başarılar diliyorum. İlkokul dönemi için farklı kitapların olması önemli. Sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
  3. Selina'nın maceralarını ben de çok merak ediyorum kelebeğim. İlk fırsatta okuyacağım, emeğine sağlık kelebeğim :))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir paylaşım . Tüm çocuklar Selina'nın kitap serisini okumalı. Başarılar İdilciğime de 😘

    YanıtlaSil
  5. Bu seriyi ilk kez görüyorum, biraz yaşlandık sanki :)

    YanıtlaSil