giyiver-com

Giyiver.com Alışverişim:

Selamlar sizlere en son alışveriş yaptığım ve çok memnun kaldığım bir online alışveriş sitesi olan  Giyiver den bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki site sadece bayanlara hitap etmiyor; erkek ürünleri de mevcut. Aradığınız her türlü ürünü, istediğiniz fiyata bulabilirsiniz. Sitede pahalı marka ürünler olduğu kadar ucuz ürünlerde bulunmakta. Abiyeler, eşofmanlar, spor ayakkabılar, elbiseler arasında kaybolmak işten bile değil. Siteyi incelemek için bir iki saatinizi ayırmalısınız çünkü ben sadece kızıma kış için bir bot almayı planlıyordum fakat inanın üç gün boyunca hemen bütün sayfaları inceledim. Aklımda kalan bir çok ürün oldu.

Giyiver.com alışverişim, neler aldım


platin-bot

Kızım ile birlikte bütün botları inceledikten sonra resimdeki Platin günlük bot u almaya karar verdik. Fiyatı 99.90 lira olan bot resimlerde oldukça hoş görünüyordu fakat biz gene de güzel olup olmayacağı konusunda kaygılıydık. Siparişi verdiğim gün hem mailime hem de cep telefonuma kargoya verildiğine dair mesaj geldi. Gelen takip no sundan siparişimi takip etmem çok kolay oldu. Bir online site için sipariş hakkındaki bilgileri müşteriye tam olarak vermesi büyük bir artı gerçekten.


online

Üç gün sonra kargom elime büyük bir hızla ulaştı. Paketi açtığımızda gelen ürünün sapasağlam ve oldukça kaliteli olması bizi sevindirdi. Kızımın ayağında deneyince tam olmasına da ayrı sevindik. Çünkü ilk kez bir online siteden denemeden ayakkabı alıyordum ve kalıpların uymayacağından korkuyordum açıkçası. Neyse ki hiç bir problem olmadı ve bundan sonra daha önce alışveriş yapıp memnun kaldığım bir site olmasından dolayı bir daha siteye uğrayacağımı düşünüyorum.

kışlık-bot

Aldığımız botu ve çok daha fazlasını incelemek isterseniz Giyiver.com online alışveriş sitesini ziyaret etmelisiniz. Peki benim aklımda kalan diğer ürün nedir? İşte bu Birkenstock terliğe bayıldım.

birkenstock-terlik
Önümüzdeki yaza mutlaka siteye uğrayıp bu terlikten hem kendime hem de kızıma almak istiyorum. Sizce de çok hoş değil mi? Giyiver.com alışverişim umarım sizlere bir fikir vermiştir. Başka alışveriş yazılarım da var: Gamiss alışverişim

13 Yorumlar

  1. Botun rengine bayıldım güzel günlerde kullan canım:)
    Bu siteyi de bi kenara yazıyorum alışveriş yapacağım zaman aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzeller ama terlıgın fıyatını gorup şok olmamak mumkun degıl 🙈

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir botmuş, terlikleri de çok seviyorum mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ay sağlam çalışıyolar di miii :) kargo durumları filan yaniii :)

    YanıtlaSil
  6. Bota bayıldım, çok kullanışlı ve rahat görünüyor, güzel kızın güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel güzel günlerde kullani n canım

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir siteye benziyor ve bot harika iyi günlerde kullan güzellik.

    YanıtlaSil
  9. Cok begendimmm :) güle güle kullan canm 💕 siteyide inceledim.

    YanıtlaSil
  10. Botu çok beğendim kelebeğim, mutlu günlerde giysin prenses :)) Ben de ayakkabı arayışındayım bakayım hemen, emeğine sağlık kelebeğim :))

    YanıtlaSil
  11. Güzel günlerde giy aşkım, botlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Bu siteyi ilk kez görüyorum ve kesinlikle inceleyeceğim <3

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller. Ben cesaret edip ayakkabı tarzı ürünler alamıyorum. Tarak sorunu olduğundan olmuyor. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil