gamiss

Gamiss Wishlist:7
Selamlar bugün size çok güzel bir online alışveriş sitesi olan Gamiss den ve siteden beğendiğim bazı ürünlerden bahsedeceğim.Sitede kadın,erkek,çocuk ürünlerinin yanı sıra peruk,çanta,ayakkabı ve ev-bahçe ürünlerine kadar geniş yelpazeye sahip binlerce ürünü son derece uygun fiyata bulabilirsiniz.Zaman zaman yapılan indirimleri takip ederek istediğiniz her şeyi çok uygun bir şekilde edinebilirsiniz.
halloween
Mesela şu an Halloween indirimleri mevcut incelemek isterseniz Gamiss online shopping

Ayrıca Flash sale tabir edilen saatli kampanyalarda mevcut önerilen indirim zamanı bitmeden kapmak gerekiyor beğendiğiniz ürünü.
flash-sale
İncelemek isterseniz Flash sale Gamiss

Bende siteden bazı ürünleri çok beğendim ve bir wishlist(dilek listesi) hazırladım.Gelin beraberce inceleyelim.

Gamiss Wishlist:


gamiss-bohemian
Bohemian tarzı son derece şık bir elbise değil mi?Bohemian Gamiss

gamiss-casual
Şu elbisenin sadeliğine ve güzelliğine bakar mısınız tam günlük şık bir elbise Casual Gamiss

gamiss-bag
Bu çantaya da kızım bayıldı.Son derece tarz.Gamiss Bag

gamiss-beauty
Peki bu fırçaları kim istemez enfes değil mi?Gamiss Brushes

Evet benim Gamiss Wishlist listem bu şekildeydi.Sitedeki binlerce üründen siz neleri beğendiniz?Sevgiler...

36 Yorumlar

  1. Fırçalar çok tatlı geçekten :) şimdi bakacağım sayfaya teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Wauuuwww hepsi de harikaymış. Bayıldım ben😍😍😍

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir site. Teşekkürler bu güzel paylaşım için canım. Çanta ve fırçalara ben de bayıldım 😍

    YanıtlaSil
  4. fırçaları çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.Ben de sana uğradım:)
    Tavsiyeler için teşekkürler. Bu sitenin adını duymamıştım.İyi oldu öğrendiğim.
    Fırçalara bayıldım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İlk elbise epey iç gıcıklayıcı😉

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Harika bir site kaç saattir bakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim begenmenize sevindim sevgiler💘

      Sil
    2. Rica ederim begenmenize sevindim sevgiler💘

      Sil
  8. Bende geldim çok güzel bir site olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Zafuldan sonra birde bu çıktı :D Birde ben kredi kartı kullanmıyorum bu ürünleri de alamıyorum o yüzden sadece bakınmakla geçiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dedigini bilmiyorum ama almasamda saatlerce incelemek hosuma gidiyor bu tur siteleri💘

      Sil
  10. Çok tatlılar, makyaj fırçalarından bende de var :)

    YanıtlaSil
  11. hehehe eğlenceli görünüyor hepsi de :-)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım hepsi birbirinden güzel <3

    YanıtlaSil
  13. Kelebeğim ilk elbise nasıl güzel öyle bayıldım :)) Umarım en kısa sürede sizin olurlar, öpüyorum çok < :))

    YanıtlaSil
  14. Aşkıııım fırça setine bayıldım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  15. fırça setine bayıldım <3

    YanıtlaSil