Gabrini ürünleri

Gabrini Highlighter:

Gabrini ürünleri son zamanlarda yaptığı yenilikçi makyaj ürünü atılımlarla biz kadınların ilgisini çekmeye başladı bunlardan biriside Gabrini Highlighter.

Eskiden beri kullandığımız ve sevdiğimiz uygun fiyatlı Gabrini oje, eyeliner, maskara, pudra gibi ürünlerinin yanı sıra yepyeni bir ürün yelpazesi üretti. Özellikle likit mat ruj ları ve highlighter ı en merak edilen ürünleri arasında. Daha önce markanın elimde bulunan ürünlerini Gabrini Kozmetik Ürünleri yazımda incelemiştim. Yeni denemeye başladığım Gabrini aydınlatıcı, Gabrini highlighter hakkında biraz konuşmaya ne dersiniz?

makyaj

Gabrini ürünleri

Pin-up ambalajlar gerçekten çok hoşuma gidiyor sanırım her kadında ambalajı güzel olan ürünleri kullanmayı seviyordur. Gabrini Highlighter 12 gramlık üzerinde cici bir kızın olduğu ürün ambalajı ile her ne kadar The Balm ürünlerinin kötü bir taklidi diye eleştirilse de bence hoş olmuş. Sonuçta bu tür ambalaj bir firmaya ait değil ve pek çok makyaj markasında örneklerini görüyoruz. Ben ambalajın açılma yerini pek sağlam bulmadım her basışta kırılacakmış gibi geliyor.


gabrini

Gabrini Highligter yorum

Gabrini ürünleri arasından elimde bulunan Gabrini Highlighter 01 numara tam istediğim gibi bir aydınlatıcı rengi ayrıca kokusu da oldukça hoş. Kokusu baskın olduğu için kokuya duyarlı arkadaşlar rahatsız olabilir. Deseni oldukça güzel tasarlanmış bir makyaj ürünü.

thebalm-gabrini

Gabrini highlighterı oldukça hafif kullanmak yeterli çünkü görüldüğü üzere yoğun renk vermekte. Ben genelde fan brush ile hafifçe kaş altıma, burnuma ve dudak üzerime dokunduruyorum. Kalıcığı ve verdiği ışıltı gayet iyi. Küçük kozmetikçilerde bulunabilecek Gabrini ürünlerinden Gabrini aydınlatıcı oldukça uygun bir fiyata sahip.


Son günlerde oldukça sık elimin gittiği bir makyaj ürünü Gabrini Highligter.

The balm Mary Lou çakması olarak eleştirildi bence çokta benzemiyorlar. Mary Lou Manizer, The Balm kozmetik markasının ürettiği bir highlighter'dır. İnce gövdeleriyle cild aydınlatma ve kontürlemek için kullanılır. Sarı alt tonlu şampanya rengi ile özellikle açık tenli çalıştırma çok güzel bir sonuç verir. Ayrıca allık olarak da kullanılabilir. Mary Lou'nun makyaj yoğunluğu ve kalıcılığı sayesinde, tüm gün boyunca taze görünüm sağlar.
 Gabrini Highlighter ve The Balm Mary Lou Manizer farklarını şu şekilde sıralayabilirim:

Gabrini Highlighter ve The Balm Mary Lou Manizer farkları:

-Mary Lou daha sarımsı şampanya rengi, Gabrini Highlighter açık gümüşümsü bir renk.

-Mary Lou daha yumuşak yapıya sahip.

-Gabrini  Mary Loudan çok daha parıltılı.

-Ben Gabriniyi daha kalıcı bir makyaj ürünü buldum Mary Lou sürdükten bir süre sonra yok oluyordu.

-Mary Lou daha doğal duruyor.

-Mary Lou çok daha pahalı Gabrini ürünleri uygun fiyatlı.

-Mary Lou kokusuz Gabrini yoğun parfümlü.

-Mary Lou ambalajı daha sağlam fakat yapısı itibarıyla dağılmaya, kırılmaya daha müsait çünkü çok yumuşak. Gabrini daha kırılmaz gibi geliyor bana.

-Mary Lou far olarak da çok güzel duruyor.

-Mary Lou 8.5 gram Gabrini 12 gramlık ürünler.

Sonuç olarak bazılarınız bana ikisini kıyasladığım için kızacak fakat Mary Lou nun kalitesi tabii ki tartışılmaz bununla birlikte o kadar para vermek istemiyorum diyenler için Gabrini ürünleri, Gabrini highlighter da hiçte kötü olmayan bir seçenek. Sadece oldukça hafif sürmek yeterli, parfüm kokusuna da hassasiyetiniz yoksa alınabilecek güzel bir makyaj ürünü.

52 Yorumlar

  1. Son günlerde sıkça gördüğüm bir ürün tasarımı aynı Anastasia Beverly Hills'in tekli aydınlatıcılarına benziyor.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok yoğun bir yapıya sahipmiş buda kalıcılığı arttırır. Güzel uygun fiyatla alınabilecek bir ürünmüş teşşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. aynen kokusu biraz beni etkilemişti ama urun guzel :)

    YanıtlaSil
  4. bence çok güzel bir alternatif teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. bende 3 rengi var bence uygun fiyatlı güzel bir seçenek :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı olmuş bloğunuzu takibe alamadım fakat instagramdan takibe aldım bravo ne kadar emek verip harika bir blog oluşturmuş sunuz canım sıkıldıkça gelip yazılarınızı okuyorum tebrikler Gülçin

    YanıtlaSil
  7. Fazla aydınlatıcı göz çıkarmaz:) fiyatı gayet guzelmis

    YanıtlaSil
  8. Her yerde Mary Lou ile karşılaştırılmasını görüyorum, merak ettiğim bi ürün :)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir highlihgter ve kokusu da çok güzel :=)

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşım toz olanını arıyordu hemen ona yazını atayım :D Bende beğeniyorum bu ürünü

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler ürün tavsiyen için tatlım 😘

    YanıtlaSil
  12. Harika bir inceleme, karşılaştırma yazısı olmuş ablacığım :) Elimde o kadar aydınlatıcı birikti ki artık merak etsem de kendimi frenlemek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Kokulu kozmetiğe bayılırım, tabi çok ağır olmadığı sürece :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de almıştım ve çok memnun kaldım <3

    YanıtlaSil
  15. Hiç bilmediğim bir ürün.Oldukça az makyaj yapan biriyim.Teşekkürler tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün yapmaya karar verirseniz ilginizi çekebilir

      Sil
  16. güzel bi ürün,faydaları da yazılsa iyi olcakmış..güle güle kullanın efenim..🙂

    YanıtlaSil
  17. ben de tesadüfen bugün satın aldım ve çok sevdim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  18. Bu ürün de aklımda olsun o zaman ☺️❤️

    YanıtlaSil
  19. Bu ara çok moda bende bakayım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Gabrini son zamanlarda bence çok iyi bir gelişme yakaladı. Highlighter kullanıcıları sevecektir.

    YanıtlaSil
  21. Benim de rengine bayılarak yeni aldığım bir ürün.Nedense çok kalıcı bulamadım.Bendeki 07 nosu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündelik kullanım için uygun kalıcılığını fena bulmadım ben

      Sil
  22. Benim de rengine bayılarak yeni aldığım bir ürün.Nedense çok kalıcı bulamadım.Bendeki 07 nosu.

    YanıtlaSil
  23. En merak ettiğim aydınlatıcı yazın yine şahane çoook öpüyorum sarışekerim

    YanıtlaSil