Q life parfüm kodları



Eşimin de benimde çok sevdiğimiz bir açık parfüm markası olan Q life parfümlerinin en sevilen parfüm kodları neler bundan bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 7 yıldır eşimle birlikte kullandığımız enfes bir koku var. 235 numaralı Q life açık parfüm (iki yüz otuz beş parfüm) artık yaşadığımız şehirde bulamıyoruz fakat Q Life online sitesinden gönül rahatlığıyla alıyoruz. Açık parfüm kodları hakkında bilgi almak isteyenler yazımızı okumaya devam etsin.

Açık parfüm kodları

Biliyorum bir çoğunuz açık parfümleri sevmiyor olabilirsiniz fakat ben parfüm markalarından Q life'ı çok severek kullanıyorum, 235 numaraya hayranım. Bu seferki siparişimde farklı bir parfümde almak istiyorum tam karar veremedim sanırım çikolata kokusu alacağım.Ve en sevilen numaralarını merak edince firmaya yazdım ve müşteri temsilcisi bana Q life parfümlerinin en sevilen parfüm kodları olarak en çok satan parfüm listelerini gönderdi.

Neden sizinle de paylaşmayayım dedim.Belki merak edip açık parfüm almak isteyenleriniz olacaktır. Hadi başlayalım o zaman kadın ve erkek kokularında favoriler neler ve hangi ünlü markanın parfümünü andırıyor.

Etkileyici Parfüm Nasıl Seçilir?

Bir parfüm seçerken, aşağıdaki faktörleri göz önünde bulundurmak önemlidir:

  1. Koku: Farklı kokuları deneyin ve en çok sevdiğinizi seçin. Bazı popüler parfüm kategorileri çiçeksi, odunsu ve misk içerir.

  2. Durum: Parfümü hangi vesileyle süreceğinizi düşünün. Resmi bir etkinlik daha sofistike bir koku gerektirebilirken, gündelik bir gezi hafif, taze bir koku için daha uygun olabilir.

  3. Uzun Ömür: Parfümün cildinizde ne kadar süre kaldığını düşünün. Bazı parfümlerin kalıcılığı diğerlerinden daha güçlüdür, bu nedenle ihtiyaç duyulduğunda gece veya gündüz kalıcı olacak bir parfüm seçin.

  4. Kişisel vücut kimyası: Farklı kokular, farklı kişilerin cildinde farklı tepkiler verir, bu nedenle, satın almadan önce kokuyu cildinizde denemeniz önemlidir.

  5. Fiyat: Bütçenizi göz önünde bulundurun ve fiyat aralığınıza uyan bir koku arayın.

  6. Marka: Bazı markalar, kendilerine özgü koku türleri ile tanınırlar, bu nedenle, belirli bir koku türü arıyorsanız, doğrudan bununla bilinen markaya gidebilirsiniz.

Parfümleri denerken, sadece şişeden veya karttan değil, cildinizde test etmenin en iyisi olduğunu akılda tutmak da önemlidir. Ek olarak, bir kokuyu satın almadan önce bir gün boyunca üzerinizde nasıl koktuğunu ve vücut kimyanızla nasıl etkileşime girdiğini görmek için test etmek her zaman iyi bir fikirdir.

Q Life Parfümlerinin En Sevilen Parfüm Kodları Neler? 


BAYAN TOP20

  1.  108 BURBERRY'S
  2.  168 CHANCE 
  3.  109 WEEKEND 
  4.  142 HYPNOTIC POISON 
  5.  177 HYPNOSE 
  6.  187 CANDY
  7.  163 SEXY GRAFFITI 
  8.  179 POUR FEMME
  9.  106 SHE 
  10.  172 AMOR AMOR
  11.  191 ABSOLUTELY IRRESISTIBLE
  12.  190 LADY MILLION
  13.  140 RALPH
  14.  136 St.DUPONT 
  15.  180 BE DELICIOUS
  16.  182 ARMANI  CODE 
  17.  169 VERY IRRESISTIBLE 
  18.  195 212 SEXY
  19.  167 ESCADA COLLECTION 
  20.  113 NOA

BAY TOP20

  1.  235 INCENSE ULTRA MARINE 
  2.  212 BURBERRY'S
  3.  201 ACQUA DI GIO 
  4.  217 ROCHAS 
  5.  243 BLACK CODE 
  6.  213 BOSS
  7.  203 HUGO
  8.  210 KENZO
  9.  211 PI 
  10.  250 CHOCOLATE (UNISEX)
  11.  253 LACOSTE RED
  12.  246 DIESEL FUEL FOR LIFE
  13.  220-212 MEN 
  14.  256 DIESEL ONLY THE BRAVE
  15.  259-212 VIP
  16.  208 FAHRENHEIT 
  17.  251 ONE MILLION
  18.  245 ESSENTIAL 
  19.  257 BLACK XS
  20.  209 JOOP

Q Life parfümlerinin en sevilen parfüm kodları böyleydi. Aranızda Q life parfüm kullananlar var mı? Açık parfümlerde en çok satan marka D&P parfümün en sevilen kodları makalemizi okumayı unutmayın.

46 Yorumlar

  1. Sıralama gercekten de basarili olmus. Bire bir benzemediklerine eminimin ama cok yakindan andirdiklari kesin.bu arada en nefret ettigim kokulardan biridir çikolata kokusu. Berbat bi bas agrisina sebeb oluyor. İkinci olarakta burberry weekend harika bi koku olmasina ragmen o siseyi aldiktan sonra 3 gun bas agrisi cektim. Sonuc olara uzulerek veda etmek durumunda kalmistim. Dior'un hypnotic poison en sevdigim kokulardan biridir bakmadiysan onerebilirim ama yaz icin uygun degil. Listeden Noa yaz için en uygun olani bence, sanada yakışacagını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben seviyorum çikolata şeker kokularını

      Sil
    2. Emin olun 10 yıldır sadece ultra marine kullanıyorum ve çok memnunum kodu 235

      Sil
  2. Güle güle kullanın.:) Bir ara bakayım bunlara.:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  4. bilmediğim bir marka, merak ettim 😘

    YanıtlaSil
  5. Ben bu tür kokuları kullanmıyorum. Yazın da en çok tercih ettiğim komik olabilir; ama, Rebul'un "incir" ve "yeşil çay" kokularını seviyorum. İyi bayramlar.
    Sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
  6. Yine güzel bir paylaşım olmuş ;)

    YanıtlaSil
  7. Markayı ilk kez bu yazı sayesinde duymuş oldum. Paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. İlk defa açık parfüm satışının internet sitesi olduğunu öğrendim.Bakacağım,merakımdan :)

    YanıtlaSil
  9. Ilk kez görüyorum Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  10. ben hiç kullanmadım ama merak ettim

    YanıtlaSil
  11. Ilk defa duydum diyebilirim. Ama mutlaka deneyeceğim. Sen beğendiysen ben de beğenirim,)

    YanıtlaSil
  12. ben hiç kullanmadım ama bak şimdi ilgimi çekti... Ben yıllardır Gucci Rush ve Guaerlian l'instanat Magic kullanıyorum. Gerçi l'instant magic maalesef yavaş yavaş piyasadan kalkıyor. Paris'de Guerlain'ın kendi mağazasında bile yoktu :( Ama bu da ilgimi çekti bak şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalı çok fazla koku almamaya çalışıyorum kullanmaya kıyamıyorum sonra gündelik için açık parfümler güzel

      Sil
  13. daha önce denememiştim ama bir ara bakabilirim ...

    YanıtlaSil
  14. Ben de denememiştim. Aklımda olsun. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  15. ilginç parfümler,hiçbirini pilmiyom maalsef..pen de su an businesscasual parfümü var..🙂businesscasual,kurumsal rahat giyim,smartcasual ise günlük şık giyim anlamına geliyomuş..punlara göre parfüm üretmsler..sans eseri bi tanesine denk geldim..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu bilmiyorum görürsem mutlaka bakayım

      Sil
    2. çok ilginç businesscasual parfümünü şimdi bizde bulamıyoz,hiçbir yerde yok..🙄

      Sil
  16. Bende kullanmadım ama ilgimi çekti diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  17. Kodlara göre daha rahat bulabiliriz tesekkurler paylasim icin

    YanıtlaSil
  18. Burberry Weekend,kullanıyorum açık parfüm olarak :) Gayet de memnunum :)

    YanıtlaSil
  19. hımms ıyıydu buuuu faideliii :)

    YanıtlaSil
  20. Hiç deneme şansım olmadı. Bu markayla daha önce karşılaşmamıştım.
    Tanıttığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. 227 pino hoşuma gidiyor çam kokusu

    YanıtlaSil