Selamlar KUTU DOLUSU AŞK yepyeni bir kutu markası ve ben bir kutu aşığı olarak 3 aylık üyelik yaparak kutuyu doya doya yaşamak istedim.Her ay farklı bir konseptle çıkan kutularımızın bu ayki konusu Kutu Dolusu Aşk Spor Kutusu.Artık yaz gelmeye başladığına göre spor yapmanın da tam vakti tabii ki.Şimdi kısaca bir kutunun işleyiş prensiplerinden bahsederek içinden çıkanlara göz atmak istiyorum.
Kutumuz her ay farklı bir konseptte çıkıyor ve aylık üyelik ücreti 39.90 ve malesef kargo ücreti de bir 10 lira bu rakamın üzerine ekleniyor fakat 3 aylık ya da 1 yıllık üyeliklerde kargo ücreti bulunmuyor bu yüzden daha karlı.Ben 3 aylık üyeliğe 107 lira verdim.

 Her ay çıkan kutuların haricinde istediğiniz zaman alabileceğiniz konseptte kutularda mevcut mesela doğum günü kutusu alarak bir arkadaşınıza sürpriz yapabilirsiniz.Audrey Hepburn kutusuyla kendinizi şımartabilirsiniz.Bu kutuların her birinin fiyatı farklı.Aylık keşif kutularında her ay mutlaka orjinal bir high-end ya da mid-end kozmetik ürün bulunmakta ki benim en çok sevdiğim özelliği bu oldu.Yalnız herkese aynı ürün çıkmıyor size pahalı bir markanın ruju çıkmışken bir başkasına aynı markanın parfümü çıkabiliyor.
 Siteden kredi kartıyla alışveriş yapmak ve 9 taksitle ödemek mümkün.Eğer Nisan kutusu tükenmemişse içeriği açıklansa bile alabilirsiniz.Kutunun içinde ne olduğunu görüp almak isteyenler için mükemmel bir fırsat bu.Geçtiğimiz ayki kutuyu merak ediyorsanız KUTU DOLUSU AŞK MART KUTUSU na tıklayabilirsiniz.

 Site hakkında bilgi verdikten sonra ürünleri tek tek inceleyelim.Kutudan öncelikle küçük bir pilates topu çıktı.Çıkan ürünlerin gayet kaliteli olduğunu ve 200 lira civarında olduğunu söylemeliyim.
 Çıkan diğer bir ürün gayet sağlıklı cam bir matara.Spor yaparken sağlığımıza da dikkat etmeli ve bol bol su içmeliyiz değil mi?

 Ve işte kozmetiğimiz kim mac rujları sevmez ki Vamplify koleksiyonuna ait Speed Up adlı bebek pembesi harika bir lip gloss kutunun bu ayki yıldızı olmuş.
 Dudağımda nasıl durduğunu yazının sonunda göreceksiniz.Yazın vazgeçilmezlerim arasına girecek.


 Kutudan diğer bir çıkan üründe The Body Shop markasına ait mükemmel kokan bir duş jeli.Seyahat boy olan ürünü seyahat ettiğimde kullanmayı düşünüyorum.
 Kutunun yıldızları bir arada.

 Kutudan ayrıca pembe renkli şeker bir kulaklık çıktı.Tabii spor müziksiz düşünülemez son derece ince bir düşünce ama bu ürün kızım tarafından kapıldı bana da onun eski beyaz kulaklığı kaldı.

 Çok sevdi ama bunu kızım.


 Diğer bir üründe sayaçlı bir atlama ipi.Bunu da beraber kullanma konusunda ikna ettim kızımı.Uzun süredir ip atlamamıştım çok eğlenceliymiş.

 Ve kutudan bir sürü motto kartı çıktı.Bunlar insanı hem motive etmek hem de ip uçlarını hatırlatmak için son derece yararlı.Buzdolabına asıldılar bile.
Ve işte lip glossun dudağımda duruşu.Ben kendime çok yakıştırdım.Instagramda kutu hakkında devamlı bilgi vermekteyim.Eğer sizde daha detaylı bilgi sahibi olmak isterseniz.Yan taraftan benim instagram hesabımı ve Kutu Dolusu Aşk hesaplarını takip edebilirsiniz. Sevgiler...

7 Yorumlar

  1. Aldigi parayi hak eden cok guzel bi kutu olmuş,gule gule kullan cnm 💕

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel ürünler güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bayıldım, bayıldım :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Senin sayeden haberdar oldum. Değişik bir konseptmiş.
    MAC ruja da bayıldım bu arada. Hepsini keyifle kullan

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Lip glossun rengi gerçekten de çok hoş...

    YanıtlaSil
  6. konsept güzelmiş, güle güle kullan =)

    YanıtlaSil