-->

adsense

5 Ekim 2016 Çarşamba

TEŞEKKÜRLER TEKİN ACAR

  Selamlar buradan zaman zaman sıkıldığım,üzüldüğüm durumları anlatırken bazen hiç mi iyi şeyler olmuyor diye düşünüyorum.Hayır çok enderde olsa bazen iyi şeylerde oluyor.Hatırlarsanız daha önceden firmaların tester politikalarını eleştiren bir yazı paylaşmıştım.Okumak isterseniz BURADAN lütfen.

   Evet genelde kozmetik mağazaları sample ürün istediğimizde sanki ahlaksız bir teklifte bulunmuşuz gibi davranıp ağızlarını eğerek"Maalesef hiç yok."diyorlar ya o an beynimden vuruluyorum.Bu durumun başına gelmediği bir bayan yok sanırım.

   Ama geçenlerde güzel bir durum başıma geldi.Aslında pek büyütülecek bir şey değil ama o kadar sıkılmışız ki ufacık bir olumlu davranış bizi mutlu eder hale gelmiş ne kadar yazık.Her şey olması gerektiği gibi olsaydı belki de hiç dikkatimi çekmeyecek bir olay olacaktı bu.

   Efendim arada Tekin Acar mağazalarına uğrayıp çok sevdiğim bir parfümü koklardım.Parfümün adı QUIZAS LOEWE nasıl bir şeymiş diye bakmak isterseniz TIK TIK .Her gidişimde orada çalışan bir bey benimle ilgilenir ve parfümün çok pahalı olduğunu söylediğimde bana hak verdiğini söyler ve yeni gelen başka kokuları tanıtırdı bana.Bir kaç kere gidip baktım ve en sonunda dayanamayıp parfümü almıştım.Bu uzun zaman önceydi.

   Sonra bir iki ay önce alışveriş merkezinde gezerken görümcem telefon açtı ve orada olduğumu öğrenince parfümünün bittiğini alıp alamayacağımı sordu.Tam da Tekin Acar'ın önündeydik.Hemen alalım buradan dedim.Girdik 50 ml.lik olanı vardı ve aldık.

   Sonra AVM de gezinirken Watsons'a da girdik ve bir baktım ki aynı parfümün 100 ml.si sadece aldığım fiyattan 40 lira fazla.Çok canım sıkıldı.Watsons'daki kız "Fişi yanınızdaysa geri vermeyi bir deneyin" dedi.Çok umutsuz bir şekilde yukarı kata çıktım.

   Tekin Acar'daki kıza durumu anlattım ve kız gayet güler yüzle "Tabii ki geri alabiliriz,benden başka bir isteğiniz varsa yardımcı olabilirim."dedi.O an aklıma gene fena bir düşünce geldi.Uzun zamandır Double wear fondöteni merak ediyordum ama ne zaman gitsem makyajlı olduğum için deneyemiyordum.Kıza bir fondöteni çok merak ettiğimi ama fondötenli yüzümde deneyemediğimi,az bir parası da olmadığından hemen almak istemediğimi söyledim.

   Kız ellerinde sample olmadığını fakat benim için bir şeyler ayarlayabileceğini söyledi.Sonra şu  farların konulduğu muhafaza kaplarından buldu ve içine istediğim fondötenin bana uygun olabilecek rengini koyup bantladı ve verdi.Şok oldum yani hiç böyle bir şey beklemiyordum.

   Daha sonra verdiği fondöteni neredeyse bir hafta kullandım ve cildim le pek de uyumlu olmadığını gördüm ve satın almaktan vazgeçtim.Gerçekten çok fazla merak ediyordum onca yazı okuyup,video izlemiştim ki ve kullanıp nasıl bir şey olduğunu gördükten sonra tüm merakım bitti.

   Aslında ne kadar basit bir olay abartılacak hiç bir yanı yok ama milletçe o kadar haksızlığa uğramışız ki alıp kullanmadığımız bir ürünün geri alınmayacağını düşünüyoruz.Merak ettiğimiz bir ürünü ancak fahiş bir fiyatla alıp deneyebileceğimizi sanıyoruz.Düşünsenize o fondötene 170 lira vermiş olsaydım ve öyle muhteşem bir sonuç alamasaydım gerçekten çok üzülürdüm.

   En önemlisi bir mağazaya girdiğimizde insan gibi davranılmasını özlemişiz bir şeyi çok pahalı bulmak da hakkımız,denemek istemek de.İşte bu da beni sevindiren küçücük,önemsiz bir durum du.Umarım markalar eleştirilerimize kulak asıp hepimize hak ettiği değeri verirler.Sevgiler...

 


24 yorum:

  1. davranış tabi ki güzel ama tekin acar yurt dışı kozmetik alışverişini muhteşem girişimleri ile yasaklattığı için o zamandan beri kendilerinden bir çöp bile almadım ve almam da yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konu hakkında gerçekten hiç bir bilgim yok:((

      Sil
  2. Alışveriş yapıyoruz en azından deneme ürünü alabiliriz zannediyoruz o an ama bize dilenci gözüyle bakan mağaza sorumlularına, eczane çalışanlarına bu yazı okutulmalı diyorum. Ne kadar hoş bir çalışanmış helal olsun. Böyle kişiler güven tazeliyor bence. Önerdiği ürünleri gözüm kapalı deneme şansı vermiş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hepsi böyle olsa ama nerede:((

      Sil
  3. Girdiğim mağazadaki çalışanlar çok önemli tavra göre davranıyorum alacağım varsa da almıyorum veya güzel yaklaşım varsa daha çok alıyorum sizinki güzel bir tecrübe olmuş bu arada double wear fondöteni bende merak ediyorum yağlı cildim var acaba uyumlu olur mu bilemedim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim kuru canım yağlı ve karma cilde sahip olanlar çok daha memnun bu üründen:))sevgiler

      Sil
  4. bu duyarlılığı tüm markalarda görmek dileği ile sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. Tekin Acar'ın satış görevlisini ben de takdir ettim; ama, İrem'e de katılıyorum bir yandan... Ama haklısın, insan gibi davranılmasını özlemişiz, ne acı değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Her çalışanın böyle olması lazım..

    YanıtlaSil
  7. Birşey de ben eklemek istiyorum canım, ne zamanda karşı tarafa bu eczanede olabilir tekın acarda sephorada. Hımms, bıraz pahalıymış dediğimde yüzü asılıyor karşı taraf kucumser gibi bakıyor :S Yanı en rahatsız olduğum şey bu!,her ınsanın alım gücü süper olmayabilir sonuçta,anlayamadıkları nokta bu,o kız yada bey orada çalışıyor allasen sanki ne kadar alıyordur? memur kadar bir maaş almıyorlar sonuçta empati denebilen bir olay asla yok onlarda...Bence çalışanların hımm.evet haklsıınız pahalıysa şunu şunu onerebılırım yada ındırımler olacak bekleyın o şekılde alın diye hemen lafa şirin bir şekilde girmelerini bekliyorum ve çok çok nadir gördüğüm bir davranış buda.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kozmetik aşırı pahalı bir ayakkabı al o paraya yıllarca giy

      Sil
  8. Tekin Acar bana hep itici gelmiştir ama sonunda doğru harekette bulunmaları iyi olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Tekin acar benim boykot listemde sayelerinde en dandik kozmetik ürünlerini bile pahalıya alıyoruz, madem Kokoş yorumu tam isabet olmuş oradaki tester ürünlerle makyajlarını yapıp müşteriye vermeleri gereken testerları kendine ayıran elemanların ahkam kesmelerine sinir oluyorum. Mümkün olduğunca tekin acar,sevil,sephora gibi mağzalardan alışveriş etmiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel. İşte bazı insanlar hep yardımcı oluyor bazıları da kolay işi yokuşa sürüyor. Çok güzel kaleme almışsınız.

    YanıtlaSil
  11. Tüm ürünleri aslında testir olarak denenmeli en güzeli Mac, Flormar, En iyileri tavsiye ederim Kelebek Flormar dakiler çok tatlı hemen yüzünüzü silip gösteriyorlar bile Arkadaşım için en son gittik Hemen yardım etti bayan üstüne yüzü temizledi sildi arkadaşıma makyajı yaptı anlattı orada ve asla demiyorlar şunu al bunu yap diye zorlama yok ısrar yok Tekin acar vasat tercih etmediğim bir yer ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi daha dikkatli olmalı müşteri konusunda

      Sil
  12. Ben her Türkiye´ye geldigimde tuhaf bir hisse kapiliyorum, sanki insanlara dis görünüslerine göre davraniyorlar gibi geliyor, yani atiyorum markali seyler varsa üzerinde sizinle cok ilgileniyorlar ama cok daha farkliysa da sanki ona göre maumele yapiyorlar gibi geliyor bana nedense.. Ve sinir oluyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah neler çekiyoruz biz işte sen yurtdışında çok daha iyi muameleye sahipsin:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.