-->

adsense

25 Nisan 2016 Pazartesi

LIMONIAN ONLİNE SATIŞ SİTESİNDEKİ MASKELERİ DENEDİNİZ Mİ?

Selamlar son derece kaliteli kore güzellik ürünlerini ülkemizle tanıştıran LIMONIAN  benim gerçekten çok sevdiğim bir online satış sitesi.İşlerini ciddiye alan,kaliteye önem veren firmalar hemen kendini belli ediyor.Özelllikle Korede çok sevilen ve satış rekorları kıran ürünleri ülkemize getiriyorlar.Her denediğim ürün kendine ayrı hayran bırakıyor dendikçe her şeyi denemek istiyorum.Günler geçtikçe ürün çeşitliliği artıyor ve iyice dikkat çekiyor.Bu ay bir kaç maskeyi denemeyi istedim.Bakalım Koreli güzel bayanların ciltlerinde kullandığı maskeler Türk kadının cildinde de mucizeler yaratacak mı?
İlk ürünümüz Golden Nose Burun Maskesi.Fiyatı 6 lira olan ürün 3 adımda uygulanıyor.Benim burnumda siyah nokta olmadığı için bu maskeyi eşimde uyguladık.
1. adımda siyah noktaları yumuşatıyor ve yapışıyor 2. adımda gideriyor ve 3. adımda gözenekleri küçültüyor.Daha önce hiç 3 adımlık maskeleri denememiştim ve bence bu tür ürünler tam bir uygulama sağlama konusunda çok başarılı.
Burnunda siyah ve beyaz nokta olanların,gözenekleri geniş olanların kullanması tavsiye edilen ürün eşimin burnundaki siyah noktaları büyük ölçüde temizledi.Kullanmadan önce buhar banyosu yapılması tavsiye ediliyor ne yazık ki eşimi bu konuda ikna edemedim belki edebilseydim siyah noktaların tümü giderdi.Sonuç olarak güzel bir maskeydi.Detaylı incelemek isterseniz BURADAN
İkinci ürünümüz Oseque Creme Mask.Bu ürünü özellikle denemek istedim çünkü daha evvel Oseque markasına ait bir kaç ürüne hayran kalmıştım.5 lira olan bu son derece uygun fiyatlı ürün beni gene yanıltmadı.Bende bulunan kırışıklık giderici yüz maskesi ve içerisinde Adenozin,Deniz kabuğu,Gül çiçeği ekstratı,Laktobasil gibi kırışıklıkların giderilmesine yardımcı olan maddeler bulunmakta.
Cildime uyguladıktan sonra cildimin neme tamamen doyduğunu hissettim ve bu etkisi iki gün kadar devam etti.Hatta 20 dakika sonra bile maske hala nemliydi kalan ürünü ellerime ve bacaklarıma yedirdim.Bu kadar nem veren güçlü bir maske denememiştim daha önce.
Tabii bir kullanımda kırışıklıkların gittiğini gözlemlemedim ama düzenli yapılırsa kesin sonuç vereceğini düşünüyorum.Sadece cildi nemlendirmek için bile  haftada bir kere yapmayı istediğim bir maske oldu çoktan.İncelemek için BURADAN.
Üçüncü ürünümüz 3 Adımda Yüz Bakım maskesi (Nemlendiricili).Bu dediğim gibi benim kendi cildimde denediğim ilk üç adım maske oldu.Fiyatı gene çok uygun 7 lira.Bu maskeninde son derece güçlü bir nemlendirme özelliği olduğunu söylemeliyim.Özellikle kuru ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum.
Aynı zamanda cildimin beyazlaştığını da hissettim bu maskeyle.1. adım ile su sürmeden yüz temizleme jelini uyguluyorsunuz.Köpürünce temizleyip bol su ile durulamak gerekiyor.2. adımda Yüz bakım ampulünü sürüyorsunuz ve 3 adımda maskeyi yüzünüze yapıştırıp 20 dakika kadar bekliyorsunuz.Sonra kalan esansı da yüzünüze sürüyorsunuz.
Sonuç nemlenmiş ve beyazlaşmış bir cilt olarak ortaya çıkıyor.İncelemek isterseniz BURADANÇok ama çok sevdim.LIMONIAN online alışveriş sitesinin bu kadar uygun fiyatlara bu kadar kaliteli ürünleri Türk kadınının ayağına getirmesini seviyorum.Ben her ürününü denemek istiyorum.Sevgiler...

12 yorum:

  1. evet bir kaç maske denedim fena değil gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı alıştığımız gibi değiller:))

      Sil
  2. Tasarımları için bile alınabilir bu maskeler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet alışmadığımız tarzda hem ambalajları hem kaliteleri:))

      Sil
  3. Cnm ben bu siteyi senden duydum :) Osepue Creme Maskesini merak ettim.Genel anlamda kore ürünlerini severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşini gayet ciddiyetle yapan bir sitedir bence incele canım:))

      Sil
  4. Créme Mask'ta fena aklım kaldı! Elimöeki Darphin bitince bunu alşıp deneyeceğim kesinlikle! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir ürün bence oldukça seveceksin:))

      Sil
  5. Cildime maske uygulamayı çok seviyorum, ama bu markadan hiçbir ürün denemedim henüz. Önerilerini dikkate alıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok seversin canım çok farklı ürünleri var:))

      Sil
  6. Kore urunleri takipçisi olarak onerdiğiniz siteyi mutlaka inceleyeceğim. Temiz bir cilt benim için her zaman bir adim daha ön planda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka inceleyin ciddi bir sitedir:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.