-->

adsense

20 Ocak 2016 Çarşamba

INSTAGRAM GÜNLÜKLERİ


Siz milkshake in nasıl koktuğunu biliyormusunuz bayılıyorum vanilyalı milkshake gibi aynı banyodan sonra saçlarıma bakım yapıyorum ve her seferinde yiyesim geliyor.

Çok özel bir davete çok özenli hazırlandım.Bunları instagram hesaplarından aldım hepsinin yazısı gelecek.


Artık benimde snapchatim var ne olur daha sosyal ağ açmayın bu yaştan sonra yetişemiyorum.Geçenlerde biribenim paylaşımlarımı beğenmiş dm attı arkadaş olmak istemiş yaşımı sordu söyleyince şok oldu 20-25 gibi gelmişim ona annemle yaşıtsın ama o hiç anlamaz böyle şeylerden dedi gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Ben bu essence kalemlere bayılıyorum hepsi benim olsa ne olur ki?Sevgiler...

2 yorum:

  1. sanpchat açmaya mecalim yok benim hakikaten yetişemiyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende açtım ama bir şey paylaşamıyorum bir türlü vakit yok:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.