-->

adsense

19 Ekim 2015 Pazartesi

DAX SUPERGRO(BİR KOZMETİK İKİ YORUM)

Selamlar bir kozmetik iki yorum bölümümüzde bu hafta Dax Supergro misafirimiz oluyor.Eğer bu ürünü arkadaşım Buralı Olmayanlar Lokalinden de dinlemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.
Evet öncelikle  A&G firmasından bahsetmek istiyorum.A&G firması DAX&MIXUP kozmetik markalarının Türkiye distribütörlüğünü yapıyor ayrıca ARİNDECO markası olarak ta dekoratif ürünler sektöründe hizmet vermekte.Kozmetik olarak ürünlerde daima doğallık ve sağlık ilkesiyle hareket emektedir.Firmamız bize denememiz için en özel ürünleri arasında yer alan Dax Supergro yu yolladı.
Supergro ileri derecede bakım yağı olarak geçiyor.Tamamen organik yağlardan oluşan konsantre  bir ürün.Görmüş olduğunuz üzere son derece pratik ve şık bir plastik kavanozda satılmakta ürün.Ve son derece hafif güzel bir kokusu var.Beni hiç rahatsız etmedi.Peki vaatleri neler?Saçları çok hızlı uzatmak,saçı beslemek,saçta fark edilir yumuşaklık,parlaklık,canlılık vermek,saçın direncini arttırmak,saç uçlarını tedavi etmek,kırılmayı önlemek.Rüya gibi değilmi hepimizin istediği her şey bir üründe toplanmış.
İçeriği de oldukça etkileyici jojoba yağı,hindistan cevizi yağı,çay özü,papatya özü,badem yağı,aloevera,avokado özü,susam yağı,buğday özü,fıstık yağı artık bunların birleşiminden bir atom ortaya çıkmaz mı?
Kullanımı da oldukça kolay yıkama işleminden bir saat kadar önce saç derisine masaj yapılarak sürüyorsunuz ve elinizde kalan ürünü tüm saçınıza yediriyorsunuz.Haftada iki kere yapmak yeterli.Ürün kan dolaşımınızı hızlandırıyor bu yüzden kafanızda hafif bir karıncalanma hissedebilirsiniz.Ürün tabii ki ölmüş saç hücrelerine etki etmiyor ama bebek tüycükleri güçlendiriyor.Ve son olarak ürün serin bir yerde saklanmalı.
Peki ben bu ürünü beğendim mi?Bu ürünle ilgi en büyük şikayet saçtan arındırılamaması ben böyle bir sorun yaşamadım çünkü ürünü zaten çok az kullanmak yeterli ve yıkama aşamasında saçımı ıslatmadan şampuanladım daha sonra yıkadım ve sonra ikinci kere şampuanladım.Ürün saçımdan kolayca çıktı.Ben ürünü ayrıca kaşlarım içinde kullandım ve oldukça başarılı olduğunu fark ettim.Saçlarım oldukça yıpranmış olduğundan bu ürünün saçlarımdaki etkilerini sevdim.İlk kullandığımda saçlarım çok sertleşti ama sonradan bunun şampuan kaynaklı olduğunu anladım.Ve şampuanımı değiştirdiğimde son derece yumuşak saçlara sahip olduğumu fark ettim.Saçlarımı yeni boyatmama rağmen oldukça uzadığını görünce şaşırdım.Bir arkadaşımda fark etmiş "senin saçların uzamıyordu bak ne güzel uzamış" dedi.Ürün katı kıvamlı olmasına rağmen elde hemen sıvılaşıyor ve uygulamada herhangi bir zorluk yaşanmıyor.Ben oldukça sevdim bu ürünü sanırım Watsons lardan bulabilirsiniz.Bir denemek gerek bence.Ürün hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Sevgiler...

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Besleyici yağlar içermesi,saçı beslemesi,uzamasını arttırması,kırıkları onarması,uzun süre kullanılabilmesi,ambalajı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Bende bir sıkıntı yaratmadı ama bazı arkadaşlar arındırmada sorun yaşıyormuş bu yüzden çok az ürün kullanılmalı ve yıkamadan kuru saça şampuanla masaj yapıp durulamak gerekiyor.


8 yorum:


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.