-->

adsense

16 Şubat 2015 Pazartesi

SUDOCREM

Selamlar bu gün çok çok övülen bir pişik kremi olan Sudocrem konuğumuz.Bu krem o kadar övüldü ki sonunda dayanamayıp eczaneden aldım.Aslında pişik kremi ama cildi pamuk gibi yapıyor nemlendiriyormuş,sivilcelere de iyi geliyormuş hatta epilasyon sonrası, far bazı,makyaj bazı olarak kullananlar bile var.Yaklaşık 20 gündür her gece yatmadan yüzüme sürüyorum artık yorumlama vakti geldi.Kremin içeriği aşağıdaki gibi içinde çinko bulunduruyor.
60 gramlık ambalajında 13,50 liraya aldım bu ürünü.Pudramsı bir kokusu var.Hiç sivilcem ya da kızarıklığım yok ama kim istemez pamuk gibi bir cilt bu yüzden denemek istedim.Ayrıca ergenlik sivilceleriyle savaşan bir yakınıma da önerdim.Geçenlerde işe yarayıp yaramadığını sordum.Pek işe yaramadığını söyledi.Doğrusu benim cildimde de normal bir krem sürmemden daha farklı bir etki görmedim.Nemlendiricimin verdiği etkiyi veriyor ancak.Makyaj altına baz olarakta kullandım beyaz beyaz iyi durmadı yani ben çok aradığımı bulamadım bu kremden diyebilirim.
Ürün çok çok seviliyor ve övülüyor belkide işe pek yaramadığını düşünen benim.Ama tabii ki henüz yanık yaralarında,sıyrıklarda,güneş yaralarında kullanmadım.Evde bulunsun zamanı gelince bu tür sorunlarda da kullanıp aşağıya yorumumu yazarım.Ürün oldukça bereketli az kullanmak yetiyor biraz katıca bir kıvamı var.Sürdüğünüzde yüzünüz bembeyaz oluyor bu yüzden evde kullanmak zorundasınız.
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Fiyatı,kokusu hoş,ambalajı orjinal.bereketli
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Yüzde beyaz tabaka oluşturması,benim cildimde gözle görülür bir etki yaratmaması
Sevgiler...

16 yorum:

  1. Bana da annem verdi çok iyi diye, boynumda bir kızarıklık isilik oluştu ona iyi gelir diye ama pek faydasını görmedim Hameta kullandım ikinci gün kuzarıklıklarım gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kızıma hametan kullanıyorum bide vazelin sür canım çok işe yarıyor.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Dene canım belki sende işe yarar:))

      Sil
  3. ben de memnun kalmamıştım bu kremden. Yani denildiği gibi sivilce izlerini falan yok etmiyor. Ama dediğin gibi yara gibi durumlarda işe yarıyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte ne duysak kullanıyoruz bari cildimizi mahvetmesek:))

      Sil
  4. Sudocrem eskiden çok iyiydi, efsaneviydi yani. Kızarıklık, yara, çizik ertesi güne birşey bırakmazdı veya gözle görülür hafifletirdi. 1 kutu bitirdim, 2. kutuyu aldım ve fos çıktı. Kesinlikle aynı etki yok. Formülünü değiştirdiklerini düşünüyorum. Bozdular güzelim kremi. İnternette Pervin Dinçer'in sudocremle yaptığı çeşitli maskeler var, yağ karışımlarıyla beraber. İçeriğindeki çinko cilde yararlı, sizde haftada bir maske yaparak elinizdeki kremi değerlendirebilirsiniz. Selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirmiş olabilirler mi?Bakacağım maskelere sağol.

      Sil
  5. Naçizane fikrimi soracak olursanız bu krem yoğun yapıda ve günlük Kullanım veya makyaj altı bazı olarak biraz ağır olacaktir .haftada bir gün gece yatarken kalın bir tabaka maske gibi uygulamanızı tavsiye edebilirim .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ya kullanmışlar öyle okudum bari deneyeyim dedim bende

      Sil
  6. Benimde sudocremle ilgili bir yazım var:) ordada belirtmiştim yeni çıkan böyle kabarık duran sivilcemi 4-5 saatte daha hafif bir hale getirmişti ki bende ondan sonra alma kararı almıştım :) tabi tenden tene de değişir şeyler bunlar :) ama kesinlikle mat beyaz ve evde sürülmeli :) benim blogumada beklerim :)
    ezosunmakyajdefteri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek sivilce problemi yok işe yaradığına sevindim sende

      Sil
  7. Ben, ikizlerimin bebekliğinde bu kremden çok faydalanmıştım pişik konusunda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu konuda denemedim miniklerin işine yaradıysa sevindim öp benim için onları:))

      Sil
  8. Bu krem mükemmel bebeklerde görülen atopik dermatit (egzama) oluşan kollarımın dirsek içlerindeki yaralari bu krem geçirdi çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazıyı düzenlemem gerekiyor çünkü bu yazıyı yazdıktan sonra bir şey oldu ben bu kremin numunesini sivilce problemi yaşayan bir ergene vermiştim.Ve ilk baş pek işe yaramadı demişti bir ay sonra gördüğümde inanamadım yüzü pırıl pırıl parlıyordu hem siyah noktaları hemde sivilceleri gitmişti ve çok mutluydu sayenizde bu yazının düzeltmesinide buradan yapayım bu krem hakkındaki bütün fikirlerim o an değişti demek ki uzun süreli ve düzenli kullanım gerekiyormuş.O gence gene de her gün değil haftada bire düşürmesini daha sonrada bırakmasını tavsiye ettim çünkü hiç bir problemi kalmamıştı gene de her şeyin fazlası zarar diye düşünüyorum:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.