Her fırsatta erkek parfümlerini ne kadar sevdiğimi söylüyorum.Duş jeli olarak ta erkeklere ait duş jellerini kullanmayı seviyorum.Avon'un bu duş jelini severek kullandık.750 ml.lik dev boyuyla oldukça bereketli bir ürün.
İçinde bergamot,nane,sandal ağacının odunsu ve baharatlı kokuları mevcut.Oldukça fresh bir koku.Ayrıca E vitamini içeriyor ve ph dengeli bir ürün.Fiyatı 9 lira civarında olan ürün etkin bir temizleyici ve cildi kurutmuyor.İçerik listesi için aşağıdaki resime göz atabilirsiniz.
Olumlu Özellikleri:Hoş kokusu,fiyatı,miktarı yeterli.
Olumsuz Özellikleri:Yok.

6 Yorumlar

  1. Siz de benim kafadansınız. Ben de çok seviyorum erkek parfümlerini. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Erkek parfümlerine ben de bayılıyorum hatta itiraf ediyorum kısa bir zaman erkek parfümü kullanmışlığım da var :) Bu duş jeli de aklımda bulunsun teşekkürler :) sevgilerimle blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  3. Avonun duş jellerini hiç kullanmadım. Oğluma alayım bari. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Erkek parfümü ya da duş jeli hiç kullanmadım, kabul güzel kokanları var ama eşimle aynı kokuda olmak istemem :) güzel bir yorum yazısı olmuş
    sevgiler
    www.safagindunyasi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii tercih meselesi biz eşimle aynı parfümü kullanıyoruz ama :)))

      Sil