-->

adsense

1 Ekim 2014 Çarşamba

ULRIC DE VARENS MINI PINK PARFÜM

Selamlar bu gün  son derece sevimli küçük ambalajıyla güzel bir parfüm konuğumuz.25 ml.lik pembe kapaklı mini mini bir pembe olan bu parfüm çantada taşımak içinde ideal.Watsons'a gittiğimde almadan yapamadım.Fiyatı da 12 lira olunca hiç düşünmeden sepete attım.Özellikle genç kızlara çok uygun olan bu parfüm benim gibi ağır kokuları sevenler için yaz mevsiminde kullanmak için çok güzel.Ulric de Varens sitesinde parfüm için şunları söylüyor.
Oryantal istahlandirici
Bir parfümden daha fazlası, adeta büyüleyici bir aşk iksiri, hassas ve çekici, gülümseten ve şehvetli; çamsakızı ve meyveleri, çiçekler ve odunsu notalarla harmanlıyor. Dikkat çekici bergamot, kendine hayran bırakan heliotrope ve tonka taneleri, misk ve vanilyanın son dokunuşlarıyla cazibesini kazanıyor. Ulric de Varens adına ünlü koku tasarımcısı Jean-Claude Ellena, ve şişe tasarımcısı Thierry de Baschmakoff’un çalışmasından doğmuştur. Mini Pink çıkış yılı : 2002
Çok hafif olmayan güzel bir koku.Kalıcılığı çok başarılı değil kolumda denedim yaklaşık 2 saat kadar kokuyu aldım.Mini serisinde en beğendiğim bu parfüm oldu.Tüm yaz boyunca severek kullandım.İçeriğini merak ediyorsanız aşağıdaki resme göz atmayı unutmayın.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.