Ulric de varens mini pink parfüm kullananlar


Ulric De Varens Mini Pink Parfüm


Ulric de varens mini pink parfüm son derece sevimli küçük ambalajıyla güzel bir parfüm.25 ml.lik pembe kapaklı mini mini bir pembe olan bu parfüm çantada taşımak içinde ideal.Watsons'a gittiğimde almadan yapamadım.Fiyatı da uygun olunca hiç düşünmeden sepete attım.Özellikle genç kızlara çok uygun olan parfüm benim gibi ağır kokuları sevenler için yaz mevsiminde kullanmak için çok güzel.

Ulric de varens mini pink parfüm kullananlar

Ulric de varens mini pink parfüm büyüleyici bir kokuya sahip çam sakızı,çiçekler,odunsu notalar ile harika bir karışım.Parfümün içeriğinde bergamot,heliotrope,tonka,misk,vanilya bulunmakta.Mini pink parfüm Jean-Claude Ellena ve Thierry de Baschmakoff'un beraber çalışması sonucu 202 yılında ortaya çıkmış.

Ulric de varens mini pink parfüm yorumları

Çok hafif olmayan güzel bir koku.Kalıcılığı çok başarılı değil kolumda denedim yaklaşık 2 saat kadar kokuyu aldım.Mini serisinde en beğendiğim bu parfüm oldu.Tüm yaz boyunca severek kullandım. Ulric de varens mini pink parfüm sevdiğim parfümler arasında yerini aldı.

6 Yorumlar

  1. Çiçeksi kokulara bayılırım, bu parfümüde denemeli o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz caaannnn :))

    YanıtlaSil
  3. Mini parfümlerini kızım severek kullanıyor. Hafif ve tatlı kokuları var fiyatı da çok uygun 😊

    YanıtlaSil