NYC standına bakarken satıcı kız bu fondöteni önerdi fiyatı da fazla olmayınca bir deneyeyim diye sepete attım.Bende ki rengi 740 warm beige güneşten yanmış tenimle gayet uyum içinde.Ürün gayet sağlam ve şık şişe şeklinde bir ambalaja  ve pompalı kapağa sahip.
Ben ürünü fırçayla kullanmayı tercih ediyorum.Dağılması,sürülmesi ve ciltle bütünleşmesini çok beğendim.Kapatıcılığı gayet güzel ve pudrayla sabitledikten sonra tüm gün ciltte kalıyor.Maske görünümü oluşmuyor.
Ürün kremsi bir kıvama sahip.14 saate kadar kalıcılık vaat ediyor.Ben fiyatına göre gerçekten çok başarılı buldum bu ürünü. Dermotolojik olarak test edilmiş ürün ayrıca vitaminlerle zenginleştirilmiş.SPF koruması içermiyor bu yüzden öncesinde bir güneş koruyucu sürmelisiniz.İçeriğine aşağıdaki resimden göz atmayı unutmayın sevgiler...

0 Yorumlar