-->

adsense

5 Eylül 2014 Cuma

GARNIER KIRIŞIKLIK-YAŞLANMA KARŞITI 35+ GÜNDÜZ BAKIM KREMİ

Selamlar 35 yaş üzeri bayanların kullanması için üretilmiş Garnier markasına ait bir kremi bugün inceleyeceğiz.Eğer hem kaliteli bir bakım yapacak hem de uygun fiyatlı bir krem arıyorsanız denemeden geçmeyin derim.Fiyatı tam hatırlayamıyorum ama 10 küsürdu galiba.Ambalajı son derece şık ve pratik.50 ml.lik plastik,kavanoz şeklinde.Ben kavanoz şeklindeki ambalajları daha çok seviyorum çünkü bütün ürünü rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.


Kremin kokusu oldukça baskın ben çok sevdim ama kokuya karşı çok duyarlıysanız rahatsız olabilirsiniz.Kıvamı yumuşak,sürümü oldukça kolay ve cilt taradından kolayca emiliyor.Sürdükten sonra hafif bir yapışkanlık hissediyorsunuz ama iyice emilince geçiyor.Çok az miktarda ürün cildinizi nemlendirmek için yeterli ben neredeyse bir aydır kullanıyorum hala bitmedi.Cildimi nemlendirmesini sevdim ayrıca sivilce gibi bir problemde yaratmadı.İçeriğini merak ediyorsanız aşağıdaki resimden bakabilirsiniz.
Krem dermotolojik olarak test edilmiş.Çay polifenolleri ve bitkisel yaşam hücreleri ile zenginleştirilmiş olan krem iki aşamalı etki göstermeyi vaat ediyor. 1-Yaşlanma karşıtı etki
2-Kırışıklık görünümünde azalma doğrusu ben kırışıklıklarda bir azlama farketmedim ama cildimin daha yumuşak ve pürüzsüz olduğunu farkettim.Şunu söyleyebilirim ki pahalı kremlerin yaptığı etkiden çok da farklı bir etki fark etmedim.Bence bir denemekte fayda var.Sevgiler...

14 yorum:

  1. güle güle kullan güzel bir ürün kullananlardan biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler katılıyorum yorumlara:))

      Sil
  2. Merhaba ben 2015'te bu ürünü aldım (yeni) Şok marketten aldım, fiyatı da çok uygun diye bir kez memnun kalınca gidip 2 kutu daha aldım. Ama ne Garnier'in sitesinde ne de başka bir yerde bu ürünle ilgili hiçbir tanıtıma rastlayamadım. Acaba artık piyasaya çıkmıyor mu? Herşeyden önemlisi marketten aldığım inşallah tarihi geçmiş ürün falan değildir. Bu kremle ilgili bulabildiğim tek şey inanın bu sizin yorumunuz oldu. Üzerinden de zaman geçmiş ama acaba hala bu kremi kullanıyor musunuz? Bulabiliyor musunuz? Siz ne kadar süreyle kullandınız ve memnun kaldınız mı acaba?
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iki gün önce A 101 de gördüm aynı ürünü bir daha almak nasip olmadı çünkü denemem gereken çok ürünüm var ama onlar bitince alırım gene ben sevmiştim:))

      Sil
  3. Merhaba ben 2015'te bu ürünü aldım (yeni) Şok marketten aldım, fiyatı da çok uygun diye bir kez memnun kalınca gidip 2 kutu daha aldım. Ama ne Garnier'in sitesinde ne de başka bir yerde bu ürünle ilgili hiçbir tanıtıma rastlayamadım. Acaba artık piyasaya çıkmıyor mu? Herşeyden önemlisi marketten aldığım inşallah tarihi geçmiş ürün falan değildir. Bu kremle ilgili bulabildiğim tek şey inanın bu sizin yorumunuz oldu. Üzerinden de zaman geçmiş ama acaba hala bu kremi kullanıyor musunuz? Bulabiliyor musunuz? Siz ne kadar süreyle kullandınız ve memnun kaldınız mı acaba?
    Ebru

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben 2015'te bu ürünü aldım (yeni) Şok marketten aldım, fiyatı da çok uygun diye bir kez memnun kalınca gidip 2 kutu daha aldım. Ama ne Garnier'in sitesinde ne de başka bir yerde bu ürünle ilgili hiçbir tanıtıma rastlayamadım. Acaba artık piyasaya çıkmıyor mu? Herşeyden önemlisi marketten aldığım inşallah tarihi geçmiş ürün falan değildir. Bu kremle ilgili bulabildiğim tek şey inanın bu sizin yorumunuz oldu. Üzerinden de zaman geçmiş ama acaba hala bu kremi kullanıyor musunuz? Bulabiliyor musunuz? Siz ne kadar süreyle kullandınız ve memnun kaldınız mı acaba?
    Ebru

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bizde A101 den aldık 5.gun sol yanakta kizarma ve kaşıntı yaptı goz icin aldigimizda goz kapagnda şişme yaptı biz bu urunun etkisi olarak dusunduk ama baska boyle yan etki yaptığı kimse oldu mu acaba ?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bizde A101 den aldık 5.gun sol yanakta kizarma ve kaşıntı yaptı goz icin aldigimizda goz kapagnda şişme yaptı biz bu urunun etkisi olarak dusunduk ama baska boyle yan etki yaptığı kimse oldu mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünler cilde alerji yapabiliyor bu ürün bana yapmadı alerjik bir cildim yoktur ama bir kaç başka krem banada alerji yaptı sanırım içindeki bir maddeye tepki veriyor cildimiz bence size yaramamış kullanmayın.

      Sil
    2. Ben bugün aldım. Bu ürünlerde son kullanma tarihi yazmıyor. Kutu altında kod var. İlgili sitede arattım tarihi geçeli 3 ay olmuş. Şikayet edeceğim. Aman dikkat edin cildinizi mahbetmesin..

      Sil
  7. Bu ürünü A101 den bugün aldım. Üründe son kullanma tarihi yazmıyor. Kutu altında kod var. İlgili siteden tarattım. Ürünün tarihi geçeli 3 ay olmuş.Ürün raflarda hala satışta. İnsanların paa için yapacaklarını düşünün işte. Şikeyette bulunacağım.. Aman dikkat edin. Bu tür marketlerde tarihi geçmiş ürünler satılıyor. Paanızla güzelliğinizden olmayın. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir uyarı oldu daha dikkatli olalım teşekkürler:))

      Sil
  8. Tamda almayı düşündüğüm ama işe yararmı acaba diye tereddüt ettiğim bir üründü. Yorumlardan sonra iyiki almamışım dedim. Paylaşım için teşekkür ederim yol gösterici oldu.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.