-->

adsense

4 Ağustos 2014 Pazartesi

AVON CARE RICH MOISTURE YÜZ,EL VE VÜCUT LOSYONU

Bu 750 ml.lik dev boyuttaki ürünü 12 liraya indirimdeyken almıştım.Her zaman elimin altında elime ve vücuduma sürmek için krem bulunmasını seviyorum.İçeriğinde yulaf ve sarı  papatya bulunuyor.El,yüz,veya vücut için kullanabilirsiniz.Ben sadece el ve vücut için kullanıyorum.Çok hafif ve hoş bir kokusu var.Emilmesi için biraz beklemek gerekiyor.Sonrasında olan hafif bir yapışkanlık hissi kısa sürede geçiyor.Benim vücudum çok kuru bu yüzden nemlenmesi için bir kaç kere kremi sürmem gerekti.Yani nemlendirmesi orta ayardan biraz az diyebiliriz. Avon el kremleri oldukça başarılı ama vücut losyonun da aynı başarıyı göremedim.İçeriğini merak edenler aşağıdan inceleyebilirler.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.