Bu ay gene bir çok ürünü bitirdim.En çok renkli kozmetik ve parfüm bitirdiğimde seviniyorum.Bakalım bu ay neler bitirmişim.
Pamuklar zaten her ayın vazgeçilmezi ve numune,deneme boyu ürünleri de zaman zaman kullanıp bitirmeye çalışıyorum.Ama çok alışveriş edince bir türlü bitmiyorlar.
Amway markasına ait ANCESTRY parfüm hele şükür bitti aslında çok çekici bir kokusu vardı ama kalıcı değildi.Diğer kremlerde Avon deneme kiti onlarda kısa sürede bitti.
Etrafımda Avon satan çok kişi olunca haliyle paramın çoğunu bu ürünlere harcıyorum.Avon şampuanlarını da oldukça beğeniyorum.Hatta yazısını da yazmıştım bloga.700 ml.lik dev boy şampuan ve saç kremi bu ayda bitti.
Alterra  göz serumu ve Avon saç serumu da bitenler arasında.Saç serumunun yazısı blogda mevcut.

Avon deneme boy makyaj temizleycisi de bitti.Ne yazık ki ben jel yapıdakileri tercih ediyorum.Kolajen serumunu da stok yapmıştım sonunda sonuncusu da bitti.
Colgate mini boy ağız çalkalama sularından tam 4 tane bitti.Yalnız hepsi bu ay değil geçen ay kenarda köşe de kaldığı için yazmayı unutmuşum.Kızımda gene prensesli bir diş macunu bitirdi.
Flormar yüz bazı tamamen bitmeden atıldı.Bunun yazısını yazmamıştım ama kokusunu sevmedim bir de asansörlü olan pompalı kapağını.İlk aldığımda ikinci gün pompadan ürün gelmedi geri götürdüm satıcı kız asansörlü olduğunu alt kısmını bir yerlere vurmamı söyledi bir süre böyle kullandım ama sabah sabah kutuyu oraya buraya vurmama rağmen ürün hala gelmeyince attım kenara gitti.
Vazgeçilmezim glister ağız spreyim de bitti.Ayrıca essence keçe uçlu eyeliner da çok uzun süre gitti çok memnundum.Ankaraya gittiğimde yenisini almıştım.Burada satılmıyor fakat şansıma oda kurumuş çıktı zorla sürmeye çalışıyorum ama hiç de net çizgi vermiyor.Galiba o da yakında çöpe gidecek.
Sevgiler...

0 Yorumlar