-->

adsense

13 Haziran 2014 Cuma

LITTLE BUTTERFLY'IN YAPTIĞI HC HAIR CARE SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ ÇEKİLİŞİNİ KAZANDIMMMM


Selamlar öyle çok fazla çekilişe katılmam ama saçlarım problemli olduğu için sevgili Sena nın HC HAIR CARE firması ile birlikte düzenlemiş olduğu çekilişe katıldım.Bakmak isterseniz TIK TIK.
Ve çekilişi kazandığımı duyunca çok şaşırdım ve çok sevindim.Sonuç için sizi ŞURADAN alayım.Çekilişte istediğimiz bir ürünü firma hediye olarak yollayacaktı.Bende dökülme ve yıpranma yoğun saç bakım serumunu firmanın internet sayfasından seçtim.İnşallah saçlarıma iyi gelir.
 Açıklandığı gün Sena hemen iletişim bilgilerimi istedi ve o gün firma hemen seçtiğim ürünü kargoya verdi.Üstelik cep telefonuma mesaj gelerek kargo bilgilerini de hemen öğrendim.Böylelikle kargomu rahatça takip edebildim.Kargo elime az önce ulaştı.Pat pata güzelce sarılmış ve hasarsız bir vaziyette.Bu güzel çekiliş için hem LITTLE BUTTERFLY a hem de HC HAIR CARE İNTERNET SİTESİ ne teşekkür ediyorum.
Firmanın ürünlerini incelemek isterseniz site ve sosyal medya sayfalarına şuralardan ulaşabilirsiniz.
HC HAIR CARE İNTERNET SİTESİ
HC HAIR CARE FACEBOOK SAYFASI
HC HAIR CARE TWITTER SAYFASI

6 yorum:

  1. Canım güzel günlerde kullan , şansın daim olsun.Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan şansın bol olsun ve tanıştığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seğol canım bende seni tanıdığıma çok memnun oldum:))

      Sil
  3. sevindim senin adına.. ben biraz bahtsızım şimdiye kadar çekiliş kazandığım olmadı hiç :( :) ama madem sen şanslısın benim blogumdaki çekilişe de beklerim mutlaka..:) blogun harika buarada.. takipçinim. görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler aslında bende pek şanslı değilimdir ama hemen senin çekilişine de katılıyorum canım:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.