latude kaş kirpik serumu

Latude kaş kirpik bakım yağı

Kaş ve kirpik sorunu olanlar için Latude kaş kirpik bakım yağı nasılmış inceleyelim.

Latude içeriği nedir

Eczaneden 13 liraya aldığım ürünün ikinci kutusunu bitirdim. Ürün içeriğinde bulunan Buğday yağı, argan yağı, jojoba yağı, lavanta yağı, susam yağı, fındık yağı, kayısı yağı gibi bitkisel yağlar denemem için beni teşvik etti.

Latude kaş kirpik serumu nasıl kullanılır

Ürünün şişesi iyice çalkalanarak günde 1- 2 kere kaş kirpik bölgesine rimel fırçasına benzeyen fırçasıyla uygulanır.

Latude yorumlarım

İnternette araştırınca Panora kozmetik tarafından üretildiğini görebildim sadece başka da bir bilgi yok. Ben bu ürünü kızımın seyrek olan kaşlarında kullanıyorum. Kaşlarının biraz da olsa çıkmış olması beni çok mutlu etti. Argan yağlı bir formülü var. Kirpiklerime sürdüm bir kaç kez ama gözlerimi yaktı sonra vazgeçtim. %100 doğal bir ürün olduğu belirtilmiş kutusunda. Ben ambalajını pek sağlam bulmadım çünkü sıkıca kapatayım derken kapağı kırıldı. Bu yüzden çok hafif kapatıyorum ikinci kutuyu. Tıpkı rimel gibi fırçası olması çok güzel uygulaması gayet kolay oluyor. İçeriği tamamen doğal yağlardan oluşuyor. Ürünün kirpiklerde kullanınca gözlerde yarattığı hassasiyet yüzünden kirpiklerde kullanılamayacak olması hoşuma gitmedi. Kullanırken dikkat edilmesi gerekir gözlerimiz çok önemli.

Eeose Kaş kirpik serumu yazımızı da okumalısınız.

Latude kaş kirpik bakım yağı yorum, en iyi kaş kirpik serumu, Latude kaş kirpik yağı kullananlar, latude argan yağlı kaş bakım yağı, latude kaş kirpik serumu, latude kaş kirpik bakım yağı

50 Yorumlar

  1. Bu ürünün argan yağı olmayanını da ben kullanıyorum.Düzenli kullanmadığım için işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum :)) Kapakları gerçekten çok kalitesiz , benimkinin kapağı da kırıldı ilk kapatmamda :))
    Haftan güzel geçsin , öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok kalitesiz ambalajı seninde haftan güzel geçsin canım öptüm:))

      Sil
    2. kızlar ben bu ürünü kullanıyorum.Çok oldu alalı ama düznli sürmüyordum.Şimdi her gun uyguluyorum kirpiklerime ve uzadığını kirpik kıvırıcımdan farkettim.Kirpiklerimi kıvırırken bu kadar uzun görünmüyordu gerçekten.Evet göz yakıyo ama ben alıştım.Daha dikkatli sürüyorum artık.Herkese öneririm.Ama gerçekten düzenli kullanmak şart yoksa işe yaramaz.İyi günler :)


      Sil
    3. ben kullanıyorum işe yarıyor.

      Sil
  2. Bende aynı ürünü iki gündür kullanıyorum kirpiklerimin diplerine sürdüğümde gözüme zarar verdigini hissettim diger bloglarda da gördüğüm kadarıyla retinaya zarar verdigi için gözle temas etmemesi lazimmis diger gunler o yüzden kirpiklerin uçlarına sürerek devam edicem bakalım kirpik ve kaşta bi değişim olucak mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göze değdirmemek önemli hakikaten aman dikkat inşallah işe yarar:))

      Sil
  3. Ne kadar bekletiyorsunuz sürdükten sonra

    YanıtlaSil
  4. Ben smdi kullandim ve yatagima gectim cok yakti ve gozlerimden surekli yanmanin etkisiyle yaşlar akiyor ve telefon ekranina bakarken bulanjklik olusuyor basima da agri girdigini hissediyorum sizce bi zarari olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat benimde gözümü yaktı ve sadece kızımın kaşlarında kullandım yukarıdaki yorumlarda da yazmışlar retinaya zarar verebilirmiş geçmezse hemen doktora git canım

      Sil
  5. İlk defa görüyorum bu ürünü. Normalde evdeki badem ve susam yağlarıyla ve ne yazık ki düzensiz olarak uygulama yapıyorum.
    Şu eesoeyi çıkarsam ortaya iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bide düzenli kullanabilsek süper olacak:))

      Sil
  6. Etrafımda çom kişi birlikte kullandık topluca almıştık hepimiz düzenli kullandık dediğniz gibi diplere yaklaştırmadan çünkü yakıyor..ama sonuçlar çok iyi uzattı ve bacim verdi kirpiklere hakikaten süper

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürüne benziyor,bu arada yeni post bekleriz ,nerelerdesin sen 😘❤

    YanıtlaSil
  8. Ürün güzel benziyor..Tanıtımdaki detaylar dikkatimi çekti..Kullanmak lazım

    YanıtlaSil
  9. Latude kaş ve kirpik bakım yağının, rimel fırçası gibi olması daha kullanışlı olmuş. Sağlıkla, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçası olması hakikaten uygulama kolaylığı sağlıyor.

      Sil
  10. bu markayı denemedim ama başka iki markayı denedim başarılıydı

    YanıtlaSil
  11. Düzenli kullanınca iyi sonuç alınabilir. Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  12. Umarım iyi sonuç aldığın bir ürün olur. Ben bu tip ürünlere başlıyorum ancak uzun süre kullanmayı bir türlü başaramıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gece rutinime ekleyerek unutmamaya çalışıyorum.

      Sil
  13. Kaşlarım seyrek Benim de bulursam deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi başka bir marka deniyorum yakında onunda yazısını yazacağım göz yakmıyor hiç bir şekilde.

      Sil
  14. Ay ne kadar ucuzmuş beybi almalı aldırmalı <3

    YanıtlaSil
  15. Göz hassaslıgımdan dolayı kirpiklerime kullanamıyorum ama kaşlarda boşluk olduğu zamanlarda tercih edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikte kullanmaya bende korktum gözler hassas.

      Sil
  16. Muhtemelen içindeki lavanta yağı yanmaya sebep oluyordur. Uçucu bir yağ çünkü.

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim, takipteyim. Benim de mevsimsel olarak seyrelme oluyor kaşlarımda. Bahsettiğiniz ürünün etkisini görmüş olmanız çok iyi ve fiyatı da uygun.
    Bu güzel tanıtımınız için teşekkürlerrr:)

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Yok değil kozmetik blogu,güzellik yazısı:))

      Sil
  19. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  20. Bu tarz ürünlerin sanırım bir çoğu kirpik diplerinde yanma hissine sebep oluyor. Ben de zeytinyağ ve payot’un bir ürününü kullanıyorum ama düzenli olsa etkisini görürüm ama unutuyorum ☺️

    YanıtlaSil
  21. Kaşlarımda seyrelme hissediyorum. Denesem iyi olabilir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. hımm,ilginç kaş-kirpik bakim yagi..🙂bayanların güzellik bakımı bitmiyo..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitermi erkeklerinde umru değil bu kadar uğraşıyoz sorsan eşime hanımının kirpikleri uzunmu bilmem der:)))

      Sil
  23. Kirpik ürününün gözlerde hassasiyete yol açmasından hoşlanmadım ben...

    YanıtlaSil
  24. Kaşlarımdaki boşluklar için bakabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş serumları kaşlardaki boşlukları doldurmak için faydalı.

      Sil
  25. ilk defa gördüm bu markayı ..şimdiye kadar etkili olan bir kaş kirpik serumu kullanamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Latude kaş kirpik serumu göz yakmasa mükemmel bir ürün.

      Sil