Gene geç kalmış bir lila kutu yazısıyla karşınızdayım.Lila kutu artık her ay gönderilmeyecek bir sonraki kutu Şubat ayında olacakmış.Gerçekten bu durum hiç hoşuma gitmedi;her ay merakla bekliyordum kutumu.İnşallah bu karardan vazgeçerler.Neyse biz bu ay ki kutumuzu tanıtalım isterseniz.

İşte böyle yılbaşına yakışır şekilde şık bir paketle elime geçti Lila Kutu.

Paketten ilk olarak hoş bir hediye çıktı.100 lila puan 10 liraya denk geliyor ve Lila hesabımıza yüklenmiş yani Lila Kutu alışverişlerimizde 10 lira indirimimiz olacak süper...
İşte paketi ilk açtığımdaki görünüm ne yazıkki kulak temizleme köpüğü biraz akmıştı kutuya..

COSMOZONE Yüz Yıkama Sıvısı:Sabun içermeyen bir sıvı kullandım hemen tabii ki pek bir şey anlamadım sadece iki kere yıkayabildim yüzümü.Orjinal boyu 200 ml. ve  fiyatı 18 lira
Oz10x Ozonlu Ayak Bakım ve Masaj Losyonu:Bu ürünü de hemen kullandım hatta bu gün üçüncü kere sürdüm ayağıma ve sanki ayağımdaki sertlikler yumuşamış gibi geldi.Orjinal boyunu alıp deneyebilirim.Kakao ve Shea yağı içeriyor.Deneme boyu olan ürünün orjinal boyu 250 ml ve fiyatı 79 lira.

HAIR BLOCK Saç Dökülmesine Karşı Bakım Şampuanı:Hemen bu ürünüde kullandım üç kere kadar kullanabiliyorsunuz.Saçlarımı çok sertleştirdi orijinalini alacağımı sanmıyorum.Deneme boyu olan ürünün orijinal boyu 250 ml ve fiyatı 30 lira.
CYRENE %100 Shea Butter:Bu yağı çok merak ediyordum.Çok güçlü bir nemlendirici ve yaraların ve çatlakların iyileşmesi içinde kullanılıyor.Topuklarda,saçlarda,ellerde,yanıklarda yani her derde deva ben kırışıklıklarım için kullanacağım işe yararsa tam boyunu da alırım.Yalnız resimden de görebileceğiniz gibi ürün 25 ml lik kabın üçte birini bile doldurmamış çok az.İnşallah işe yarayıp yaramadığını anlayabilirim.Orijinal boyu 50 ml ve fiyatı 29 lira.
 SEROTIS Kulak Temizleme Köpüğü:Çok ilginç bir ürün daha önce kullanmamıştım  eşim ve kızımda kullanacak umarım beğeniriz.Ürün tam boy olarak geldi 45 ml ve fiyatı 25 lira.
 ALIX AVIEN OJE:Bu ürün yılbaşına yakışır sürpriz bir ürün.Yılbaşının rengi olan tatlı bir kırmızı seviyorum kutudan oje çıkmasını severek kullanacağım.Ürün tam boy ama fiyatı yazılmamış.
 NYX Round Lıp Gloss:İşte çıkmasına sevindiğim başka bir ürün aslında pek gloss kullanmam ama rengine bayıldım rujun üzerine kullanırım büyük ihtimal.Kokusu portakal gibi.Ürün tam boy ve fiyatı 20 lira..
LIONESSE Kirpik Kıvırıcı:İşte bir başka sürpriz ürün ne yazık ki kullanmıyorum bu tarz ürünleri ilk kez genç kızken kullanmış ve göz kapağımı kaptırmıştım.Bir daha da denemedim hiç galiba birisine veririm.Ürün tam boy ve fiyatı yazılmamış.
Evet bu da ürünler hakkındaki bilgiler ben bu ay ki lila kutuyu sevdim.Özellikle oje,ruj,ayak bakım kremi ve shea yağı favorilerim arasında oldu.Bir sonraki kutuyu merakla bekleyeceğim.Sevgiler....

0 Yorumlar