Selam bugün Golden Rose markasına ait severek kullandığım bir ojeden bahsetmek istiyorum.
Rengi hoş bir koyu kırmızı biraz bordo ya da kaçıyor.Ben en çok sürdükten sonra tırnaklarımı kadifemsi, bir yapıya büründürmesini sevdim.Kremsi bir yapısı var.Parlaklığı orta derecede diyebiliriz.
Fırçası son derece geniş bu da sürme kolaylığı sağlıyor.Kalıcılığını da beğendim öyle ertesi gün dökülmüyor.Fiyatı 3 lira civarında sanırım.Ben renk daha yoğun olsun diye 2 kat sürdüm.Kuruma hızıda beni memnun etti.Hakikaten bir ojenin rengini yakalamak çok zor bir şeymiş tam olarak gene tutturamadım.Sonuç olarak ben bu ojenin yapısını,geniş fırçasını ve kalıcılığını çok sevdim.Bu ojeyi sürdüğümde elimde olmadan tırnaklarımı devamlı yüzüme sürüyorum.Çünkü tırnaklarımın üstündeki kremsi,kadifemsi hissi çok sevdim.Başka bir ojede bunu fark etmemiştim.Serinin diğer renklerini de denemek lazım bence.Sevgiler...




0 Yorumlar