-->

adsense

12 Haziran 2013 Çarşamba

MELEKLERLE YAŞAMAK BEKİ İKALA ERİKLİ




Selam  uzun süre önce bu kitabı okudum ancak yazma sırası geldi. 2013 melekler ajandası elime geçince gittim ve satın aldım bu kitabı 2013 ün başlarındaydı.Eminim sizde çok duyuyorsunuzdur.

    Peki kim bu Beki İkala Erikli  Robert koleji ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu 13 sene procter and gamble da pazarlama direktörü olarak çalıştı.  Erikli, Executive Coaching/Yaşam Koçluğu'nun yanı sıra, gruplarla ve bireylerle yaşam ötesiyle iletişim, geçmiş yaşam şifası ve 'meleklerinizle iletişim kurma' çalışmaları yapmaktadır.Bu kitabı 2010 yılında piyasaya çıktı 150 bininci basısına ulaştı.

      Kitapta meleklerin her an bizle olduğu ve yardım dileklerimizi beklediklerini anlatıyor. Hangi melekten tek tek hangi konularda yardım isteyebiliriz anlatmış, isteyin, unutun ve bekleyin demiş.Meleklerin bize durmadan işretler verdiği bunları takip etmemiz gerektiği üstünde durmuş.Mesela yolda bozuk para görürseniz alın bu bir işaret Bereket sana geliyor merak etme anlamına geliyor gibi.Kitapta Başmelek Mikail ile vakumlama çalışması olan bir Cd 'de var.Ben haftada bir kaç kere bu çalışmayı yapmadan dışarı çıkmıyorum..
   Kitap 143 sayfa ve Goa yayınevi tarafından basılmış.Eğer ruhani konulara meraklıysanız bu kitap hoşunuza gidecek. Ben diğer kitaplarınıda okumaya başladım bile.Kitabı web sayfasından ısmarlayıp okuyabilirsiniz adres www.meleklerleyasamak.com meleklerle ilgiliyseniz size tavsiye edebileceğim diğer kitaplar BİZ TATLI CADILAR- Tuçe Işınsu ve MELEKERİN SENLE KONUŞUYOR- Şebnem Özkan. Melekleriniz yanınızdan hiç ayrılmasın.

1 yorum:


  1. Evet bu kitabı annem de okumuştu çok hoşuna gitmişti. Çok değişik bir bakış açısına sahip..
    Güzel yorumlarınızı merakla bekliyorum..:))

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.