-->

adsense

30 Mayıs 2013 Perşembe

Catherine Arley Double Rich Ruj



     Selam bu gün  size kullanmakta olduğum ve çok sevdiğim bir ruju anlatmak istiyorum.Bu ürünü
 Catherine Arley online alışverişim sırasında aldım ve yumuşak yapısıyla gözdelerim arasına girmeyi başardı.Fiyatı 12.50 lira ve fiyatına göre performansı çok iyi.Rujun çift taraflı olması benim için çok büyük bir artı bir tarafı ruj diğer tarafı parlatıcı.

  Pembeden kırmızıya nude renklere kadar hepsi mevcut bendeki çok güzel bir toz pembe 402 numara.
Ruj tarafının sürüşü çok yumuşak ve kolay.Birde parlatıcısını üstüne sürünce parlayan ve nemlendirilmiş dudaklara kavuşuyorsunuz.Üstelik uzun sürede kalıcı sık sık tazelemek gerekmiyor.

Uuzun süredir kullanıyorum parlatıcısı ne kurudu ne bitti.Saniyeler içinde yumuşak,ışıldayan,dolgun dudaklara tek ürünle kavuşuyorsunuz.  Sevgiler..


2 yorum:

  1. peki kargo ücretiyle birlikte size ne kadara geldi bu ürün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamanlar 40 milyon üzerine kargo bedavaydı bende bu kampanyadan yararlanmıştım.Belki şimdide vardır bir bakın isterseniz:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.