-->

adsense

22 Nisan 2013 Pazartesi

Catherine Arley Stick Fondöten



     Selam normalde cildim her fondöteni kabul etmez bir süre sonra kusar ve bu durum benim hiç hoşuma gitmez.Genç kızlığımdan beri krem fondötenleri kullanmadım o zamanlar tabii ciltte genç sürdükmü mükemmel bir görünüme sahip oluyorduk.Daha sonraları nedense likit fondötenlere takıldım kaldım krem fondötenleri unuttum taki Catherine Arley'in stick fondötenini deneyene kadar..Bu ürün cildimde mükemmel durdu hiç bir şekilde cildim bu ürünü kusmadı.Üstelik sürümüde çok rahat,pratik hemen bir kaç çizgi çizip dağıtıyorsunuz ve mükemmel bir cilde ulaşıyorsunuz.Bir kaç fondöten karıştırma huyumu bu ürünlede denedim gene çok memnun kaldım.Ürünü dağıttıktan sonra başka bir fondöteni de üzerine sürünce gene sorunsuz çok güzel bir tablo çıkıyor ortaya ama tek başına kullanmakta yeterli.Öyle diğer ürünler gibi iki saat yedir beklet ki otursun gibi problemleri yok iki dakikada cildiniz makyaja hazır.Benim aldığım renk 252 aslında hep gidip cildime ya açık gelen bir ton yada koyu gelen bir ton alırdım ama bu renk cildimle mükemmel uyum sağladı.Fondöten serisi tam 4 renkten oluşuyor benimki en koyunun bir açığı.Yani anlıyacağınız ben bu üründen haddinden fazla memnun kaldım.Parlamayan,pürüzsüz bir cilde sahip oluyorsunuz ve ayrıca ürün güneş ışınları ve dış etkenlerden koruyucu bir etkiye sahip.İçeriğinde vitamin E bulunmakta.Kapatıcılığı mükemmel bir de Catherine Arley kapatıcıyla kullandınızmı dahada mükemmel oluyor.Kremsi bir yapısı var ve zorlanmadan sürebiliyorsunuz hiç makyajdan anlamasanızda sizin için çok pratik bir ürün.Hakikaten vazgeçemiyeceğim ürünler arasında yerini aldı.Catherine Arleyi kullandıkça diğer ürünleri beğenmez oldum.Tabii bunlar benim düşüncem bilmiyorum siz nasıl düşünürsünüz ama Catherine Arley ürünleri sanki benim cildim için yaratılmış gibi hissediyorum:))

Bu da içeriği..

Web sayfasına baktıkça bunuda denemeliyim diye düşünüyorum mesela o efsane pudrasını genç kızlığımdan beri kullanmadım sonra makyaj sabitleyicisi,farları(piano farlarına bir göz atın),bir zamanlar kullanmadan duramadığım rimelleri ve en çokda kaş ve kirpik güçlendiricisini merak ediyorum bildiğiniz gibi bu ürünler son derece pahalıya satılıyor en kısa sürede deniyerek size bilgi vereceğim bu ürünler hakkındada.Bu arada aklıma gelmişken parfümleri de çok ünlüydü bu markanın ben tam bir sahara tutkunuydum arada da hazal kullanırdım baktımda parfümlerininde ambalajları değişmiş anlaşılan o ki Catherine Arley'de daha deniyecek çok ürün var sizde online alışveriş yapmak isterseniz tık tık

4 yorum:

  1. CA ürünlerden memnunum genelde ama sanki bu cildimi kurutur gibi geldi bana o nedenle krem fondöten aldım yine..

    YanıtlaSil
  2. bu fondoten yağlı ciltler içinmi acaba ???

    YanıtlaSil
  3. bu fondoten yağlı ciltler için uygunmudur acaba ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım genelde yağlı ciltliler yağsız sıvı fondöteni tercih ederken cildi kuru olanlar krem şeklinde olanlardan memnun kalıyor.

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.