-->

adsense

3 Mart 2013 Pazar

Yves Rocher Sexy Pulp Ultra Dolgunlaştırıcı Gloss 07

 Selam  Dolgunlaştırıcı Gloss Yves Rocher Sexy Pulp 07 Altın Bej son zamanlarda çok sevdiğim bir gloss.Dudakları dolgunlaştırırken hafif ve yapışmayan yapısıyla varlığını bile hissetmiyorsunuz.Işıltılı sedefli renkleriyle göz alıcı bir görünüme sahip dudaklara sahip olabiliyorsunuz.

İçeriğinde E Vitamini , Karite Yağı ve kolajen arttırıcı Yalancı İğde Özü bulunuyor.
Ben aplikatörünü sevdim esnek ve kaliteli, uygulaması kolay, sünger fırçalı olması bir artı benim için.Dermatolojik olarak test edilmiş.Dudakları aynı zamanda nemlendiriyor.Ben rujun üstüne sürüyorum böylece renk daha yoğun ve kalıcı oluyor.Bendeki renk Altın Bej 07 numara doğal,nude renkleri sevenler için ideal..Kokusu çok hoş meyvemsi..Eğer hafif makyaj seviyorsanız bu hafif gloss'u denemekte fayda var.Ürün 10 ml ve indirimsiz fiyatı 39,90 TL indirimleri bekleyerek çok daha uygun fiyata alabilirsiniz.Eğer yaşadığınız yerde Yves Rocher satış mağazası yoksa üzülmeyin online mağazasından kolayca alışveriş edebilirsiniz bakmak isterseniz tık tık 
Bu arada  çekilişime de bir göz atmak isterseniz buradan
Sevgiler...


 

1 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş. Online siteler olmasa sakin sakin nasıl alışveriş yapardık bilmiyorum. Sürekli tepende dolanan birileri olmuyo ne rahatlık ;)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.