-->

adsense

26 Aralık 2012 Çarşamba

Tülin Şahin'den Makyaj ve Bakım Sırları DVD'si







Tülin Şahin'den Makyaj ve Bakım Sırları DVD 1 2x
                           



Tülin Şahin'i çok beğeniyorum kaliteli ve seviyeli...Bayanlara çokyararlı bilgiler veriyor sitesinide kaçırmadan takip
ediyorum.(www.tuliss.com )Online bir dergi niteliğinde neler giyiyor neler yapıyor bir dost gibi yanınızda Makyaj DVD sinide bir süre önce almıştım neredeyse 2 yıl oldu hiç makyaj yapmayı bilmiyen insanlar için gerçekten güzel bir çalşma olmuş yeni makyaj teknikleri öğrenebilir uzmanla beraber kendi yüzünüzde uygulayablirsiniz ve tabiiki Tülin Şahin'in keyifli sohbetiyle birlikte..DVD  doğru makyaj yaparak hayatını renklendirmek isteyen bayanlar için rehber niteliği taşıyor.60 dakika sürüyor içinde renginizi biliyormusunuz,krem nasıl ugulanır,gündüz makyajı ,dört farklı makyaj, pratik makyaj sırları ve bonus olarakda Tülin den 5 dakikada gece makyajı uygulamasına sahip olabilirsiniz en sonundada tülinin birbirinden güzel resimleri var.Hiç makyaj yapamıyorum diyorsanız bence almakda fayda var sitelerde 10 liraya bile bulabilirsiniz.  Unutmayın püf noktalarını bilince mayaj yapmak zor değil ama bilmeden yapılan makyajda insanı palyaçoya çevirebilir.


Resimler Google görsellerden alınmıştır.

2 yorum:

  1. benim ihtiyacım var böyle bir şeye :( tüliss'i de çok severim ben. çok şık ve zarif bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dvd gerçekten güzel hazırlanmış tavsiye ederim

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.