sansiro parfüm en sevilen kodları

Sansiro Parfümlerin En Sevilen Parfüm Kodları

Ülkemizde satılan kaliteli açık parfüm markalarından biri olan Sansiro açık parfüm parfüm meraklıları tarafından oldukça iyi tanınmaktadır. Sansiro ürünleri birinci sınıf ham maddelerden üretilen oldukça kalıcı ve özgün ürünleri ile pek çok parfüm düşkününün gözdesi. Orjinal parfümler oldukça pahalı olunca parfüm tüketicileri benzer kokular üreten kaliteli bir marka olan Sansiro parfümlerine yönelmeye başladı.

Sansiro Parfümleri nasıl üretiliyor?

Sansiro ürünleri asla bir çok açık parfüm markasıyla karıştırılmamalı çünkü Bursa da son derece modern tesislerde kimyagerler tarafından el değmeden hazırlanıp kalite testlerinden geçtikten sonra tüketiciyle buluşuyor.

Sansiro Parfümlerinin hangi kokularını seviyorum?

Yıllardır kullandığım Sansiro marka kokular şunlar

K16 - Angel-Thierry Mugler

K9 - Kenzo-Kenzo

K27 - Chanel No 5-Chanel

Ben bu kokuları severek kullanıyorum fakat en çok satılan kokuları da oldukça merak ediyordum bu yüzden firmayla iletişime geçerek 2018 yılında kadın ve erkek en çok satan Sansiro parfüm kodlarını öğrendim. Sansiro parfümlerinin en sevilen parfüm kodları nı merak ediyor musunuz?

Kalıcı olan parfüm EDT mi EDP mi?



Eau de Parfum (EDP) ve Eau de Toilette (EDT) parfüm türleridir, ancak koku yağlarının konsantrasyonları farklıdır.

Eau de Parfum (EDP), tipik olarak %15-20 civarında daha yüksek bir koku yağı konsantrasyonuna sahiptir. Bu, kokunun daha güçlü ve daha uzun süre kalıcı olacağı anlamına gelir, bu da onu özel günler veya daha yoğun bir koku deneyimi isteyenler için iyi bir seçim haline getirir.

Eau de Toilette (EDT), tipik olarak %5-15 civarında daha düşük bir koku yağı konsantrasyonuna sahiptir. Bu, kokuyu EDP'den daha hafif ve daha az kalıcı yapar, bu da onu günlük kullanım için veya daha hafif bir koku tercih edenler için iyi bir seçim haline getirir.

Bu nedenle, tüm gün sürecek kalıcı bir koku arıyorsanız, Eau de Parfum (EDP) daha iyi bir seçimdir. Ancak daha sık kullanabileceğiniz daha hafif, daha taze bir koku istiyorsanız, Eau de Toilette (EDT) daha uygun olabilir.

Sonuç olarak, EDP ve EDT arasındaki seçim kişisel tercihe ve parfümün kullanım amacına bağlıdır. Her ikisini de denemek ve hangisini tercih ettiğinizi görmek her zaman en iyisidir.

Sansiro parfüm en çok satanlar 2023

Sansiro parfüm kadın ve erkek favori kokuları listesi şu şekilde

Bayan Top 13

1-K1- Burberry- Burberry

2-K12- Weekend- Burberry

3-K60- Ultraviolet- Paco Rabanne

4-K64- Hypnotic Poison- Christian Dior

5-K79- Chance- Chanel

6-K88- Boss Intense- Hugo Boss

7-K90- Amor amor- Cacharel

8-K112- Lacoste Pour Femme- Lacoste

9-K118- Hypnose- Lancome

10-K122- Bright Crystal- Versace

11-K225- La Vie Est Belle- Lancome

12-K242- Olympea- Paco Rabanne

13-K530- Lady Million- Paco Rabanne

Erkek Top 11

1-E13- Hugo- Hugo Boss

2-E14- Acqua Di Gio- Giorgio Armani

3-E15- Burberry- Burberry

4-E28- Rochas- Rochas

5-E32- Insense Ultra Marine- Givenchy

6-E61- Polo Blue- Ralph Lauren

7-E69- Desire Blue- Dunhill

8-E70- Black Code- Giorgio Armani

9-E72- Red- Lacoste

10-E500- One Million- Paco Rabanne

11-M656- Invictus- Paco Rabanne


Sansiro parfümlerinin en sevilen parfüm kodları, kadın ve erkekler tarafından en çok sevilen, satın alınan parfüm kodları bunlardı. Sizin sevdiğiniz Sansiro parfüm kodları hangisi, açık parfüm kullanıyor musunuz?
Açık parfüm kullanmayı seviyorsanız En çok satan Bargello parfüm çeşitleri hangileri? makalemize mutlaka göz atın.



41 Yorumlar

  1. En iyi tanıdïğim marka..Zaten bu kadar iyi olduğundan satış alanı genişledi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sansiro gratislerde de satılıyor bildiğim kadarıyla.

      Sil
  2. Daha önce kullanmadım tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık parfüm önerileri arayanlar için fikir vermek istedim.

      Sil
  3. Angel kokusunu merak ettim. Denek geldiğimde bakacağım . Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sansiro güzel üretimler yapmış yakında ben de tanıtacağım bir ürünlerini ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum canım.

      Sil
    2. Sansiro E530 kullanıyorum ama bu kod hangi parfümün taklidi, bilen var mı?

      Sil
  5. Açık parfümlere genellikle zor güveniliyor ama bu marka sanırım iyi. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Aklımda olsun, parfüm alacağım zaman değerlendireceğim bu bilgileri. :)

    YanıtlaSil
  6. Duymadım bacım daha önce ılk burada duyuyorum guzel gunlerde kullan :*mucukssssssss

    YanıtlaSil
  7. Yıllar önce bir çeşidini kullanmıştım İsmini hatırlamıyorum ama çeşitleri güzelmiş

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel bilgilendirme ve tanıtım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. ay bayan top parfumlerin her birine ben de bayılıyorum. Parfum alacaklar için bu liste çok yararlı olacak 🥰

    YanıtlaSil
  10. Chanel No:5 parfümü merak ediyorum.Sansiro aklımda olsun o halde:)

    YanıtlaSil
  11. Bu parfüm kodları en işe yarıyodu,unuttum valla..🤔 parfumeri dükkanız var galiba,çok değişik ve çok güzel parfümler..✔😊

    YanıtlaSil
  12. açık parfüm hiç kullanmadım büyük ihtimal bende alerji yapacaklardır ama kullanıcak olursam bu yazınız sayesinde bu markayı tercih edeceğim..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapmadı ama yapabilir yani denemek lazım.

      Sil
  13. Kokuların hepsi dünyaca ünlü parfümlerin muadilleri.Bakmalı en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  14. Buralarda var mi acaba bakayim ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışında sanmıyorum ama sormak lazım.

      Sil
  15. K1- Burberry-Burberry 💖

    YanıtlaSil
  16. Wow, this looks wonderful!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  17. Henüz denemediğim bir marka :)

    YanıtlaSil
  18. Öğrenciyken kullanırdım sansiro. Unutmuştum varlığını bakayım tekrar bende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ilk açık parfüm markalarından Sansiro çok eskiden kullanırdım bende.

      Sil
  19. Açık parfüm kullandım bir kaç kere o da kendi parfümerim vardı oradan 🌸sansiro yu deneyebilirim

    YanıtlaSil
  20. Sansiro parfümlerini merak ettim 😊

    YanıtlaSil
  21. K2 nasil sizce içeriği hoşuma gitti pisman olur muyum

    YanıtlaSil