sinameki kürü ile hızlı saç uzatma

 Sinameki Kürü ile Hızlı Saç Uzatma

Özellikle nişan, düğün, mezuniyet gibi önemli merasimlerin yaklaşmasıyla kadınlar çok daha güzel görünmek için saçları uzatma yöntemlerini araştırmaya başlarlar. Binlerce hızlı saç uzatma yöntemi arasından en başarılı sonucu Sinameki kürü ile hızlı saç uzatma formülüyle alacaksınız. Saçlarınız hem kısa sürede uzayacak hem de yumuşacık, pırıl pırıl olacak. Bir ayda yaklaşık 3-4 cm. uzayacak olan saçlarınız için sihirli saç uzatma formülünü öğrenmeye hazır mısınız?

Sinameki otu nedir,faydaları nelerdir?

Sinameki zakkum benzeri sıcak bölgelerde yetişen farklı türleri olan bir bitkidir. Sinameki otunun yaprakları kurutularak tedavi edici özelliklerinden yüzyıllardır faydalanılır. En çok kullanıldığı alanlar saç dökülmesi ve kabızlık tedavisidir. Sinameki bitkisini kurutulmuş halde aktarlardan satın alabilirsiniz.

Sinameki kürü ile saçlar çok hızlı uzuyor mu?

Sinameki otu kullanılarak hazırlanan saç maskesi bir çok kadının severek kullandığı doğal bir üründür. İlk zamanlar biraz saç dökülmesine neden olsa da sonunda kadınların yararını gördüğü bu kürü uygulamadan doktorunuza danışmakta fayda vardır.

sinameki kürü malzemeleri

Sinameki saç maskesi için gerekli malzemeler neler?

1-Aktardan alacağınız Sinameki otu
2-Badem yağı
3-Bemiks ampul
4-Evigen ampul
5-Hint yağı

Sinameki kürü nasıl yapılır?

-Bir tutam Sinameki otunu bir çay bardağı suda kaynatalım.

-Kaynadıktan bir dakika sonra süzelim ve soğumaya bırakalım.

-Kaynamış ve ılınmış suyumuza bir tatlı kaşığı badem yağı, bir Bemiks ampul, bir Evigen ampul, bir tatlı kaşığı Hint yağı katalım ve karıştıralım.

-Saç diplerimize ve uçlarına karışımı sürüp yarım saat bekleyip yıkayalım.

-Kokusu hoşunuza gitmezse içine bir kaç damla Lavanta yağı da katabilirsiniz.

-İki ay boyunca haftada bir kere Sinameki kürünü yapalım ve iki hafta ara verelim.

-Yağlı karışımları çok fazla yapmak saç diplerini tıkıyor bu yüzden abartmadan uygulamayı haftada sadece bir kere yapıp güzelce yıkayalım.

-Karışımı bir kere hazırlayıp haftalarca kullanmayalım her seferinde taze karışım hazırlayalım.

-Olağan dışı bir etki görürseniz Sinameki saç maskesini kullanmayı bırakın ve kullanmadan doktorunuza danışın.

-Saç renginizi biraz açabilir uyarmak isterim.

-Sinameki kürünü uygulamadan saçlarınızdaki kırıkları aldırırsanız çok daha memnun kalırsınız.

-Kür malzemelerine Zeytinyağı da ekleyebilirsiniz.

Sonuç olarak parlak, canlı ve hızlı uzayan saçlara sahip olacaksınız.

Bu güzellik yazımız da ilginizi çekebilir: Tülin Şahin'in güzellik sırları

Sinameki kürü ile saç uzatanlar, sinameki saç dökülmesi, sinameki kürü sonuçları, sinameki saç çıkarır mı, saç uzatan vitamin ampuller, sinameki yağı fiyatı, hızlı saç uzatma yöntemleri, sinameki kürü nasıl yapılır, sinameki kürü malzemeleri, sinameki otu nedir,sinameki kürü ile hızlı saç uzatma 

29 Yorumlar

  1. Not aldım 😊 zeytinyağı çok seviyorum ben saçlar için özellikle sağlıklı bir parlaklık veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim sacin renginide aciyor zeytinyagi

      Sil
    2. bende zeytinyağını severim saçlarıma uygularım fakat bu sinameki saçlarıma iyi gelmedi saçlarımı kuruttu benim düğün için acil saçlarımı uzatmam gerekiyor paraya kıyıp kesin %100 işe yarayan hızlı saç uzatma 4'lü seti kullanmaya başladım saçlarım hızlı hızlı uzamaya başladı çok memnun kaldım :))

      Sil
  2. Badem yağı,bemiks ve evigeni bepanhten ile karıştırıp uyguluyorum ben de.Saç dökülmesine iyi geliyormuş...

    YanıtlaSil
  3. Hic bilmiyordum isirgan da uzatir diye duymustum gerci ben kisa kestigim icin uzamasin isterim 🤣

    YanıtlaSil
  4. Şu sıralar saçlarımla çok uğraşıyorum. Boya işlemleri saçlarımı çok yıprattı. Bir takım yağlar ve besleyici kremler kullanıyorum. Doğal yöntemleri denemek açısından Sinameki kürünü de deneyebilirim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Aradığım önemli bir konuydu.Püf noktaları işime yarayacak .Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Sizde ne kadar güzel bilgiler var böyle. :) Bu kürü hiç duymamıştım. Çam terebentini iyi geliyor saça onu biliyorum da sinamekiyi gerçekten hiç bilmiyordum. Bugün de sayenizde bir şey öğrenmiş oldum. Çok teşekkürler bu güzel paylaşımınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sampuana bir kac damla cam terebentinde guzel bir oneridir tesekkurler

      Sil
  7. sinameki kokusunu hiç sevmem :) biliyorsun bitki çatı v.s. hiç sevmiyorum. Neyse ki saç uzama problemim yok ama bilgileri not aldım arkadaşlarıma ileteceğim canım

    YanıtlaSil
  8. ay kızım ve arkadaşları bayılacak bu formüle...teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Kuaför öyle kısa kesti ki saçlarımı sanırım bu kürlere ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa çok iyi mis.Bir arkadaşımın işine çok yarayacak Ben uzasın istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. çok ilginç sinemanin saç uzattığını daha yeni sizden duydum..ben de saç döküllmesinden muzdaribim maalsef..🤔Hacişakir klasik zeytinyağlı şampuan+kreminden kullanıyoz..Bakalım faydalı olcak mı? emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defne sabunuyla yikadiktan sonra dalin sabunla yika saclarini sac dokulmelerine oldukca iyi geliyor

      Sil
    2. tamam bi yere no ettim,sabunları bulabilirsem bi deneyim..bilgi için tşkr ederim..✔😊

      Sil
  12. Yıllardır sinameki çayını bilirim. Kabızlık için :) ama saçlara da bu denli iyi geldiğini hiç bilmiyordum deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  13. Sinamekinin saçlara iyi geldiğini duymuştum ama uygulama fırsatım olmadı henüz. Deneyeceğim

    YanıtlaSil
  14. Sinamekinin saç uzatmaya etkisini bilmiyordum

    YanıtlaSil