gratis

The Balm'dan alınması gereken ürünler

Gratis mağazalarında satılan The Balm makyaj ürünleri bütün hanımların gözdesi. Yurt dışında high end bir marka olan The Balm ülkemizde çok daha uygun fiyatlara satılıyor özellikle indirim dönemlerinde standlar hemen hemen boşalıyor. The Balm markası pin up kızlarının süslediği karton ambalajları ile son derece sevimli ve kaliteli ürünlere sahip. Ben en çok The Balm far paletlerini seviyorum. Makyaj yapmaya yeni başlayan biriyseniz ve elinizde hiç The Balm ürünü yoksa ilk almanız gereken Gratis The Balm ürünleri önerilerime kulak verin.

The Balm Balm Jovi Makyaj Paleti

the balm
The Balm markasına ait far paletleri gerçekten çok başarılı elinizde markaya ait çok fazla ürün yoksa Balm jovi ilk tercihiniz olabilir.Balm jovi far paleti 12 farklı renkte far rengi, Mary Lou Manizer benzeri bir aydınlatıcı, Frat Boy benzeri bir allık, 2 adet ruj dan oluşan oldukça pratik ve kullanışlı bir ürün. Bir taşla bir kaç kuş vurabileceğiniz bir seçenek.

The Balm Schwing Eyeliner

the balm
The Balm markasının en sevilen ürünlerinden olan Schwing eyeliner kolay sürümlü, akmayan, güzel renk veren, kalıcı bir ürün. Mat görünümüyle jel eyelinerları aratmayan The Balm Schwing'i mutlaka denemelisiniz.

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

the balm
Sexy Mama pudra minik mıknatıslı ambalajıyla,yüzü pürüzsüz gösteren yapısıyla en sevilen The Balm ürünleri arasında. Son derece doğal durması, ağırlık yapmaması, temiz içeriğiyle ve cakey görünüme sebep olmamasıyla tercih edilen sexy mama yı denemelisiniz.

The Balm Charming Likit Ruj

the balm
The Balm Meet Matte Hughes Long Lasting Likit Ruj ları arasında Charming en sevilen renkler arasında ilk sırada geliyor. Kahveye kaçan gül kurusu bir renge sahip ruj tam kışlık ve her makyajla uyum sağlayabilecek bir tona sahip. O kadar sevilen bir ürün ki bulabilmek gerçekten zor.

The Balm Down Boy Allık

the balm
Özellikle beyaz tenlilere çok yakışan Down Boy uçuk bir pembe renge sahip. Renk vermesi son derece iyi olan ürün soğuktan pembeleşmiş doğal bir görünüm vaat ediyor. İçindeki son derece hafif ışıltılarda sağlıklı bir görünüm vermek için ideal. Şeker pembesi renkleri sevenler mutlaka denemeli.

Bunlar dışında artık klasikleşmiş The Balm ürünlerini daha önceleri incelemiştim okumak isterseniz isimlerin üzerine tıklayınız



The Balm Bahama Mama Bronzer

The Balm Time Balm Primer

The balm'dan alınması gereken ürünler, the balm, the balmdan alınması gerekenler, the balm'ın en iyi ürünleri, the balm kullananlar, the balm ürünleri, the balm içeriği, gratis, en iyi the balm paleti, the balm fiyatları, the balm ürünleri ve özellikleri, cakey, high end, pin up


26 Yorumlar

  1. Eyelineri favorim far paletlerine bayiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allık kesinlikle harika 😄ama far paletleri biraz pahalı olduğu için almak istesem de gercekten indirim zamanları takip etmek gerek 😊

    YanıtlaSil
  3. Balm Jovi paleti ilk çıktığında almıştım hatta bitirmeyi başardığım tek palet diyebilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdiysen bravo arkadaşım ben hiç bir paleti bitirmeyi başaramıyorum

      Sil
  4. Balm ürünlerini kullanmadım hiç..Bir ara yolum düşerse inceleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj sever insanlar çok sever The Balm markasını mutlaka incele canım

      Sil
  5. fiyatlarını da yazsaydın Aşkım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlara uzun süredir bakmadım canım ama pahalanmış galiba

      Sil
  6. Rujları ve hot mama allığı favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot mama nars orgasm a muadil gösterilen harika bir allık

      Sil
  7. hiçbir ürününü kullanmamıştım ama sana çok güvendiğim için denemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ambalajlarına bayılacağına eminim

      Sil
  8. Birde bir göz kalemi var kesinlikle akmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kalemini hiç denemedim aklımda olsun canım

      Sil
  9. Çok garip ürünler,cicili bicili duruyolar..😀 Güle güle kullanın.. ✔😊 Geçen sene mi neydi biz de izmir watson'dan krem almıştık..yalnız pahalıydı..🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bide bunların fiyatı görseniz şok geçirirsiniz:))

      Sil
  10. Ne güzel ambalajlar bunlar 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet The Balm ambalajlarıyla aklımızı çeliyor

      Sil
  11. Bende hiç kullanmadım yani fiyatı tuzlu ya indirimi yakalamak gerek .

    YanıtlaSil
  12. İlk voyage paletini almıştım ve beni hiç tatmin etmedi :( o günden sonra hiç elim gitmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez memnun olmayan birini gördüm ben farlarına bayılıyorum.

      Sil