yumurta maskesi

Botoks Etkili Yumurta Maskesi

Botoks uygulaması günümüzde kuaföre gitmek kadar sıradan bir olay haline geldi fakat gene de doktora gitmek istemeyen cilt bakımı nda her şeyin doğal olmasını isteyen bir bayansanız bu maskeyi mutlaka denemelisiniz. Ben öğrendiğimde on gün boyunca uyguladım ve cildi gerginleştirme, parlatma, siyah noktalardan arındırma etkilerini çok sevdim. Her cilt tipi birbirinden farklı olduğu için siz doktorunuza danışmadan uygulama yapmayınız.

Botoks maskesinin içeriği

Botoks maskesini yapmak için  bir yumurta, bir kaç damla limon, peçete yeterli olacaktır.

Botoks maskesi kaç gün yapılmalı

10 gün boyunca cilt bakımı rutininde bu maskeyi uyguladıktan sonra yaklaşık 3 ay tekrar yapmaya gerek duymayacaksınız.

botoks etkili maskeler

Botoks yumurta maskesi nasıl yapılır

-Bir yumurtanın sarısını ve beyazını ayrı kaplara ayıralım. İçlerine iki damla limon damlatalım.

-Yumurta beyazını iyice çırpmak gerekiyor ben küçük bir kavanoza koyup sallayarak çırpmayı yeğledim. Yumurta akı iyice bembeyaz ve kıvamlı olmalı. Kıvamlı olması için daha önceden buzdolabından çıkarıp biraz bekletmek gerekli.

-Yüzümüze bir fırça ya da elimiz ile bir parça yumurta akından sürelim.

-Bir  tuvalet kağıdı ya da ince bir peçeteden parçalar kopararak cilt bakımı için yüzümüze yapıştıralım.

-Daha sonra üzerine tekrar yumurta akı sürelim.

-Yüzümüzdeki yumurta akı kuruyana kadar bekleyelim.

-Peçetenin üzerindeki yumurta akı kuruyunca kabımızda ki beyazlaşmış yumurta akından bir parça daha sürelim.

-Kabın içindeki yumurta akı bitene kadar yaklaşık  beş dakikada bir yüzümüze sürerek bekleyelim.

-İsterseniz boyun bölgenize de uygulama yapabilirsiniz.

-Yumurtayı gözlerinize yaklaştırma malısınız.

-Yumurta maskesi yaklaşık yirmi dakika sonra iyice kuruyacak peçeteyi hafifçe çekerek çıkarınca siyah noktalarınızın da çıktığını göreceksiniz. Eğer cildiniz çok hassassa biraz ıslatarak çıkartabilirsiniz. Peçete kullanmadan da aynı işlemleri yapabilirsiniz.

-Daha sonra diğer kapta bekleyen yumurta sarısını cildimize sürelim.

-Yumurta sarısı cildimizde on beş dakika kadar sonra kuruyacak ılık suyla yıkayıp cildimizi temizleyelim.

-Şimdi nemlendiricinizi sürebilirsiniz.

-On gün boyunca yumurta maskesini yaptıktan sonra iki üç ay ara verelim.

Umarım sizde benim gibi cilt bakımı için güzel sonuçlar alabilirsiniz. Daha önce bu maskeyi uyguladınız mı? Uyguladıktan sonra cildinizde ne gibi değişiklikler oldu? Sonuçları benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bu makalemizi sevdiyseniz Bitkilerle Doğal Cilt Bakımı yazımızı da okumayı unutmayın.

Yumurta maskesi, cilt bakımı, yumurta akı maskesi, botoks etkili yumurta maskesi



44 Yorumlar

  1. güzel bir maske tarifi not aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarifi veya benzerini TV de görmüştüm not alamamıştım. Çok etkili olduğunu biliyorum ama 10 gün benim için uzun süre hiç istikrarlı değilimdir bu konularda. Kaçıncı günden sonra iyice etkisini hissettiriyor minimum?

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Dene mutlaka üç günden sonra etkisini hissediyorsun.

      Sil
  4. Yumurta hem besleyici hemde cilt içinde bulunmaz doğal ilaç...Piyasada üretilen estetik maske ve ilaçlar üretim koşulları hiç iyi değil.Çoğu çakma...Doğal maskeler mutlaka tercih edilmeli..."Yumurta maskesi yapımı" üzerine yazılmış harika makale.Kaleminize yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta maskesi yazımı beğenmeniz beni çok mutlu etti.

      Sil
  5. Yumurtalı tarifleri bir türlü denemeye cesaret edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Siyah noktaların peçeteye zahmetsizce gelmesi ne güzelmiş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet peçeteli yumurta maskesi güzel bir maske

      Sil
  7. Ara ara evde yüz maskesi yapıyorum.Bunu da deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her evde bulunabilen malzemelerle güzel bir maske

      Sil
  8. Cildim fazlasıyla hassas olduğu için bu tarz maskeleri denemeye tırsıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak bir bölgede dene tepki verirse cildin yapma canım

      Sil
  9. En faydalı cilt bakım ürünleri evde yapılanlar olmasına rağmen çoğu zaman yapmaya üşeniyorum ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet evde maske hazırlamak bazen yoruyor insanı

      Sil
  10. Cok üsengecim bu konuda hazir maskeleri bile zor yapiyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor yapmak yanında maske yapmak beş dakkalık iş ya:)))

      Sil
  11. çok merak ettim, deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
  12. ah şu cilt bakım maskeleri..😁

    YanıtlaSil
  13. Sanırım düzenli olarak bakım ürünü kullanmakta çok zorlanıyorum. Umarım 10 gün kullanabilirim ama deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On gün uzun zaman ama sonrasında iki ay rahatsın

      Sil
  14. Yumurtayı saçımda kullanıyordum. Bir de yüzümde deneyeyim. Teşekkürler paylaşım için.:)

    YanıtlaSil
  15. Harika bir maske canım uygulayacağım en iyi makyaj bloğu kelebeketkisi39 her zaman dediğim gibi
    Gülçin

    YanıtlaSil
  16. sitendeki koslamalarda eksik var bilgin olsun

    YanıtlaSil
  17. En ekonomik ve en faydalı maskelerden biri
    Teşekkür ederiz paylaşım icin
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yumurta maskeleri cilde çok iyi geliyor.

      Sil
  18. Buna birde bal katılsa nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
  19. Ne değişik bir maskeymiş bu. Denemek lazım. Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
  20. Müsait olduğum ve üşenmediğim bir an denemeliyim ama dediğin gibi 10 gün yapıldığında etkisini görürüz. Üşenmeyelim 10 gün yapalım o zaman 😃

    YanıtlaSil
  21. Bende yumurta akını göz çevreme sürüyor kurumaya bırakıyorum sonra yıkıyorum gözleri hem dinlendiriyor hemde nemlendiriyor.Bu güzel tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman gözüne kaçmasında canım çiğ yumurta içindeki bir bakteri zararlı olabiliyormuş.

      Sil