Gabrini
Gabrini Waterproof Eye and Lip Pencil:
Gabrini kozmetik şu sıralar büyük bir atak ile yepyeni Gabrini makyaj ürünlerini piyasaya sürüyor.Her makyaj sever kadının dikkatini çeken  Gabrini ürünleri nin arasına şimdi de Gabrini göz ve dudak kalemleri dahil oldu.Gabrini sitesine göz atarak ne kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunu görebilirsiniz.
Gabrini-pencil
Elimde altı rengi bulunan kalemler hem gözde hemde dudakta kullanılması için tasarlanmış.Renkler tam da en çok kullandığım renklerden oluşuyor bu yüzden hepsini çok sevdim.
Gabrini-ürünleri
Tasarımları normal göz dudak kalemlerinden farksız yalnız kapakları oldukça sağlam,çantaya atıp çıkmak isterseniz açılıp bir yerleri boyama derdi yok.Renklerin pigmentasyonu gayet güçlü resimlerde sadece bir iki kere bileğime sürdüm.
Gabrini-kalem
Bende bulunan renkler ise
02 numara:Tam göz içi için uygun bir beyaz renk
24 numara:En sevdiğim koyu kahve tonlarından
01 numara:Olmazsa olmaz siyah renk
14 numara:Canlı bir pembe
12 numara:Sütlü kahve
16 numara :Güzel bir bordo gül kurusu arası bir renk
En çok kullandığım renkler ise 02,12 ve 16 numaralar oldu.
Gabrini-kozmetik
Bakın bu resimde kalemleri silmeye çalıştım o kadar kalıcı ürünler ki hala izi kaldı.Gün boyunca kalıcılıkları da harikaydı sadece ruj olarak bile kullanıp çıktığım oldu.Başka rujlar sürmek istediğimde tüm dudak içimi gene de bu kalemlerle boyadım rujum çıksa da dudak kaleminin rengi yeterli oldu.
Gabrini-kullananlar
Yapıları oldukça yumuşak göz içinde de rahatça kullanılması için bu şekilde tasarlanmış yağ gibi kayıyor fakat fazla bastırmamak gerekiyor çünkü kırılabilir.Waterproof özelliğinden dolayı yazın severek kullanacağımı düşünüyorum bu yumuşacık kalemleri.
Diğer Gabrini ürünleri yazılarımı okumak isterseniz Gabrini Kozmetik ürünleri Gabrini Highlighter Gabrini Lovers Kalem Rujlar
Gabrini waterproof eye and lip pencil ları oldukça sevdim.Gabrini,Gabrini kozmetik ürünleri,Gabrini makyaj ürünleri,Gabrini ürünleri ve Gabrini göz ve dudak kalemleri hakkında sizler ne düşünüyorsunuz?Sevgiler...

38 Yorumlar

  1. Bu kalemleri hiç kullanmadım. Kalıcı olmaları iyiymiş düşünülebilir :))

    YanıtlaSil
  2. Renkleri ne kadar güzel :) gle gle kullan 💕

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğendim kalemleri, renkleri de harika :)

    YanıtlaSil
  4. 14 ve 16 dudak için daha ideal gibi sanki.Hem göze hem dudağa hitap ediyor desene Gabrini :)))

    YanıtlaSil
  5. Gabrini blogger arkadaşlarım yazana kadar duyduğum bildiğim bir ürün değildi ama şimdi çok da hoşuma gitmeye başladı. Neden olmasın. Gözümde kalıcı makyaj var ama biraz rengi açılmaya başladı böyle eye liner kıvamında bir siyah güzel olur. koyu kahve de güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı bir atakta daha çok duyacak gibiyiz adını

      Sil
  6. Gabrini kalemler ile yorumlar genellikle olumlu....

    YanıtlaSil
  7. Ya ben alıyorum bunlardan banane banane:D Evrene duyurulur .

    YanıtlaSil
  8. Yumuşak ve akmayan göz kalemlerini seviyorum elimdekiler bitince bunlara bi bakayım.:)

    YanıtlaSil
  9. ben çok sevdim yumuşacık oluşları çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yumuşak ve kalıcı olmaları güzel

      Sil
  10. Yapıları yumuşacık olan bu kalemleri dudak için çok etkili buldum ben :)

    YanıtlaSil
  11. Bir türlü deneme fırsatım olmadı epey merak ediyorum kendilerini :) Kalıcı olması da çok güzel @bw

    YanıtlaSil
  12. Yeni siyah kalem alacaktim bu markaya da bakayim 😊

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle son dönemlerde kendini fark ettiren marka 👌

    YanıtlaSil
  14. Fırçalar nasıl da güzel öyle.. Çok yumuşak ve kaşiteli görünüyorlar..
    Sevgiler..@rps

    YanıtlaSil
  15. Kalemlerin hem göz hem de dudak kullanımı için tasarlanmış olması çok güzel.. güle güle kullanın..
    Sevgiler..@rps

    YanıtlaSil
  16. Renkler ve kalıcılıkları çok güzelmiş, bir dahaki sefere Gabrini kalemlerini deneyebilirim kozmetik alışverişine çıktığımda :)
    @fp

    YanıtlaSil