zaful

Zaful Wishlist-Zaful Çanta Modelleri:


Son günlerde yurt dışı alışveriş siteleri ni gezmeye bayılıyorum ve Zaful en sevdiğim online shopping sitesi oldu. Sitede trendy yazlık elbiseler, botlar, bikini, gece kıyafetleri, ev dekorasyon ürünleri gibi binlerce seçeneğe çok özel indirimler ile ulaşabilirsiniz benim bu defa en dikkatimi çeken ürünler tasarım çantalar-zaful bags oldu. Ülkemizde çok sık rastlayamadığımız uygun fiyatlı, gündelik hayatımızı renklendirecek tarz çantalar dan hangilerini beğendiğime bir göz atmaya ne dersiniz?

Zaful çanta modelleri

zaful-online
Hey şu Zaful radio shaped bag-radyo çanta ya bakın  kızım buna bayıldı. Farklı renk seçenekleriyle genç kızların severek kullanacağı ve her gittiği yerde dikkatleri üzerine çekeceği tarz bir çanta gerçekten.

zaful-bag

Bu şık Zaful pearls bucket bag-incili çanta bir çok kıyafetle rahatça kombinlenebilir. Klasik ile modern tarzı birleştirerek farklı bir görünüm ortaya çıkarabilir. Fiyatı da çok uygun olan sıra dışı çantayı oldukça sevdim.

Zaful çantaları

pembe-çanta

Keşke biraz daha genç olsaydım bu Zaful fluffy drawstring bag-yumuşak pembe çanta yı zevkle kullanırdım. Toz pembe rengiyle genç kızların neşesine neşe katabilecek yumuşacık bir çanta.

tarz-çanta

İş yaşamında genellikle büyük çantaları tercih ediyoruz. Zaful tassel bag-püsküllü çanta bütün evrakları içine alacak ve tarzınızı ortaya çıkarabilecek şık bir tasarıma sahip. Çift renkli olmasını da ayrı sevdim hem siyah hem renkli.
zaful-geceçantası
Gece çantalarımın hepsi kızımın oyunlarında kullanıldığı ve yıprandığı için Zaful evening bag-gümüş gece çantası ilk dikkatimi çeken ürünler arasında yer aldı. Oldukça şık dizayn edilmiş, gece kıyafetlerime uyum sağlayacak bu clutch çantayı alacağım sanırım.

Zaful wishlist-Zaful çanta modelleri ve zaful bags dilek listem bu şekildeydi. Siz online alışverişlerde Zaful u tercih ediyor musunuz? Tasarım çanta lardan hangisi sizin favoriniz oldu. Bu alışveriş yazısına bakmadan geçme: Rosegal alışverişim

40 Yorumlar

  1. Hepsi güzel tasarımlı çantalar. Radyolu olan da ayrı güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel çantalar pembeye bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Pembe cantaya bayıldım ❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. Bir ve üç tam benlikmis ya 😅

    YanıtlaSil
  5. Çekışine katıldım @omrum847.sevgılerımle����

    YanıtlaSil
  6. Çeklişine katıldım omrum847 ınstagram adım saygılarımla😉😘

    YanıtlaSil
  7. Ikinci kahverengi modeli çok beğendim 💓

    YanıtlaSil
  8. Gümüş çanta harika fiyatı da uygunmuş.

    YanıtlaSil
  9. Ben en çok pembe çantayı sevdim ^^

    YanıtlaSil
  10. pembiş çantaya bayıldım ya :=)

    YanıtlaSil
  11. Yeni çekiliş ♥ ben kullanıcı adı @bekiirarslan

    YanıtlaSil
  12. Pembe çanta çok tatlış🌸

    YanıtlaSil
  13. çantalar çok hoş. çekilişe katildim kullanıcı adım: Selmagurcan

    YanıtlaSil
  14. Gümüş olan çanta çok güzel.:) Çekilişinize katıldım bu arada. Kullanıcı adım: @oznursonmezz

    YanıtlaSil
  15. Gümüş olan çanta çok güzel.:) Bu arada cekilisinize katıldım. Kullanıcı adim: @oznursonmezz

    YanıtlaSil
  16. Radyo şeklindeki çanta çok güzel. Çekilişinize katıldım. Kullanıcı adım: oznursonmezz

    YanıtlaSil
  17. Radyo şeklindeki çanta harika.:) Bu arada cekilisinize katıldım. Kullanıcı adım: oznursonmezz

    YanıtlaSil
  18. Pembe peluş çanta çok güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  19. Radyolu olan çok orijinalmiş 😍

    YanıtlaSil
  20. Pembiş çantaya bayıldım ablacığım :))

    YanıtlaSil