zaful.com

ZAFUL JEWELRY HAUL-ZAFUL TAKI ALIŞVERİŞİ

Yaklaşık üç hafta önce vermiş olduğum Zaful.com alışverişim elime üç gün önce ulaştı. Zaful online shopping alışverişlerinizde siparişiniz kargoya verildi mi size mail geliyor ve verilen kargo takip numarasıyla adım adım kargonuzu takip edebiliyorsunuz. Ürünler iki ya da üç hafta içinde sorunsuzca elinize ulaşıyor. Yurt dışı alışverişlerine son günlerde ne kadar meraklı olduğumu fark etmişsinizdir. Bu seferde takıaksesuar üzerine minik bir alışveriş yaptım. Zaful online alışveriş sitesinde birbirinden güzel takı çeşitleri mevcut. Bütün ürünleri kızımla birlikte seçtik çünkü insanın kızı olunca kendine ait bir eşyası kalmıyor. Ürünleri sizler için görüntülemeye çalıştım bakalım beğenecek misiniz?

Zaful takı alışverişi detayları

zaful

Aldıklarımız arasında en favori ürünümüz Flannelette Ball Stud Earrings - Zaful mor küpe ve takımı olan Zaful pom pom chocker-Zaful pon pon kolye oldu.

zaful-pompom

Gerçekten yumuşacık pon pon küpe ve kolye son derece şık duruyor. Aynı küpelerin pembe rengini de aldık. Fakat ondansa mor olanı çok daha hoşumuza gitti. Sitedeki resimde çok daha açık lila rengi duruyordu fakat oldukça koyu mor renk geldi ürünler. Bu rengine bayıldık.

zaful-earring

Ben bu tür ürünleri pek kullanmam ama siyah bir elbise giydiğimde oldukça yakışacağını düşünüyorum.

denim-chocker

Zaful takıları


Zaful butterfly denim chocker -Zaful kelebekli chocker gene çok beğendiğimiz bir ürün oldu. Spor kıyafetler giydiğimiz günlerde şık ve farklı bir detayla dikkat çekmek için kullanılabilecek bir parça.

zaful-jewelry

Özellikle üzerinde kelebek detayı olan her şeyi çok sevdiğimi  Kelebek Etkisi adlı blogumdan mutlaka tahmin edebilirsiniz.

zaful-jewelry

Zaful etnik desenli takıları


Gençliğimden beri hippi tarzını zaman zaman kıyafetlerimde kullanırım, etnik desenli ayrıntılar hem her kıyafete uyuyor hem de tarz duruyor. Zaful heart flower chocker necklace- Zaful kalp çiçek desenli kolye de bana 68 lerin çiçek çocuklarının tarzını hatırlattığı için hemen sepete attığım bir ürün oldu. Yazın çok güzel durmaz mı?

makeup-brushes

Ve en son paylaşacağım parça bir takı değil fakat hepimizin bayıldığı Zaful mermaid makeup brushes -Zafuldeniz kızı makyaj fırçaları. Bu ürünler ülkemizde çok pahalıya satıldığı için hemen satın almak istedim.

mermaid-brushes


15 parçadan oluşan makyaj fırçası seti ombre bir tasarıma sahip,kılları yumuşacık henüz kullanmaya kıyamadığım için kıl döküp dökmediği konusunda bir şey diyemeyeceğim.

zaful-brushes

Görünüşleri gayet kaliteli duran deniz kızı makyaj fırçaları göz makyajları için gerekli her türlü fırça türüne sahip. O kadar çok sevdim ki ikincisini sipariş verdim bile.

Benim Zaful jewelry haul -Zaful takı alışverişi m bu şekildeydi. Bütün ürünler gayet kaliteli ve güzel parçalar. Yurt dışı alışverişi sizce de çok daha ucuza gelmiyor mu? Zaful.com online shopping sitesinden alışveriş yapmayı düşünmez misiniz? Bu alışveriş yazımızı da okumalısınız: Summer Zaful Haul

33 Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel de ben o sarışın bayanı beğendim en çok❤

    YanıtlaSil
  2. aa çok çabuk gelmiş ...çok da güzel durmuş tatlım...e güzele ne yakışmaz.
    zaful.com congragulations

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller bende almak istiyorum kaç günde geldiler elinize acaba

    YanıtlaSil
  5. Gene Harika bir yazı mükemmel resimler

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın..🙂

    bu arada dün sanmıyorsam birine cevap vermek için 2-3 tane yorum bırakmıştınız ve sonra yorumların yayınlanmamasını istemiştiniz,ben ilk önceleri anlamamıştım o yüzden yayınla demişim ama sonra fark edince hangisinin konuyla alakalı olduğunu anlayamadığım için alelacele yorumlarınızın hepsini silmek zorunda kaldım..🤔 doğru mu yaptım,konuyla ilgili yorumunuz var mıydı? yanlış bişey yapmamak için bunu söylemek zorunda kaldım..kolay gelsin..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertugrul bey yorumda adimin gectigini gorunce birden konuyla alakam yokki diye telaslandim sonradan dikkatli okuyunca benden degilde Kelebek Etkisi olayindan bahsedilmis ondan gereksiz yere alinmisim silmenizi rica ettim durduk yere uzerime alindim yani benim suçum sildiginiz için tesekkur ederim insanlari gereksiz yere mesgul etmemek gerek cok cok ozur diliyorum sizdende bir daha dikkatli okuyup anlamadan yorum yapmamam gerektigini anladim sevgiler💖

      Sil
    2. Ooo konu bayağı geçmiş olmasına rağmen önemli deil efenim..her zaman bi tıkla sileriz yorumları..😀 kolay gelsin efenim..🙂

      Sil
  7. Sanırım bu fırçalar için bakacağım siteye <3

    YanıtlaSil
  8. Ablacığımm fırçalara bayıldım ayrıca ponponlu küpe ve chockere bayıldım <3 Mutlulukla kullan ablacığım :)

    YanıtlaSil
  9. Ay çok ciciler. İyi günlerde kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller tatlım iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  11. Özellikle mor takı çok yakışmış, fırçalar zaten harika :)

    YanıtlaSil
  12. takilara bayildim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ürünler almışsın güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden güzel..Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil