Rosegal.com
Christmas shopping from Rosegal.com -Yılbaşı Rosegal alışverişi:
Daha önce sizlere Rosegal online alışveriş sitesindeki Rosegal Christmas sales and deals-Rosegal yeni yıl fırsatları hakkında detaylı bilgi vermiştim.Yılbaşı temalarıyla Rosegal.com o kadar renklenmişti ki alışveriş yapmadan duramadım.Yurt dışı alışverişionline shopping benim için son derece zevkli bir tutku haline geldi.Özellikle Rosegal shop online güzellikten takıya,ev eşyasından ayakkabıya binlerce çeşit ürünü ve bedava kargo uygulamasıyla son günlerde favorilerim arasına girdi.Neler neler aldım,sevdim mi acaba?Hadi gelin beraber inceleyelim.
rosegal-puppet
Öncelikle şu Rosegal finger puppets-Parmak kuklaları kızım çok istedi.Son derece neşeli ve eğlenceli oyunlar oynuyoruz beraber.
finger-puppet
Sizce de çok sevimli değiller mi?
rosegal-apron
 İkinci olarak gene yeni yıl coşkusuna kapılıp Rosegal Christmas apron-Rosegal mutfak önlüğü aldım çok sevimli fakat bana azıcık büyük oldu yabancılar yemek yapan kadınları kilolu olarak mı düşünüyor diye bir an düşündüm:))Diğer  katlı halde olan ürün ise hemen aşağıda serilmiş halde gördüğünüz masa örtüsü.
rosegal-tablecloth
Rosegal christmas table cloth-Rosegal masa örtüsü nün ölçülerine dikkat etmediğim için kare ölçülerinde almışım fakat geniş olduğu için gene de masama uydu.Severek kullanacağım bir ürün oldu.
rosegal-schoolbag
 Ve alışverişim en sevdiğim parçası Rosegal school backpack-Rosegal okul çantası oldu.Tabi insanın çocuğu olunca alışverişlerini de ona göre planlıyor.
school-bag
 Kızımın okul çantası eskimeye başlayınca bu parçayı ikimizde çok severek satın aldık.
backpack
 Oldukça sağlam ve kaliteli bir ürün en azından iki yıl rahatça kullanabileceğini düşünüyorum.
backpack
İçi de oldukça geniş ve bilgisayar koymak için bölmesi de var.
Benim Christmas shopping from Rosegal.com -Yılbaşı Rosegal alışverişi m bu şekildeydi.Bu sefer biraz ev tekstili ve ihtiyaç alışverişi oldu.Siz aldıklarımı nasıl buldunuz?Yurt dışı alışverişi yapıyor musunuz?Sevgiler...

20 Yorumlar

  1. Harika ürünler, hepsini güle güle kullanın :) Favorim gri sırt çantası oldu :)

    YanıtlaSil
  2. çok sevimliler güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Masa örtüsüne bayıldım ben, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Masa örtüsü ya aynısı ya da benzeri sanki English Home'da vardı yılbaşı öncesi ama anımsayamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Cok tatlılar ya, çantaya ayrıca bayıldım. Güle güle kullan canım 💕

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de çok güzel. Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
  7. Mutfak önlüğüne bayıldım ablacığım <3 Mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  9. Birbirinden keyifli ürünler.. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil