zaful
Zaful Christmas Wishlist:
   Yılbaşının yaklaşmasıyla en sık rastladığım kelimeler Christmas deals 2017 ,Christmas deals ,Christmas 2017 zaful olunca Zaful online shopping sitesine göz atmadan yapamadım.Sitede bulunan %72 lere varan indirimler fiyatları oldukça cazip bir hale getirmiş.Benim için en önemlisi 20 dolar üzerine bedava kargo oldu çünkü kargo parası ödemekten nefret ediyorum.Sitede aradığınız hemen her şeyi bulabilirsiniz elbise,mayo,aksesuar,büyük bedenden erkek giyimine kadar binlerce ürün incelenmeyi bekliyor.
   Lapa lapa kar yağan,soğuk bir günde sıcacık evimde oturarak,kendime ve aileme güzel bir şeyler alarak yeni yıla girmek istiyorum.Duyduğuma göre yeni yılda yay burcu olanlar dokuz yıldır üzerlerine yapışıp kalmış şansızlıktan kurtulacaklar.Yılbaşına yeni nelerle girmek istiyorum hadi beraberce Zaful Christmas Wishlist imi inceleyelim.
zaful-earrings
Bu pofidik Zaful earrings-küpe kızımın bayıldığı bir ürün oldu.Siteyi incelerseniz 1.99 doların altında fırsat sayfasında çok güzel ürünler göreceksiniz tıpkı bu pembiş küpe de olduğu gibi fiyatı sadece 1.85 dolar.
zaful-dress

Yılbaşı gecesinde dışarı çıkacak olsaydım kesinlikle bu şekilde asimetrik kesimli bir  Zaful dress-elbise giyerdim.Ne kadar şık aynı zamanda sade ve çekici değil mi?Fiyatı 16.99 dolar.
zaful-pullover

Gene kızımın çok beğendiği Zaful Pullower-Kazak  kırmızı ve sıcacık fiyatı 15.94 dolar.Bunu bende giyerim arada.
zaful-pajama
Neden yılbaşı denildiğinde aklıma rahat pijama geliyor devamlı böyle cici bir Zaful pajama-pijama ile oturup devam etmek istiyorum geri kalan yaşamıma fiyatı 14.80 dolar.

Zaful Christmas Wishlist im hakkında ne düşünüyorsunuz?Siz yeni yıla nasıl girmek istiyorsunuz?Yoksa benim gibi pijama,terlik,televizyon eşliğinde yaşamayı sevenlerden misiniz?Zaful online alışveriş sitesini incelediniz mi?Sevgiler...

12 Yorumlar

  1. Küpeler pek şirinmiş çok beğendim en güzel günler bizim gibi yayların olsun

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok şirin ve şık kıyafetler, Zaful hakkında benimde merak ettiğim şeyler var :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy küpeler pek şirin :) pijama takımlarıda öyle :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım özellikle pijamaya :D

    YanıtlaSil
  5. Küpeyi çok sevdim ablacığım ve o pijama nasıl güzel bayıldım <3

    YanıtlaSil
  6. Elbiseye bayıldım efsane güzel <3

    YanıtlaSil