favorilerim
2017 favori kozmetik ürünlerim:
Selamlar 2017 bitiyor çok az kaldı size bu yıl en çok kullandığım ve sevdiğim ürünleri anlatmak istiyorum.Benim en listemde neler var acaba?
benton-türkiye


Kore kozmetik ürünlerine gerçekten bayılıyorum.Benton Türkiye markasına ait ürünler sivilcelerimi yok etti,cildimi kısa sürede düzeltti,yumuşacık yaptı.En çok toniğini sevdim gerçekten mükemmel.Ürünleri indirime girdiğinde mutlaka almak istiyorum sizde incelemek isterseniz Benton Türkiyeye mutlaka bakmalısınız.
colleen-kozmetik

Colleen kozmetik ürünlerini henüz deneme aşamasındayım enfes kokuları var fakat pudrasına ilk sürüşte bayıldım.Cildimi kadifemsi bir görüntüye soktu ve etkisi tüm gün sürdü.Farlarının pigmentasyonunu çok sevdim.Genede favorim kesinlikle pudrası oldu.
dilekce_huncalife
Huncalife fırçalar gerçekten kalitesiyle makyajımın vazgeçilmezleri arasına girdi.O kabuki benzeri fırça olmadan fondötenimi süremiyorum çok sevdim.Aslında elimde bir çok ürünü var ama aralarındaki en sevdiğim fırçalar oldu, bilgi için @dilekce_huncalife
yvesrocher
Yves Rocher  yeni yıl paletini tüm yıl boyunca ışıl ışıl olmak istediğim her an kullandım.Mat far,mat ruj insanı değilim ışıltıyı her daim seviyorum.Özellikle o metalik gri iddialı olmak istediğim her zaman yanımdaydı.
diana-monroe
Sürümünü,yapısını,kokusunu,rengini en sevdiğim rujlar @dianamonroemakeup markasına ait ürünler oldu.103 numaralı mat ruj tenimle çok uyum sağladı ve herkes bana çok yakıştırdı.
uber-cosmetics

Bu ürünü söylemeden geçemeyeceğim @uber_cosmetıcs aynısefa özlü krem kaz ayaklarımı mükemmel şekilde tedavi etti.Mutlaka yenisini istiyorum etkisine hayran kaldım.
essence-cosmetics
Essence I love stage kapatıcı ve göz bazı en sevdiğim üründü ama ne yazık ki sadece far bazı kıvamında bir ürün çıkarmışlar.Bu ürünü çok özleyeceğim iki işimi de mükemmel hallediyordu.
yvesrocher-türkiye

Favori serumum @yvesrocherturkiye Yves Rocher elixir jeuness serum oldu.Daha öncede defalarca kullandığım bu serumu gün geçtikçe geliştiriyorlar.İndirimlerde mutlaka göz atın.
gabrini

Ve bu yıl bol bol @gabrinicosmetics Gabrini kozmetik ürünlerini denedim.Her biri birbirinden başarılı ürünler arasında Gabrini Matte Lipgloss lar favorim oldu.
diana-monroe
Söylemeden geçemeyeceğim son ürün bir rimel Diana Monroe rimel ilk başlarda çok bir şey beklemediğim bir ürün oldu fakat kullandıkça kalitesine ve kirpiklerime kazandırdığı görüntüye hayran kaldım.Bittiğine çok üzüldüğüm ürünün fiyatı da oldukça uygun incelemek için @dianamonroemakeup sayfasına bakabilirsiniz.
2017 favori kozmetik ürünlerim bu şekildeydi sizin favori ürünleriniz neler oldu?Sevgiler...

50 Yorumlar

  1. Güzel ürünler. Seruma mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi güzel ürünler ah ufaklıktan fırsat bulup bende 2017 favorilerimi yazabilsem.:)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel canım ;) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Far paletinde gözüm kaldı. Gabriel Ruj bir kere sürdüm, alerji yaşadım. Ondan bu yana hiç denemedim. Sen ve bir kaç arkadaş bu ruju önerince bir kere daha şans versem mi? Diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabiliyor alerji bazen kişiye göre kullanma canım

      Sil
  5. Üvey Rocher serumu yazmışsında okumuştum o zamandan beri aklımda

    YanıtlaSil
  6. Güzel ürünler üstteki ruj gerçekten çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  7. o bb mat rujları ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. gabrini rujun rengine bayıldım, size de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  9. hımm! bayanlara özelmiş..🙂 ama şu Huncalife fırçaların benzeri bende de var ama farklı amaç için kullanıyom,PC'mi temizlemek için kullanıyom..😀 bence bayanlar için güzel ürünler,güle güle kullanın.. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa oda ilginçmiş:))kıyamam ben temizlikte kullanmaya:))

      Sil
  10. hımm! bayanlara özelmiş..🙂 ama şu Huncalife fırçaların benzeri bende de var ama farklı amaç için kullanıyom,PC'mi temizlemek için kullanıyom..😀 bence bayanlar için güzel ürünler,güle güle kullanın.. 🙂

    YanıtlaSil
  11. Bu Benton markasını duymamıştım ben fakat sivilcelerimi yok etti dedim kalbimi kazandın :) Artık yakın markajımda.

    YanıtlaSil
  12. Bu tarz yazıları seviyorum ama düşününce koca bir seneyi neredeyse hiç makyaj yapmadan bitirdigimi fark ettim😊 mat rujun rengine bayıldım bu arada, sanada cok yakismis 😍

    YanıtlaSil
  13. Merhaba hepsi birbirinden güzel ürünler, güle güle kullanın 😍 @1benimmakyajim

    YanıtlaSil
  14. Merhaba hepsi birbirinden güzel ürünler, güle güle kullanın 😍 @1benimmakyajim

    YanıtlaSil
  15. Merhaba hepsi birbirinden güzel ürünler, güle güle kullanın 😍 @1benimmakyajim

    YanıtlaSil
  16. Yves Rocher ürünlerini çok beğeniyorum, serumu denemedim ama denemek istiyorum :) Diğer ürünlerde çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  17. Hepsi de çok güzel ürünlerr güzel günlerde kullan :) :)

    YanıtlaSil
  18. Esas paletas se ven estupendas! Feliz Navidad! 🎄🎄🎄

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel ve keyifli bir yayın olmuş, ben de yazmaya karar verdim canım ^^
    İlham verdin bana <3

    YanıtlaSil
  20. Hepsi çok güzel.Güzelliğine güzellik katmışlardır çok şanslılar :)

    YanıtlaSil
  21. hepsi harika tatlım iclerinde benimde favorim olanlar var:) sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ablacığım merak ettiğim birçok marka favorilerindee, en kısa sürede merak ettiklerimi alayım :)) Bu arada far paletine bayıldım kii <3

    YanıtlaSil
  23. Rujun rengine bayıldım gercegerç sanada sok yakışmış:)

    YanıtlaSil