magnetic eyelash

Magnetic Eyelash - Manyetik Kirpik:

Türkçe'de mıktanıslı kirpik olarak da bilinen manyetik kirpikler, geleneksel takma kirpiklere uygun ve kullanımı kolay bir alternatif olarak son yıllarda giderek daha popüler hale geldi. Bu yenilikçi güzellik ürünleri, kirpik çizgisi boyunca doğal kirpiklerinize zahmetsizce yapışarak dolgun ve göz alıcı bir görünüm yaratan minik mıknatıslara sahiptir.

Manyetik kirpik kavramı ilk olarak 2014 yılında tanıtıldı, ancak yakın zamana kadar yaygın bir popülerlik kazanmadı. Trend, 2018'de yükselmeye başladı ve o zamandan beri popülaritesini artırmaya devam etti. Manyetik kirpiklerin en büyük çekiciliklerinden biri sundukları kolaylıktır. Genellikle yapıştırıcı ve sabit bir el gerektiren geleneksel takma kirpiklerin aksine, manyetik kirpikler saniyeler içinde takılabilir, bu da onları hareket halindeki meşgul kadınlar için ideal hale getirir.

Manyetik kirpiklerin bir diğer faydası da tekrar kullanılabilir olmalarıdır. Geleneksel takma kirpikler tipik olarak tek kullanımlıktır ve her uygulamadan sonra değiştirilmeleri gerekir, ancak manyetik kirpikler, uygun şekilde bakılırsa birden çok kez takılabilir. Bu sadece uzun vadede tasarruf sağlamakla kalmaz, aynı zamanda çevre için de daha iyidir.

Manyetik kirpiklerin başarısındaki en önemli faktörlerden biri çok yönlü olmalarıdır. Doğal görünümlü kirpiklerden daha dramatik ve cesur tasarımlara kadar aralarından seçim yapabileceğiniz birçok farklı stil ve şekil vardır. Bu, kadınların görünümlerini kişiselleştirmelerine ve her durum için mükemmel kirpikleri bulmalarına olanak tanır.

Pek çok faydasına rağmen, bazı kadınlar güvenlikle ilgili endişeler veya doğal kirpiklerine olası zararlar nedeniyle manyetik kirpikleri denemekte tereddüt edebilirler. Ancak doğru ve dikkatli kullanıldığında manyetik kirpikler son derece güvenlidir ve doğal kirpiklerinize herhangi bir zarar vermez. Talimatları dikkatle uygulamanız ve çok sık kullanmaktan kaçınmanız önemlidir, çünkü bu kirpiklerinizde gerginliğe neden olabilir.

Sonuç olarak, mıknatıslı kirpikler veya mıktanıslı tüyler, haklı olarak popüler bir güzellik trendi haline geldi. Geleneksel takma kirpiklerle uğraşmadan rahatlık, yeniden kullanılabilirlik, çok yönlülük ve göz alıcı bir görünüm sunarlar. Doğal kirpiklerinizi güçlendirmenin kolay ve etkili bir yolunu arıyorsanız, manyetik kirpikler kesinlikle denemeye değer. Talimatları dikkatlice uyguladığınızdan emin olun ve yeni ve geliştirilmiş görünümünüzün tadını çıkarın!


Manyetik kirpikler neden günümüzde önemli?


Bu yüzyılda kadınların tutkusu doğal güzellik yani çok bakımlı olalım fakat bunu elde etmek için hiç uğraşmamış görünelim. Eskisi gibi saatlerce uğraşılmış aşırı makyajlar, hey ben kuaför de çok vakit geçiriyorum diye bağıran farklı renkli saçlar moda olmaktan çıktı. Kokoş görünümlü hanımlarımızın yerini az makyajlı, doğal renkli saçlara sahip, genç görünümlü kızlarımız aldı. Bu doğal görünüme sahip olmakta ilk olarak kirpikler ve kaşlardan geçiyor. İpek kirpikler yaptırdık fakat istediğimiz sonucu alamadık. Takma kirpikler taktık fakat o kadar zor geldi ki bir türlü beceremedik. Ve artık bizler için yepyeni manyetik veya diğer adıyla Mıknatıslı Kirpik-Magnetic Lashes ler üretildi. Kirpiklere zarar vermeden günlük kullanıma uygun bu yeni moda hakkında konuşalım mı biraz.

magnetic eyelash


Mıknatıslı Kirpik takmak basit mi?

 Ben aslında normalde yapışkanlı kirpik bile takmayı beceremeyen bir insanım ve bu ürünü denemem @celinsboutique tarafından  teklif edildiğinde ilk başta kabul ettim fakat elime geçince içime bir korku düştü. Acaba mıknatıslı kirpik takmak videolardaki kadar basit miydi?Mıknatıslı kirpik kullanıcı yorumları nasıldı? Mıknatıslı kirpik kullananlar memnun muydu?


magnetic lashes

 Manyetik kirpik yorumu

Kafamda binlerce soruyla elime alıp denemeye karar verdim. Beceremezsem en olmadı özür dileyerek aldığım yere geri gönderecektim. Manyetik kirpikler oldukça şık mika bir kap içinde elime ulaştı. Paketi açtığımda dört parça kirpik vardı. İçindeki demir aksana yapışmış kirpikler di bunlar.


manyetik kirpik

 Mıknatıslı kirpikler nasıl?

Önce bir parçasını aldım yanında gelen demir cımbızıyla fakat gözüme oturtamadım çünkü ürün mıknatıslı olduğu için cımbıza yapıştı. Kirpiklerin diplerinde son derece küçük mıknatıs parçaları var görsele dikkatli bakarsanız görebilirsiniz.

@celinsboutique

Mıknatıslı kirpik nasıl takılır?

En sonunda elimle deneme kararı aldım ve üst kirpiklerimin üzerine bir parçayı koydum fakat alt parçayı koyarken işte bu şekilde birbirlerine yapıştı mıknatıslı kirpikler, yılmadım bir kere daha denemeye karar verdim. Kirpikleri ayırdım ve şunu söylemeliyim ki oldukça güçlü şekilde yapışmışlardı. Sonra tekrar üst kirpiğime koyarak kaşımı yukarı doğru kaldırıp son derece dikkatli bir biçimde üst kirpiğimin hemen altına diğer parçayı yaklaştırdım ve pat diye iki kirpik birbirini görüp yapıştı sadece bir saniye sürmüştü oldukça şaşırdım.



magnetic-eyelash


Mıknatıslı kirpik doğal durur mu?

Yüzümde herhangi bir makyaj yok özellikle yapmadım ki makyajsız gözde ürünün nasıl durduğunu göstermek istedim. Sol gözümde mıknatıslı kirpik yok sağ gözüme taktım sadece. Bana gelen manyetik kirpik yarım doğal kısa model gördüğünüz gibi abartılı ve çok uzun kirpikli görünmedi.

magnetic-eyelash

Manyetik kirpikler kirpikler uzun süre bozulmadan durur mu?

Öncelikle mıknatıslı kirpikler oldukça kaliteli elimde bulunan diğer takma kirpikler oldukça yapay duruyor. Bu kirpikler sanki size aitmiş gibi sanki biraz gür kirpikleriniz varmış görüntüsü veriyor. Ayrıca  o kadar güçlü yapışıyor ki özellikle evde uzun saatler denedim ve bozulmadı. Eğer parmağınızı götürüp gözünüzle oynamazsanız yapıştırdığınız şekilde kalacağını düşünüyorum.


false-eyelash


Manyetik kirpikler pratik mi?

Yalnız aşağı doğru bakıldığında mıknatısların biraz fark edildiğini gördüm bunu da üzerine hafifçe eyeliner sürerek rötuşla kapattım. Ben manyetik kirpikleri oldukça pratik buldum takarken ve çıkarırken kirpiklerimde dökülme olmadı. Makyajsız bile gözlerimi hoş göstermesi anlık bakımlı olmak istediğim zamanlarda işime yarayacak. Tabii ki kirpiklerin üzerinde ilk takışta hafif bir ağırlık hissediliyor fakat daha sonraları alışınca gözünüzde hiç bir şey yokmuş gibi geliyor.


manyetik-kirpik

Manyetik kirpiklerin ömrü ne kadar?

Manyetik kirpikler ortalama 500 kere kullanılabiliyor tabii ki özenli kullanım şart mesela rimelle birlikte kullanmak ömrünü azaltıyor, çekiştirmeden kullanırsak mıknatıslarında ve kirpikte kopma olasılığı azalıyor. Günlük kullanıma uygun ve kendi kirpiklerimize zarar vermeyen mıknatıslı kirpiklerin daha dolgun ve uzun modelleri mevcut. Manyetik Kirpik için @celinsboutique instagram hesabına göz atmayı unutmayın. Güzelliğinize düşkünseniz Chanel Chance parfüm makalemize de göz atmalısınız.

68 Yorumlar

  1. çooook güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa süpermiş o kadar doğal duruyor ki bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim bende denemeliyim mutlaka ❤

    YanıtlaSil
  4. Ya harika olmuş, çok güzel görünüyor kirpiklerin <3

    YanıtlaSil
  5. Ayy ben ilk defa gördüm bunları :) çok yakışmış canım :) özel günler için güzel olur :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok hoş gözüküyor canım :)

    YanıtlaSil
  7. Yaaa mükemmel durmuş bayıldım artı ve eksileriyle ne güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google dan gelen değerli takipçilerime bayılıyorum teşekkürler yorumunuz için sevgiler

      Sil
  8. Takma kirpiğin olduğu hiç belli değil, çok doğal duruyor, çok da kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar doğal görünüyor çok sevdim 😍

    YanıtlaSil
  10. Ben bunları takamadım. Bir türlü olmadı. Diğer modelleri daha uygun oldu benim kirpik yapıma :)

    YanıtlaSil
  11. Bende çok merak ediyorum :D Takma kirpik takmayı beceremeyenlere göre çok çok iyi bir ürün :D

    YanıtlaSil
  12. Çok yakışmış canım çok beğendim.Hem pratik hemde zahmetsiz bana görede.Yarım olan günlük kullanım için bende çok sevdim,tam boy da davetler özel günler için daha uygun.Severek kullanıyorum bende..<3

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim, sanada çok yakışmış kelebeğim 💋

    YanıtlaSil
  14. Takma taş hep ilginç gelmiştr, bunun takma oldugu hıc bellı degıl

    YanıtlaSil
  15. Merhaba instagram hesabım çalındı sizinde yazınızı okudum ancak hangi Gmail adresine fotoğrafımı göndereceğimi ve nasıl jpeg olarak göndereceğimi bilemedim.Lütfen yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi oyle kolay bi mail adresi degil kopyalamaya calistim olmadi o kadar uzunki biz sorun bildir kismindan bildirmistik arkadaslarim kendi instagram hesaplarindan yapmisti benimki kapali diye yalniz bir forum var belki yardimci olabilirler size bir goz atin derim http://instagramturkiye.co/instagram-forum/ resimde normal cep telefonundan cekip yollamistim umarim sorunu cozersiniz sevgiler

      Sil
  16. Merhaba instagram hesabım çalındı sizinde yazınızı okudum ancak hangi Gmail adresine fotoğrafımı göndereceğimi ve nasıl jpeg olarak göndereceğimi bilemedim.Lütfen yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi oyle kolay bi mail adresi degil kopyalamaya calistim olmadi o kadar uzunki biz sorun bildir kismindan bildirmistik arkadaslarim kendi instagram hesaplarindan yapmisti benimki kapali diye yalniz bir forum var belki yardimci olabilirler size bir goz atin derim http://instagramturkiye.co/instagram-forum/ resimde normal cep telefonundan cekip yollamistim umarim sorunu cozersiniz sevgiler

      Sil
  17. Çok doğal ve güzel duruyor ben de merak ediyordum bu kirpikleri acaba nasıldır diye ilk sizde görmüş oldum incelemesini çok teşekkürler,iyi günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
  18. Evet yarım olması daha doğal bir görünüm vermiş kirpiklerine..

    YanıtlaSil
  19. Doğal duruşunu sevdim. Sana da çok yakışmış. Ben, kızlarıma şu kirpik kivırma aparatını bile "aman" derim, bunu sevdim.

    YanıtlaSil
  20. Çok doğal ve sana çok yakışmış.Güzel günlerde kullan .

    YanıtlaSil
  21. ben de deneyip çok sevenlerdenim

    YanıtlaSil
  22. Mən də sadəlik tərəfdarı olduğum üçün yalnızca xüsusi günlərdə istifadə edirəm amma bunu mütləq əldə etməyə çalışacam hem k hem şık 😍😇

    YanıtlaSil
  23. 500 kullanım vaadi düşündürse de denenebilir kelebeğim. Sendeki duruşa ise bayldım ablacığım <3 :)

    YanıtlaSil
  24. Bunu cok merak ettigimi söylemistim. Kesinlikle kullanilabilir bir ürün gibi gelmisti bana. Deneyip yorumlamış olmana sevindim. Gayet hoş görünüyorlar 😍 düşmezse ne ala 😄

    YanıtlaSil
  25. Çok doğal görünüyor kirpikler.Sana da çok yakışmış canım.
    Sevgiler. @bw

    YanıtlaSil
  26. çok doğal görünüyor, çok yakışmış. hiç takma kirpik denemedim, mıknatıslıyı belki daha rahat kullanırım :)

    YanıtlaSil
  27. sende de çok hoş olmuş bayılıyorum bunlara hemen alıcam artık çok kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğal olmasını seviyorum teşekkürler

      Sil
  28. Nasıl yakışmış acaba bana da yakışır mı :)

    YanıtlaSil
  29. Canim çok yakismis bayildim💖💖

    YanıtlaSil
  30. çok faydalı bi yazı olmuş teşekkürler :) ama uzun vadede kirpiklere zarar vermez mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarırken kirpiklerinizide çekmemeye dikkat ederseniz herhangi bir zararı olmaz

      Sil
  31. Almakla almamak konusunda kararsızdım ama şimdi almaya karar verdim sayende teşekkürler.
    İnstagram : serife6523

    YanıtlaSil
  32. Aa' nası olyo bu,manyetik kirpik gözde nasi duryo ki..yerçekimine aykrı bi durum..🙂

    YanıtlaSil