wavy-eyebrows
Dalgalı Kaş Modası(Wavy Eyebrows):
Selamlar gün geçmiyor ki Instagram aleminde yepyeni bir trend ortaya çıkmasın.Bunların bir kısmı oldukça sevilirken bir kısmından nefret ediliyor.Dalgalı kaş(wavy eyebrows) bir kaç hafta önce makyaj sanatçısı Jessica Brodersen tarafından uygulandı ve daha sonra bu akım bir çığ gibi büyüdü.Sadece yabancı bloggerlar tarafından değil artık Türk bloggerlar da bu akıma kendi yorumlarıyla katılmaya başladı.Yukarıdaki resimde @leduscha.makeup ın trendi kendi tarzında uygulamasını görüyorsunuz.

Bazen photoshop uygulayarak bazen jel eyelinerlar ve tutkallar kullanılarak bloggerlar tarafından farklı çalışmalar ortaya çıktı.Gelen yorumlardan bir kısım insanın bu akımdan nefret ettiği anlaşılıyor fakat artık klasik makyaj tarzlarından sıkılmış farklı bir grupta bu trendi büyük zevkle resimlemeye devam ediyor.
wavy-lipstick

Durum sadece dalgalı,yamuk yumuk kaş modasından çıktı artık dalgalı dudaklar,allıklar,eyelinerlar yapılmaya başladı.

Bu tür olağan dışı makyaj trendlerini evlerimizin dışında uygulamak çok zor.Ama gelecekte nelerin sokağa taşınacağını bilemeyiz.Bu akım özellikle düzgün çizgiler çekmekte zorlanan arkadaşların işine çok yarayacak gibi duruyor.

Ben bu akımı,ortaya çıkan yaratıcı fikirleri çok eğlenerek takip ediyorum.Gelecekte nelerin moda olacağını merak etmeden duramıyorum.Peki siz dalgalı kaş(wavy eyebrows) modası hakkında ne düşünüyorsunuz?Çok kötü olduğunu düşünerek tahammül edemeyen kesimden misiniz yoksa yeniliklere açık olan kesimden misiniz?Kibarlık ölçüsündeki bütün eleştirilerinizi yayınlayacağım.Sevgiler...

34 Yorumlar

  1. Baya değişik bi trend ya ben alışamadım :D

    YanıtlaSil
  2. İlginçmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yaptım ama çok beğendiğimi söyleyemem.Aslında bunlar biraz dikkat çekilsin diye çıkmış trendler olduğunu düşünüyorum.Ama denemedik demeyiz.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ama güzel duruyor bazı makyajlarda

      Sil
  4. Maraqlıdır amma mənimki onsuzda çox nazikdi. İnsan qaşına oxşasın sonra dalğalısını fikirləşərəm.😁 Maraqlı yazı olub😊☺

    YanıtlaSil
  5. yeteneğim olsa denemek isterdim nasıl görünürüm bu kaşlarla acaba :) söylediğin gibi sokakta kullanılacak bir trend değil ama Ledushca nın güzel gözlerine bu trend bile çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. İnsanlar kendilerini çirkinleştirme yoluna girdiler.sonu hayırlı değil bu gidişatın.

    YanıtlaSil
  7. Yazmasaydın, sadece aykırı reklamlar için yapıldığını sanırdım. Karşıma gelse önce şaşırırım, sonra:"Hangi sanat dalıyla meşgulsünüz?" derim..

    YanıtlaSil
  8. Yeniliklere açığım ama bu trend hiç bana göre değil :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu akımı çok eskiden beri yamuk yumuk eye liner'ımla zaten uyguluyordum :) Şaka bir yana ben hiç beğenmeyen guruptayım sanırım. Zaten ben biraz obsesifim yamuk tablolara filan dayanamam. Bunları da düzeltesim geldi.:)

    YanıtlaSil
  10. Ben kendime yakıştıramasam da başkalarında çok beğeniyorum kelebeğim :) Harika olmuş çalışmalar, emeğine sağlık öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil
  11. Dalgalı kaşlarını bu arada Instagram'da çok rastlıyorum. Pek benlik değil ama yakışan da yapsın ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  12. Dalgalı kaşlara bu aralar Instagram'da çok rastlıyorum. Pek benlik değil ama yakışan da yapsın ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  13. Merhabaa :) Blogunuzu deeptone sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Ben de beklerim :)

    gulmekicinagla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Yok artık dedım dalgalı kaş modasına

    YanıtlaSil
  15. Yenilik açısından bence gayet kreatif bir tarz <3 Çoğu kişinin bu şekilde dışarıya çıkacağını sanmıyorum. Fotoğraf çekimleri için hoş, ama günlük kullanımda yeri olmayacak bence <3

    YanıtlaSil
  16. Çok yaratıcı bence kim bilir daha neler göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  17. ben sevmedim bu akımı, genelde çirkin görünüyor

    YanıtlaSil
  18. AA bu modayı ilk defa duydum. Özellikle dalgalı kaşı hiç beğenmedim. Ama yaygınlaştıkça belki alışırım ☺️

    YanıtlaSil