Selamlar sevgili takipçilerim uzun bir aradan sonra tekrar bloguma kavuştum.Uzunca bir süre tatildeydim ve bu süre içinde oldukça dinlendim.Arada insanın hayata mola vermesi gerçekten iyi oluyor.Bol bol tarihi mekanları gezdim,denize girdim,yeni insanlarla tanıştım ve farklı hikayeler dinledim.Size anlatacak çok anı biriktirdim.

Fakat kafama takılan bazı sorular var.Bunlar beni ziyadesiyle rahatsız eden konular.Ve gene blog alemiyle ilgili sorunlar.

Hepimiz için son derece değerli bloglarımız var;bunlar bizim günlüklerimiz bazen kullandığımız ve beğendiğimiz bir ürünü yazarız bazen içimizi dökeriz.Hepimiz kendimizce bir yol katediyoruz bir şeyler ortaya koyuyoruz.Okuyucularımız var zaman zaman neden yazmadığımızı soruyorlar.Peki diğer blog yazarı arkadaşlar acaba onlar bizim hakkımızda neler düşünüyorlar?Ben herkesin birbiri hakkında çok iyi düşündüğünü sanmıyorum özellikle instagram gibi bir mecra ortaya çıktıktan sonra daha bir yakınlaştık,gruplara katılarak samimi olduk.Ama her seferinde küçücük sebeplerden dolayı tartışmalar çıktı,birbirimizi yaraladık,kırdık.

İnstagram büyük bir mecra ve yepyeni kozmetik hesapları açıldı.Firmalar bu hesapları keşfetti ve bizim emeklerimiz bir nevi boşa gitti bu konudan bir çok blogger arkadaşımız rahatsız onlara katılıyorum.Fakat bir gerçek var ki her geçen saniye dünya değişiyor,blog yazmaya hala devam eden direnen arkadaşlar bu hobiyi seven bırakmak istemeyen kesim.Ben buraya gelip bir kaç satır yazdığımda rahatlıyorum.Yeterince okunmasam da bu bana haz veriyor.

Kendime has bir insanım bazen diğer blog yazarı arkadaşların beni hiç onaylamadığını hissediyorum ve bu hiç hoşuma gitmiyor.Kimseyle kavga etmeyi sevmiyorum,istemiyorum genel olarak bana karşı bir art niyet hissedersem o ortamdan uzaklaşmayı tercih ediyorum.Kimse kimseyi onaylamak sevmek zorunda değil sonuçta fakat kimse kimseyi rahatsız etme hakkına sahip değil.

Fazla sert üslupla eleştirmek,bir kaç kişi birleşerek alaya alıcı paylaşımlar yapmak,her hareketinizde bir kusur bulmak ve en sonunda bahaneler yaratarak takipten çıkmak.Genelde bloggerların davranış biçimi bu şekilde oluyor.Peki sonuç olarak ele ne geçiyor.Yapılan iyilikler,yaşanan güzel günler,keyifli sohbetler hepsi bir anda siliniyor,yok oluyor.

Bloggerlar zor günler geçiriyor,herkes ayakta kalma savaşı veriyor.Şunu biliyorum ki kimse artık bizi hatırlamasa bile sonuçta gelip hepimiz yazmaya devam edeceğiz.Siz doğru yolu seçebilir siniz ya da şöyle söyleyeyim kime göre neye göre doğru.Kanımca başka insanların ne yaptığını çok fazla önemsememeli kendi yoluna devam etmeli herkes.Kırarak,yıkarak,dökerek,üzerek ne kendimiz mutlu olabiliriz ne de karşımızdaki insan.Bazen susmak en iyi çözüm eğer çok rahatsız olduğunuz biri varsa sessizce takipten çıkarsınız olur biter.

Bana şunları söylemeyin lütfen:

-Aaa sen takipçimi aldın son günlerde takipçin artmış.(Beni ilgilendirir.)

-Bu firma sana nasıl ürün göndermiş?(Beni ilgilendirir.)

-Alıntı resim paylaşarak takipçi mi arttırıyorsun.(Beni ilgilendirir.)

-Bu yeni instabloggerla arkadaşlık mı yapıyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-Bloguna artık yazı yazmıyor musun?(Beni ilgilendirir.)

-Destek gruplarına mı giriyorsun yoksa?(Beni ilgilendirir.)

-Bu kadar çok resim paylaşma.(Beni ilgilendirir.)

-Kendini bir şey mi sanıyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-Neden artık bana yorum yapmıyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-Bana karşı soğuksun.(Beni ilgilendirir.)

-Takip edip sonra takibi bırakıp takipçimi kasıyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-O etkinliğe gitmeni istemiyorum?(Beni ilgilendirir.)

-Instabloggerlara yüz verme.(Beni ilgilendirir.)

-Yeni bloggerlara ne yardım ediyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-Bize destek vermeyecek misin?(Beni ilgilendirir.)

-Beni taklit mi ediyorsun?(Beni ilgilendirir.)

-Bu sohbet yazılarında sıktı artık.(Beni ilgilendirir.)

-Neden her taraftan beni engelledin?(Beni ilgilendirir.)

-Kalitene yaşına yakıştıramadım.(Beni ilgilendirir.)

-Bende ilk zamanlar sana hayrandım meğer düşündüğüm gibi değilmişsin.(Beni ilgilendirir.)

-Ne kötü resimlerin var.(Beni ilgilendirir.)

-Makyajların güzel olmuyor.(Beni ilgilendirir.)

-Yanlış yapıyorsun.(Beni ilgilendirir.)

-Yazıların çok sıkıcı okumuyorum.(Beni ilgilendirir.)

-Ben onla küsüm sen konuşacak mısın?(Beni ilgilendirir.)

-İyi ama ben onu sevmiyorum sen seviyor musun?(Beni ilgilendirir.)

-Bir daha asla konuşmak istemiyor musun?(Beni ilgilendirir.)

-Hiç cevap vermeyecek misin?(Beni ilgilendirir.)

Bunların hepsi beni ilgilendirir adsız hesaplardan kötü yorum yapılmasını da istemiyorum.Bana katılmıyorsanız lütfen fikrinizi kendinize saklayın.İçimi dökerek kafamda bir şeyleri bitirdim.Herkesin yolu,gönlü açık olsun.Hiç kimsenin kötü duruma düşmesini,kötü günler geçirmesini istemem.Umarım tüm bloggerlar için güzel günler yakındır sevgiler...






46 Yorumlar

  1. Yazmaya başladığımızda çevremizde kimse yoktu.Yine öyle düşünüp kimsenin ne yaptığını,ne düşündüğünü önemsememek gerekiyor.Bunu sadece kendiniz üzerine almayın bence zira artık kimse kimse hakkında iyi düşünmüyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En dogrusu bu olacak galiba ilk gunlerin heyecanini huzurunu ozledim sevgiler:))

      Sil
  2. Yazdıklarına aynen katılıyorum canım. Herkes kendi işine baksa, kendi sayfasıyla ilgilense bence de işler daha kolay olacak. Sonuçta blog demek günlük gibi internet güncesi demek ve herkes kendi içini döküyor.Saygılı olmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu kadar buyutulecek bir durum yok sevgiler:))

      Sil
  3. Bunları söyleyen birileri varsa bu senin için güzel bir nimettir,böyle düşünen veya hareket edenleri hayatından çıkarmak için daha iyi neden olabilir mi?
    Kim ki niyetini açıkça veya ima ederek gosterirse (kötü niyet)hayatındaki yerini kaybetmiş sayılır ne güzel işte kelebeğim çıkıp gitsin bu insanlar hayatından daha büyük zararları dokunmadan.

    Zaten,beklenti içinde olmak birilerinin değişmesini beklemek hele ki değişmeleri için kendinden ödün vermek enerjini emer.
    Değmez..
    Sen o güzel kafanı yorma bunlara bak ben seni sen olduğun için okuyorum yeni yazılarını ve özellikle sohbet yazılarını gözlüyorum.
    Yani senin kalbindekilere talibim arkadaşım.Uzme tatlı yüreğini kimler geldi kimler geçti,değil mi?
    İyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimsin bende ozledim yazilarini gelip okuyacagim sevgiler:))

      Sil
  4. Aynen canım hepsi seni ilgilendirir tabi ki instagram sayfan da burası da senin özel alanın yaptığın yazdığın herşey sadece senin sorumluluğun.
    En garibime giden de kendini bu işin eksperi ilan etmiş insanların herşeye burunlarını sokup yargılama ve yönetme lüksünü kendilerinde buluyor olmaları.
    Bir işi ilk yapanlardan olmak o işi en iyi yaptığı anlamına da gelmez.
    Biz seni seviyoruz.Bana desteğini hiç mi hiç unutamam kimseye kendini kanıtlamak yada kabul etmek zorunda değilsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın işin ilginci bu işi ilk yapmaya başlamasa da kendini duayen sananlar var sanki herkes birbirini tanımıyor değişik gerçekten sevgiler:))

      Sil
  5. Böyle seylerle hiç karşılaşmadım algılayamıyorum durumu belki ama ben yazarım hiç kimse okumasa da olur. 😄 hepimiz bunu bilip düşünerek başlamıyor muyuz zaten.

    YanıtlaSil
  6. Bence çok güzel yazmışsın kesinlikle aynı düşüncedeyim. İnsanlar neden bu kadar meraklı anlamıyorum bu sıraladığın soruları soran varsa gerçekten yuh dyorum yani, size ne gerçekten siz en doğrusunu biliyorsunuz madem öyle yapın. Gerçekten milleti düşünmek, yük taşımak zor sanırım benim de bunu yapmam gerekiyor, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle katılıyorum. Bazı insanlar kendi işlerine bakmak yerine, millet ne yapmış onun derdinde maalesef..

    YanıtlaSil
  8. Gerçəkdən bunları söyləyənlər varmı? Bəzi cümlələr o qədər kabaca ki, heyrət edirəm yazılanlara. Sadəcə qısqanclığın bir göstəricisidir məncə. Siz heç aldırmayın yazılanlara. Məncə yetəri qədər sevənləriniz var sizin. Onlar əksik qalsın. ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bunlari soruyorlar ve hatta fazlasini yapiyorlar ne yazik ki ozledim canim seni sevgiler:))

      Sil
  9. insanları bu sorularla rahatsız etmeye kimsenin hakkı yok, herkes istediğini yazar, paylaşır, kimse ilgilenmezse de sorun olmaz bence, ben de blog yazarlığına başladığımda eski bloggerların küçümser tavırlarından rahatsız olduğum için uzun süre çok az yazdım, instagramda az fotoğraf paylaştım, ama sizlerle tanışıp sizlerin desteğiyle cesaretim arttı, paylaşımlarım çoğaldı, iyiki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve cok severek takip ediyoruz son derece hanimefendi buldugumuda her firsatta soyluyorum iyi ki blog yaziyorsun sevgiler:))

      Sil
  10. Dünya herkese yetecek kadar büyük. Bazı saçma şeyler olmuyor değil. İz bırakan olabilmek için sanırım üslup olmalı... Bir gün ben de senin kadar çok tatil yapmak istiyorum. İyi bayramlar. 😇🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten iyi tatil yaptim bu sene keyfim yerinde inşallah sende yaparsin sevgiler:))

      Sil
  11. bazı kişilerin böyle anlamsız kendilerini bilirkişi ilan etmelerine ben de şahit oldum ve onlara çok gülüyorum. Hatta bir kesim var ki kendi işlerini bırakıp kimin ne açığı var derdindeler :)
    yahu burası senin blogun senin özelin ne paylaştığın ne yazdığın sadece seni ilgilendirir. Senin arkadaşınsa ya da iddia ettikleri gibi blogger dostu ise seni bir kalıba sokmaya çalıştırmaz.
    Blogger şöyle olur böyle olur diye bik bik konuşanlar, yapıcı değil kırıcı eleştiri yapanlar, polemiklerle beslenenler ve aslaaa olmamalı diye ortaya düştükleri şeyleri yapanlar bir zahmet benden uzak olsunlar. Blogger dostu olsalar zaten blog ziyareti yaparlar ve varsa eksiğin seni olumlu bir şekilde eleştirirler arkandan mahalle kadınları gibi dedikodu yapmazlar:)) dediğim gibi o kendini karar mercii ilan eden sataşmadan laf sokmadan duramayan polemik zavallıları bu ara çoğaldı. Ben blogumda ve instagramda huzur buluyorum huzurumu bozacak herkes ve herşeyden kaçıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katiliyorum blogger şöyle olur diye ahkam kesenler cogaldi ama bloggerlik adina pek bir caba sarfettiklerini goremedik.Birilerini kirarsan doner dolasir senin ayagina dolanir demisler.Sagol yorumun icin canim sevgiler:))

      Sil
    2. Evet katiliyorum blogger şöyle olur diye ahkam kesenler cogaldi ama bloggerlik adina pek bir caba sarfettiklerini goremedik.Birilerini kirarsan doner dolasir senin ayagina dolanir demisler.Sagol yorumun icin canim sevgiler:))

      Sil
  12. Bende katılıyorum sana sonuna kadar. Kime ne yani aynen öyle ;) Kocaman sevgiler sanaa ;)

    YanıtlaSil
  13. ay gerçekten böyle yorum mu yapıyorlar. ya ben blogçuların kötü fikirli ve kıskanç olduklarını sanmam yaaa. alla alla. onları yapanlar blogçu değildir yaa. belki sadece instacıdır yaa. gerçek blogçular böyle demezler diye düşünüyorum. şaşırtıcı. çok da yorum almışsın olumsuz. bence öyle yorumlara takılma, oku geç, cevap da verme ki. nette dolaşan bi ton insan var. bi deee, bence instada da sadece blogçuları izle veya instanı izlemesine izin ver. ben blogçular dışına çıkmıyom. sadece bloglarını okuduklarımı kabul ediyom instada. ne bileyim blogçular bir aile gibiyiz. arada yaramazlar çıksa da onlar elenir gider yaa. bu yorumları kale alma. ama öğrendiğimiz de iyi oldu bak :) bi de hoşgeldin tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hosbulduk ne yazik ki instaci degil gercek bloggerlar bu sorulari fazlaca soruyorlar

      Sil
  14. bu yorumlar sana, instadan mı geliyoo, blog yorumu şeklinde gelen de var mı yaa :)

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldiniz tekrar, kararınızı ben de yerinde buluyorum. Değişkenlere ayak uydurmamız gerekiyor fakat denildiği gibi artık ben ayırt edemiyorum iyiyi ve kötüyü sanal dünyada. Fazla zarar veriyorsa sil gitsin engelle taktiğini uygulasak bunlar hiç olmayacak fakat ne yazık ki bazılarına bu zor geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık herkes kendi işiyle ilgilense güzel olacak aslında

      Sil
  16. ne oldu da bu raddeye gelindi diye şaşırdım okurken
    hani uzağındayım bu tür şeylerin, şimdi iyice memnun oldum uzak kaldığıma

    takmamak lazım..boşver

    YanıtlaSil
  17. Bu tür şeyler insanın şevkini kırıyor ister istemez. Bizde insanız ve kötü yorumlar gelince düşünüyoruz biçiyoruz tartıyoruz. İnsanlarımız instagram aleminde çok özgür olmaya başladı. Kendi hesabından değil de sahte hesapları ile size hakaret edebiliyorlar. Ama ben her zaman söylüyorum eğer hesap açtıysan o sanal dünyada bu türlü şeyler başına gelecektir hazırlıklı olun diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötülük yapanın sonunda gelir başına oturur kötü düşünen mutlu olamaz ki.

      Sil
  18. Gerçekten hislerime tercüman oldun canım, bi ara bende sırf bu yüzden bırakıyordum herşeyi ama o kadar emekten sonra üç beş dengesiz insanın yorumu için bırakmaya değmez dedim ve hala burdayım :)

    YanıtlaSil
  19. bak son yazıma koydum bu yazınıııı :)

    YanıtlaSil
  20. "Kalben yaptığın herşey sana fazlasıyla geri döner" derler. Sade ve Derin'den geliyorum. Sizi takibe aldım. Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
  21. Instagram çikti mertlik bozudu 😄. Ben yine de bloglarimi daha çok seviyorum. Eskiden çok üzülüyordum ama artik kim ne derse desin kendi bildigim sekilde devam ediyorum.

    YanıtlaSil
  22. Ben seni ,yazılarını,bloğunu ve instagramını çoooook seviyorum.Kıskananlar çatlasın tatlımm.

    YanıtlaSil