-->

adsense

2 Haziran 2017 Cuma

KORELİ KADINLAR NEDEN BU KADAR GÜZEL

k-pop
Koreli kadınlar neden bu kadar güzel?
Selamlar ilk kez 2005 yılında televizyonda yayınlanan "Düşlerimin Prensi"adlı Kore dizisiyle bir Kore sevdası gençler arasında başladı.Kore fan grupları hatta Kore delisi gençler ortaya çıktı.K-pop denilen müziğiyle,dizileriyle,neşeli sevimli,güleryüzlü halleriyle,güzel kızlarıyla Türkiye Koreli gençleri çok sevdi.Ve yaşantıları,giyimleri,yedikleri,içtikleri her şeyleri merak edilmeye,öğrenilmeye çalışıldı.Koreliler neden zayıf,koreliler neden renkli gözlü değil,korelilerin güzellik sırları,koreli erkek oyuncular,korelilerin cildi neden beyaz,korelilerin yüzü neden güzel hepsini araştırdık Google amcadan ayrıca Bae Su Ji,Im Yoon Ah,Ahn Hee Yeon derken adlarını bile ezberledik.

Tabii ki zamanla sağlıkla parıldayan bembeyaz tenleri,dolgun dudakları,ipek gibi saçları,doğal güzellikleriyle Güney Kore li kadınların güzellik sırları da merak edilmeye başlandı.Genetik mi yoksa yaptıkları özel bir şeyler var mı bende bu konuya bir aralar bayağı meraklı olunca sizler için bildiklerimi yazmaya karar verdim.

Ben ilk kez bir Kore kozmetik ürünü nü kullanmadan önce çokta beğeneceğimi düşünmüyordum fakat kullandığımda çok farklı etkilerle karşılaştım daha sonrasında başka ürünleri de kullandım ve oldukça memnun kaldım.Ve merakım bundan sonra arttı bu kadınlar için neden bu kadar özel ürünler üretiliyordu.Daha sonraları Koreli güzeller hakkında okuduklarımdan son derece çabasızmış gibi görünen güzellikleri için aslında saatler harcadıklarını öğrendim.

Zaten genetik olarak bir sempatiklikleri var o yadsınamaz ayrıca son derece mutlu,tasasız,kaprissiz insanlar fakat bir konuda çok titizler oda güzellik.Güzel olmak onlar için gerçekten aşırı derecede önemli bir konu,güzel olunca her kapının sonuna kadar açılacağını düşünüyorlar ve estetik ameliyatlar artık sıradan bir olay haline gelmiş.Estetikle kalmıyorlar ve devamlı olarak bakım ile de destekliyorlar fiziksel görüntülerini.Özellikle deneyimle diğim maskelerine hayran kaldım  eğer yazım beğenilirse deneyimle diğim Kore bakım ürünlerini ayrı bir yazı olarak hazırlayacağım.

-Cilt bakımı na çok önem veriyorlar.Cildin bembeyaz olması masumiyeti temsil ettiği için güzelliğin ilk şartı bu yüzden hemen hemen hiç güneşe çıkmıyor,kendilerini koruyorlar ayrıca çok küçük yaşlardan itibaren güneş kremi kullanıyorlar,Bütün kremleri beyazlatıcı etkiye sahip,beyazlatıcı maskeler son derece revaçta bazen de evde pirinç maskesi yaparak ciltlerini olabilecek en beyaz hale getiriyorlar.Pirinç unu maskesi ayrıca ciltteki lekelerinde rengini açıyor ve parlatıyor hadi böyle bir maskenin tarifini verelim.

Beyazlatıcı Pirinç Unu Maskesi:

Üç dört  tatlı kaşığı pirinç ununa bir tatlı kaşığı bal  yarım çay bardağı  su ekleyip iyice karıştırın.Özellikle lekeli kısımların üzerine daha yoğun sürerek cilde yayın.20 dakika bekledikten sonra ılık suyla yıkayın.Daha sonra cildinizi rahatlatmak için nemlendiricinizi sürün.Eğer alerjik bir reaksiyon fark etmezseniz haftada bir kere uygulayabilirsiniz.

Ayrıca bir avuç pirinci küçük bir kasedeki suda bekletip beyazlayan bu suyu da ciltlerine sürüyorlar.

kore-dizisi

-Cilt temizliğine aşırı önem veriyorlar özellikle son derece nemli görünen bir cilt çok önemli onlar için bu yüzden  bazı yağlarla masaj yaparak ciltlerini temizledikten sonra temizleme köpüklerini kullanıyorlar;bizim ileri yaşlarda kullanmaya başladığımız cilt serumlarını sürüp daha sonra  göz kremi,gündüz ya da gece kremi sürüyorlar.Yüz yoğası yapmayı da ihmal etmiyorlar.Bir çoğu yüzlerini yıkadıktan sonra ciltlerini yıpratmamak için havlu ile kurulamıyormuş.

-Devamlı olarak yeşil çay içerek hem yaşlanmayı geciktiriyorlar hemde metabolizmayı hızlandırarak kilo almamaya çalışıyorlar.

-Enfes saçları var,saç modelleri  çoğunlukla kaküllere ve topuzdan oluşuyor.Özellikle doğal görünmesini sevdikleri için açık kahve rengi tercih ediyorlar ve devamlı saç bakımı yapıyorlar.Saçlarının yumuşak olmasını ise şampuanlayıp yıkadıktan sonra en son banyodan çıkmadan biraz sirke koydukları su ile durulamalarına borçlular.

-Artık estetik ameliyatlar çılgınlık boyutuna gelmiş öyleki aileler kızlarına doğum günlerinde falan estetik ameliyatlar hediye ediyor.En çok yapılan ameliyatlar çift göz kapağı,burun köprüsü,çene ,göğüs ve hatta bellerini inceltmek için kaburgalarından birini bile aldırdıkları söyleniyor.

-Bol bol ceviz,fındık gibi kuru yemiş yiyerek ciltlerini yaşlanmadan koruyorlar.

-Yüzlerinde yokmuş gibi makyajları seviyorlar bu yüzden ciltlerini mümkün olduğunca temiz tutuyorlar son derece hafif bir BB krem ya da CC krem,pigmentasyonu az rujlar ve allıklar tam onlara göre.Ben fondötenlerinden ve rujlarından denedim.Dediğim gibi son derece hafif yokmuş gibi ürünler ve içlerinde hafif ışıltılar var.Sürdüğümde yüzün bugün ne güzel parlıyor sözlerini her zaman duyuyorum.O dizilerinde gördüğümüz sanki dudaklarının rengi öyleymiş gibi duran rujları gerçekten enfes.Özellikle vücut ısısıyla renk değiştiren rujlarını seviyorum.Bir resmimi yayınlamıştım hatta instagramda bu ürünler ile ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım.

kore-kozmetik

-Koreli bayanlar en az 8 saat uyumaya dikkat ediyorlar.Böylece ciltleri iyice dinlenmiş oluyor.

-Sadece yüzlerine değil ellerine ayaklarına da maske yapıyorlar envai çeşit maske çıkarmış Kore kozmetik markaları özellikle Oseque markasına ait ürünleri çok seviyorum ben.Peeling konusunda da son derece farklı ürünleri var.Vücut peelingleri kese gibi tüm ölü derileri gözünüzün önünde temizliyor.Silgi peeling deniliyor buna,daha önce hiç böyle bir ürün görmediğim için çok şaşırmıştım.Ayrıca doğal ipek kozası peelingiyle ciltlerini beyazlatıyorlar bundan da aldım henüz denemedim.Kullandığım kore ürünlerini Limonian adlı siteden inceleyebilirsiniz oldukça güvenilir bir online satış sitesidir.

-Son derece tarz giyiniyorlar özellikle diz üstü çoraplar giyerek bacaklarını uzun gösteriyor ve mini etekle tamamlıyorlar.Şortta vazgeçilmezleri arasında.

-Gözlerini daha büyük göstermek için circle lensler kullanıyorlar.Eyeliner sürerek gözlerini ön plana çıkarıyorlar.

-Tabii ki bol bol su içmeyi asla ihmal etmiyorlar.

Evet oldukça uzun bir yazı oldu buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ediyorum.Sonuç olarak şunu diyebiliriz.Koreli kızlar estetik ile mükemmel görünüme kavuşmaya çalışıyor ama doğal yöntemlerle de bu güzelliğin devamını sağlıyorlar.Pırıl pırıl parlayan daima nemli ve bembeyaz bir cilt en önemli özellikleri.Makyajı da hafif makyaj yapılmış göstererek doğal bir görünümü yakalamaya çalışıyorlar.Peki sizce Koreli kadınlar neden bu kadar güzel?Sizin bildiğiniz başka güzellik sırları varsa yorum yaparsanız sevinirim.Sevgiler...

Kendi resmim haricindeki resimler Google görsellerden alınmıştır.





76 yorum:

  1. Harika bir yazı hazırlamışsın tatlım, o pirinç suyunu ben de bir ara denemiştim gerçekten işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Burada yazılanları gerçekten uygulamak lazım, klişe olacak ama çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bildiğim sarı ırk, beyaz olmak için porselen makyaj özellikle kullanıyorlar.
    Yalnız korumak için iyi gayret gösteriyorlar. Senin yazından öğrendiğim kadarıyla, bence bir de onların beslenme noktasında ekmek kültürlerinde olmayan bir şey. Bu da karbonhidrat tüketimi olmayınca yaşlanma yavaşlıyor. Yoga filan da öğretileri içinde. Epey artı veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yüz yogası yapıyorlar ve ekmek de yemiyorlar unuttuğum kısımları eklediğin için teşekkürler:))

      Sil
  4. Cok guzel bır yazı olmus, korelıler hakkında bende aşırı estetık yaptrdıklarını duymustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık gündelik bir iş olmuş onlar için:))

      Sil
  5. Su cilt beyazlatan urunlerini gercekten merak ediyorum. İlerleyen yıllarda tüm ürünleri rahatlikla her yerde bulabilirsek super olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye bak canım gayet düzgün bir sitedir:))

      Sil
  6. Wauuww diyorum ancak... Harika..koreye giden bir kuzenim bana.oradan bir maske getirmisti ve ben.kaybettim :(

    YanıtlaSil
  7. Vay be Koreli kızların neden bu kadar güzel olduklarını şimdi daha iyi anladım. Maskeyi ben de deneyeceğim. Kore makyaj ürünlerinin ününü sayende öğrendim. Önerdiğin internet sitesine bir göz atacağımız teşekkürler canım bu bilgiler için . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  8. pirinç maskesini bende çok duydum ama denemedim... aklımda ama... çok güzel bir yazı olmuş . sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Yazınız çok güzel olmuş benimde koreli bir arkadaşım var 45 yaşında ama ben onu 30 zannetmiştim,oda günlük beslenmesinde yosunu çok tükettiğini söyledi ,ve aynı zamanda pirinç ve yeşil çayıda mutfağından eksik etmiyor ..

    YanıtlaSil
  10. Şu Koreliler de az değil.:)Güzellik sırlarını ifşa etmişsiniz.Saça sirke uygulamak saça parlaklık veriyor.Bunu denemiştim daha önce.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biz Türkler o yöntemi çok eskiden beri biliyoruz bizden almışlar:))

      Sil
  11. Güzellik sadece bakımla değil yaşam tarzıyla da ilişkili tabi..Bir de estetik :) :) :)

    YanıtlaSil
  12. Benim Annem Orta Asyalı olduğu için bende düşünmüyor değilim burun kemer ameliyatını :D Güzelleşmeye gelirsek bizim orda çok et tükettikleri için yüzleri hemen kırışıyor. Bence işin sırrı yemekte. Ne yediklerine dikkat etmeleri ve yüksek rakımda yaşamaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuyorum ben estetik yaptırmaya:))

      Sil
  13. aaa bunlardan dolayı mı böyle güzeller yaaa ilginç valla :)

    YanıtlaSil
  14. Bende fazlaca beyaz tenli olmaktan dertliyim sanırım Kore kozmetik ürünlerinde özellikle makyaj ürünlerinde renk kolayca bulabilirim.:)
    Beyaz ten aslında çok zor mesela ben hep güneşten kaçarım çünkü alerjim var, soluk benizli olduğum için allıksız yaşayamam hele o mor göz altlarım off yani şöyle azıcık buğday tenli olsaydım fena olmazdı ama napalım bizde süt şişesi gibi geziyoruz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes beyaz olmak istiyor tadını çıkart:))

      Sil
  15. doğal güzellikleri de var onu da es geçmeyelim bence çok güzeller cidden. en az 8 saat uyumak hiç bana göre değil :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bne 10 saat uyumazsam kendime gelemem:))

      Sil
  16. Kore kadınları hakkında meğer ne kadar az bilgiye sahipmişim. Güzelliklerine önem verdiklerini biliyordum ancak bu boyutta olduğunu tahmin etmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bilgi veriyim dedim seviyorum bu tür yazıları:))

      Sil
  17. Onların genleri de öyledir kanımca kelebeğim..
    Yani tamam biz de maske veya bakım uygulasak muhakkak iyi sonuç alırız zamanla ama bu fitri birşey🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse Türk kadınlarından güzel olamaz diyesim geliyor:))))

      Sil
  18. Kaleminize sağlık... Şahane bilgiler içeren bir yazı. Yüzdeki lekelerimle yıllardır uğraşıyorum ne yazık ki:( Kış aylarında renk açılıyor, yaz aylarında yine başa sarıyorum. Yaz kış 50 faktör koruyucu kullanıyorum. Bir çok yöntem denedim, banamısın demedi:( Mucize bir ürün bekliyorum:) Piriç unu maskesini de deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Ahh beni kalbimden vurdun :) ruj nasilda güzel bir renkmis.Bayildim. Ben bunlarin da etkili olduguna eminim ama büyk cogunlugun genlerde olduğunu düsünüyorum. Allah gen vermis masallah hepsi ayri güzeller :) yazin harika olmus 💕

    YanıtlaSil
  20. son bir yıldır koreye karşı bir hayranlık oluştu. bu zamana kadar da baya dizi film izledim gerçekten çirkin kadın yok hepsi güzel hepsi bakımlı :D

    YanıtlaSil
  21. İlginç bir yazı oldu hiç düşünmemiştim...

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir yazı olmuş. Ben de kore ürünlerinden beyond maskelerini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  23. Sanatçılara bakılırsa bunlar genelde seçilmiş insanlardır zaten. Dediğiniz gibi estetik makyaj vs. Formlarına da dikkat etmek zorundalar. Çünkü işleri bu. Bir de halkın arasında dolaşmak lazım. Korelilerin hepsi güzel mi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halkta aynıymış duyduğuma göre:))

      Sil
  24. Yazının başlığını görünce aklıma pirinç maskesi gelmişti doğru tahmin etmişim :)) Güzellikleri için oldukça zaman ayırıyorlarmış gerçekten emeğine sağlık kelebeğimm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliği hayatlarının merkezine koymuşlar:))

      Sil
  25. kore dizilerini çok duyuyorum ama hiç izlemedim, ama ciltlerinin güzelliği dikkatimi çekiyor, pilav yaparken pirinci beklettiğim suyu dökmeden biraz yüzüme sürsem faydasını görürüm belki :) çok güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş, teşekkürler ❤️

    YanıtlaSil
  26. Anneleri hamileyken elma ve bol kivi yediği için ciltleri güzel oluyormuş diye duymuştum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmada cildi çok güzelleştirir:))

      Sil
  27. Bende bayılıyorum kore lilerin ciltlerine. Pirinç unu maskesini çok duydum ama henuz uygulama fırsatı bulamadım. Bu güzel yazı için teşekkür ediyorum canım 💕

    YanıtlaSil
  28. uyku ve su cok onemli, Guzel bir yazi olmus :)

    YanıtlaSil
  29. Mükemmel bir yayın olmuş canım, öncelikle ellerine sağlık <3

    Koreli kadınlar ciddi anlamda güzelliklerine çok dikkat ediyorlar bir bütün halinde helal olsun.

    Daha önce de pirin ve pirinç unu ile yapılan güzellik kürlerini görmüştüm mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  30. Böyle güzel ve bilgilendirici bir yazı için öncelikle çok teşekkürler :)) Beyazlatıcı pirinç unu maskesini bende lekelerim için denemek istiyorum aslında ama zaten beyaz tenliyim iyice beyazlarsam diye korkuyorum valla :)

    YanıtlaSil
  31. Merhaba! Blogunuzu bi suredir takipteyim:) Tavsiye ve önerilerinizi cok faydalı:)Ben de bekliyorum muhakkak<<http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  32. Uzun zaman önce bir Koreli ile karşılaşmıştım , bir insanın cildi bu kadar gözeneksiz,pamuk gibi olur mu yahu? Oluyormuş :D

    YanıtlaSil
  33. Uyku su ve guneş kremı yapmaya çalışıyorum su ve guneş kremı dısındakılerı az yapabılıyorum ama :D

    YanıtlaSil
  34. Valla ben korelileri pek beğendiğimi söyleyemem istisnalar hariç tabii 😃 Mesela fotoğrafını paylaştığın kişi kesinlikle güzel 👍🏻 Bende uyku ve suyun ciddi yararı olduğunu düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil
  35. Hakikaten çok güzel oluyorlar yaa o tenler bebek gibi😒 bilgiler için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  36. sanırım ben koreliyim :))) bronzluktan nefret ederim. surekli pirinç maskesi yaparım bende. gunesten korkarım. surekli güneş kremi kullanırım :)) ama yinede onlar gibi olamadim. çalısmaya denemeye devam :)) harika bir yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  37. Ellerinize sağlık. Maskesi bir gün bende denerim :)) ceviz fındık badem bu tür şeyleri bende sık sık tüketirim. Öglen meyve tüketmeyi tercih ediyorum. Koreliler suyundan havasından doğuştan güzel onlar bence :)) yani yaptıklarını bizler yapsak bile onlar kadar olamayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogustanda guzellik leri var tabii:))

      Sil
  38. Koreyalılara son bir ildir diziləri sayəsində mən də heyranlıq duyanlardanam. Gözəllikləri bir yana hamısı o qədər tatlılar ki, insanın sarılası gəlir :) Bir də dəniz məhsullarını çox tükətdikləri üçün belə sağlıqlı və gözəl olduqlarını bilirəm. Çoox maraqlı və faydalı bir yazı olub. Təşəkkürlər.♡♡♡♡

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.