Lactone en çok satan parfümleri


Lactone En Çok Satan Parfümleri

Kadınlar ve erkekler parfüm kullanmayı sevince bu seferde Lactone en çok satan parfümleri ni merak edip araştırdık.

Lactone hakkında

Lactone piyasaya yeni girmiş bir parfüm markası. Amerika merkezli olan Lactone ülkemize yenilikler getirdi. Koku arındırma kabini ve sitelerinde bulabileceğiniz koku analizi testiyle daha önce rastlamadığımız uygulamalara sahip. Fransız uzmanlar tarafından üretilen nadide parfümleri son derece modern tesislerde üretilmekte. Doğal ham maddelerden üretilen parfümleri hayvanlar üzerinde test edilmemektedir.

Lactone sadece parfüm üretmiyor

Lactone parfümün yanı sıra makyaj ürünleri, saç bakım ürünleri, cilt bakım ürünleri, kişisel bakım ürünleri de üretmektedir. Lactone makyaj malzemelerini oldukça merak ettiğimizi belirtmeliyiz.

Hangi Lactone parfümü kullandım?



Benim Lactone parfümleri arasından seçimim Lactone Velved Oriental Floral oldu. Son derece kalıcı ve sevdiğim gibi her taraftan duyulabilen bir koku. Ben çok hafif parfümleri sevmiyorum.Yürüdüğümde ya da bir odaya girdiğimde parfümün kokusu da benimle gelmeli.

Lactone en çok satan parfümleri

Lactone parfümleri nereden alınabilir?

Lactone parfümleri online satış sitelerinden temin edilebilir, fiyatları gayet uygun yani açık parfüm bir o kadar para vererek almaktansa bunun gibi orjinal parfümler kullanmak çok daha mantıklı.

Lactone parfüm yorumu

Lactone parfümü kokladıkça çiçek bahçelerinde dolaşıyormuşsunuz ve bir çok çiçeğin kokusu birbirine karışmış gibi hissediyorsunuz. Arada burnunuza hafif hafif baharat kokuları da geliyor.

Parfümün üst notalarında:Mandalina, Bergamot
Orta notalarında:Yasemin çiçeği, gül, orkide, manolya, tefarik
Alt notalarında ise:Laden,vanilya, misk, odunsu notalar mevcut.

Lactone en çok satan parfümleri

Lactone parfümleri denemek istiyorsanız sizler için derlediğimiz Lactone en çok satan parfümleri listesine göz atmalısınız.

TOP 10 KADIN

1-Golden Dust Question Unisex Parfüm

2-Good Girl Edp

3-Mademoiselle Edp

4-Cloe Edp

5-Simarine Edp

6-Scandal Edp

7-La Belle Edp

8-Beautyful Edp

9-Jasmin Edp

10-Clove Edp

TOP 10 ERKEK

1-Invector Edp Lactone

2-Bondd Question Unisex

3-Eros Edp

4-Code Edp

5-Tattoo Edp

6-Suvage Edp

7-Millioner Prive Edp

8-Black Afgano Edp

9-Adriatic Edp

10-Hermesus Edp


Lactone parfümlerini,Lactone ürünlerini denemek isteyenler için hazırladığımız Lactone en çok satan parfümleri listesi bu şekildeydi. Parfüm severseniz Lolita Lempicka Parfüm adlı makalemizi okumak isteye bilirsiniz.

23 Yorumlar

  1. İcerigine bakarak tahmin edebiliyorum kokuyu, bence sana yakışan bir parfüm olmus 😊

    YanıtlaSil
  2. bu parfümleri deneyeceğim mutlaka bana uygun bir tane vardır mutlaka :-))

    YanıtlaSil
  3. mutlaka satın alacağım canım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Esmerler için hoş bir koku olmalı.Vanilya ve misk onlarda iyi duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben scandal diye bir kokusunu aldım
    Olay. Kokusu cok kalici.

    YanıtlaSil
  6. Ben scandal diye bir kokusunu aldım
    Olay. Kokusu cok kalici.

    YanıtlaSil
  7. bende kokularını merak ediyorum lactone parfümlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lactone makyaj malzemelerini bende çok merak ediyorum.

      Sil
  8. Markayı sosyal medyada çok görüyorum ama hiç parfümünü kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  9. Valide sultandandan gizli gizli deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
  10. Eskişehir'de satan yer bulursam kokularına bakarım. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  11. fransız parfüm olması en çok satan parfüm olmasının nedeni gibi..fransılzar bu işi bilyo bence..🙂

    YanıtlaSil