Selamlar keşif kutularını ne kadar sevdiğimi mutlaka biliyorsunuzdur şimdi yepyeni bir kutu markası keşfettim KUTU DOLUSU AŞK

Instgaramda sayfalarını görüp inceleyince Mart ayı kutularında Lancome ürünleri hediye edeceklerini gördüm ve anında satın alma kararı aldım.3 aylık aboneliklerinde kargo ücreti yoktu hem bir markayı anlamak için sadece bir aylık üyelik yeterli olmayacaktı bu yüzden fazla düşünmeden üyeliğimi yaptım.Eğer sadece bir kere kutuyu satın almak isterseniz 39.90 lira 3 aylık üyelik ise 107 liraya geliyor.
 Keşif aylık kutularının haricinde istediğiniz zaman konsept kutularda alabiliyorsunuz.Her kutunun fiyatı değişiyor.Mesela Paris kutusu 109 lira ve size Parisi hatırlatacak objelerle dolu.Ayrıca New York,Girlboss,Londra,İtalya,İstanbul,Doğum günü kutuları,Audrey Hepburn,Marilyn Monroe gibi kutuları satın alarak hem kendinize hem de bir arkadaşınıza sürprizler yapabilirsiniz.Ben klasik aylık keşif kutusu satın aldım ilk denemede.Fakat Marilyn Monroe kutusunda aklım takıldı kaldı.
 Aylık keşif kutularının içinde her ay mutlaka bir adet orjinal boy mid-end ya da high-end kozmetik ürün bulunmakta.Ayrıca tasarım ürünlerde mevcut ve ortalama 150-200 lira değerinde olacak şekilde hazırlanıyor kutular.Yalnız şunu söylemeliyim mesela Mart kutusunda Lancome ürünü bulunacağı söylenmişti herkese aynı allık ya da ruj çıkmıyor sürpriz bir şekilde şansınıza o markanın hangi ürünü denk gelirse ona sahip oluyorsunuz.
 Aylık aboneliklerde kargo ücreti mevcut fakat 3 aylık ya da 1 yıllık abonelikler çok daha karlı kargo ücretsiz oluyor çünkü.Siteden kredi kartıyla alışveriş yapmak ve 9 taksitle ödemek mümkün.Mesela Nisan kutusunu sipariş vermek istiyorsanız 10-27 Mart tarihleri arasında sipariş verebiliyorsunuz ve 1 Nisan da adresinize yollanıyor kutunuz.Eğer kutular tükenmemişse Nisan ayı içerisinde içeriği açıklansa bile Nisan kutusunu sipariş edebiliyorsunuz.İşte bende Mart kutusunu bu şekilde sipariş ettim içeriğini duyunca dayanamadım.Evet site hakkında bu kadar bilgi verdikten sonra hadi gelin kutumu inceleyelim.


 Öncelikle çok sevdiğimi söylemeliyim.Son derece tatmin edici ve verdiğim parayı hak eden bir kutu olmuş.Neler mi vardı tek tek inceleyelim.


 Hep merak ettiğim Garnier markasına ait Nem Bombası yüz maskesini bir türlü denk gelip de alamamıştım.


 Son derece tatlı motto kartlarını kızımın panosuna astık bile.Tütsülerde mis gibi kokuyordu.

 Kocaman bir tasarım çanta denk geldi bana.Resimden anlaşılamayabilir ama büyük ve her türlü kullanabileceğim kaliteli bir çanta.
 Bunları kızım kaptı hemen uyku gözlüğü ve saç bandı çok yakıştılar bebeğime.


 Çok şık bir çanta aynası ve kutuyu açar açmaz bu koku ne dedirten lavantalı sabun bayıldım gerçekten.

 Otacı olur da sevilmez mi zaten.
 Lancome markasından bir adet seyahat boyu parfüm ve allık çıktı.

 Parfüm Lancome La Via Est Belle nasıl güzel kokuyor anlatamam.Allık ise 031 Pepite de Corail enfes bir renk.Hem pigmentli hem de son derece doğal bir mercan rengi bayıldım.


Allığın ayrıca yazısını hazırlayacağım ama rengin güzelliğine bakar mısınız.Sonuç olarak gerçekten para verdiğime üzülmediğim bir kutu olmuş bir sonraki ay neler çıkacağını merakla bekliyorum.İlk ayı kaçırdığıma nasıl üzülüyorum çünkü Too-faced palet verilmiş nasıl kaçırdım ben ama.Eğer sizde konsept ya da aylık kutuları incelemek,satın almak isterseniz aşağıdaki adresleri mutlaka ziyaret edin.Sevgiler...

21 Yorumlar

  1. Kutular güzelmiş gerçekten.Eskiden bir konsept hazırlayıp karşımızdaki kişinin özelliğine göre onu hatırlatan objelerle değişik kutular hazırlar hediye ederdik.Nedense o geldi aklıma.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş canım.Hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kutu olayını çok seviyorum güle güle kullan :)
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş güzel günlerde kullan sevgililer 😊

    YanıtlaSil
  5. Sürpriz kutuları çok seviyorum ben de, içinden çıkanları büyük keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım 🤗

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın. Bana fiyatları biraz pahalı geldi ürünlere göre. Ürünlerimi zaten kendim zor beğendiğimden hiç bana göre değil bence 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Lancome allığın fiyatını düşününce uygun bence ama tabii herkesin fikri değişik çok teşekkürler sevgiler:))

      Sil
  8. La viest belle en sevdiğim💙 Güle güle kullan hepsini... Sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. ayna çok tatlı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Bu kutu gerçekten harika olmuş! Allığın büyük boyu bende de var, gerçekten çok tatlı bir renk! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  11. sürpriz kutuları ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil