-->

adsense

15 Mart 2017 Çarşamba

EEOSE SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN VE ÇİFT ETKİLİ SERUM

Selamlar yılbaşında Eeose markası yeni ürettiği Eeose Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Çift Etkili Dermatolojik Serum larını denemem için yolladı.Doğrusu dökülme problemini yoğun olarak yaşadığım için çok sevindim bu güzel ürünleri görünce.


Yaklaşık 2 aydır düzenli olarak ürünleri kullandığıma göre artık yorum yapabilirim.Öncelikle ürünlerin bir etkisini görebilmek için set halinde kullanılması gerekiyor.Set dökülme karşıtı şampuan,dökülme karşıtı sabah serumu,gece kullanılması gereken saç güçlendirici den oluşuyor.
İki aydır kullanmama rağmen hala biraz şampuan var yani oldukça bereketli ürünler.Tasarımları kokuları da oldukça güzel.Şampuan 300 ml.lik bir plastik şişede bulunmakta.2 ayrı formu bulunan ürünün bende olanı kuru ve normal saçlar için olanı.
Tüm eczanelerde kolayca bulabileceğiniz ürünler ile Eeose markası dünyada ilk kez dökülme karşıtı bir serum ile saç güçlendirici başka bir serumu bir arada sunuyor.Şampuanın içeriğinde GP4G molekülü bulunuyor ve şampuanın vaatleri arasında dökülmeyi engellemek,saça enerji vermek,saçı onarmak bulunuyor.
Şampuan günlük ve sık kullanım için uygun.Ben kullandıktan sonra son derece yıpranmış saçlarımın gayet kolay taranabildiğini fark ettim.
Dökülme konusundaysa aşırı derecede dökülen saçlarımda hafif bir azalma fark ettiğimi belirtmeliyim.Yani tamamen dökülme durmadı.
Her gün değil haftada iki kere saçlarımı yıkadığımı söylemeliyim.Çünkü her tarayışımda biraz daha gidiyor saçlarım ve inanın tarağı sürmeye korkar oldum.
Çift etkili serumlara gelecek olursak sabah kullanılan LiposoPenatraitt Serum saç dökülmesine karşı etkili Lipozom teknolojisiyle üretilen ürünü her sabah 5 kere saçıma püskürterek kullandım.
Dediğim gibi bu ürün ve şampuanın bir nebze yararını gördüm fakat benim saçlarımda aşırı bir dökülme var stress den dolayı.Bir tık saç dökülmemin azaldığını söyleyebilirim.
Benim en çok işime yarayan ürün akşam kullanılan StimuPeptide Serum oldu.Serum uyurken saçlarınızı güçlendirmeye ve geliştirmeye yardımcı olmayı vaat ediyor.Bebek saçlarımın güçlenerek,kalınlaştığını gözlerimle gördüm bu yüzden en çok bu ürünü sevdim.
Ürünler gayet kolay kullanıma sahip ambalajlarda piyasaya sürülmüş.
İçerikleri incelemek için aşağıdaki resimlere bakabilirsiniz.Ayrıca ürünler cildimde herhangi bir kızarıklık,kaşıntı,tahrişe neden olmadılar bunu da belirtmeliyim.




Ve son olarak Fransız Dermscan Laboratuvarlarında yapılan klinik çalışmalarda Eeose Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Çift Etkili Dermatolojik Serum hakkında çıkan sonuçlar şu şekilde:
-Katılımcıların %98 i ürünlerin saç dökülmesinde etkili olduğunu düşünüyor.
-%95'isaçlarının yoğunlaştığını
-%95'isaçlarının güçlendiğini
-%95'i ürünü kullanmaya devam etmek istediğini ve ürünün herhangi bir yan etkisini görmediklerini belirtmişlerdir.Sevgiler...

26 yorum:

  1. bu markayı hep görmüşümdür eczanelerde hepte merak etmişimdir teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Saç dökülmesi insanda var olan stresi daha da artırıyor,ikinci kızımın doğumundan sonra bir de ülke değişiine denk gelen bir dönemde saçlarımın deli gibi dökülmesine şahit oldum,banyoya giriyordum ama küvetteki saçlarımı topralken ağladığımı bilirim.

    Piyasada çok ürünler var ama zannediyorum ki stresi azaltmak saç dökülmesini durdurmakta en etkili ve hızlı çözüm yine de sevgili kelebeğim bu yaşadığının nasıl bir sıkıntı olduğunu bildiğim için benim denediğim ve çok memnun kaldığım iki yöntemi paylaşmak istiyorum;

    Birinci yöntem:
    LOREAL SERIOXYL

    Bunun çok çok faydasını gördüm ancak dediğin gibi ürünleri birlikte kullanmak gerek bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum.

    İkinci yöntem:

    Saç Dökülmesine Bitkisel Çare/Karanfil Kürüm

    Bu yöntemin ardından da saçımın dökülmesi yüksek oranda durduktan sonra bitkisel bir yöntem olan karanfil kürüne geçtim yine şiddetle tavsiye ederim.

    Daha sakin olmaya çalış stresi nasıl azaltacağına bak istersen kan değerlerine de bak saç dökülmesinde onun da etkisi oluyor çok geçmiş olsun ve hani bir söz vardır ya ''kafana takma'' hangi yöntemi uygularsan uygula uyguladıktan sonra aklın sürekli saçında olmasın takmamaya çalış çünkü sen düşündükçe o sorun büyüyor içinde.

    Tüm bu yaşadıklarının mazide kalması dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo deneyeceğim sağol yararlı bilgilerin için:))

      Sil
  3. Bebek saçlarının çıkmasına neden olan serum aklımda olsun. Ben de şimdi benzer bir ürün kullanıyorum, bakalım neler olacak? sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyoruz yorumlarını sevgiler:))

      Sil
  4. Şu an ihtiyaç yok ama kesinlikle aklımda olsun...
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  5. Saç dökülme sorunum şu sıralarda durmuş durumda. Kirpik serumu gibi bu da güzel bir ürün gibi duruyor :)
    Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sen kullandımı acaba benim saçim çok dökülüyor ne zaman durdu

      Sil
    2. sen kullandımı saç dökülme benim saçım çok dökülüyor ne zaman durdu

      Sil
  6. ben de merak ediyorum ama yaz tatilinde kullanırım diye düşündüm bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla yorumlarınızı bekliyorum:))

      Sil
  7. Eline sağlık canım :) güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  8. umarım faydalı gelecektir kullananlara :)

    YanıtlaSil
  9. Eşime bir deneteyim o halde :)

    YanıtlaSil
  10. Kuaför olupta bunun gibi onlarca ürün deneyimlemiş olmama ragmen bu tarz ürünler bana hala inandırıcı gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben birazda olsa etkisini gördüm

      Sil
  11. Faydalı bir yazı olmuş özellikle dökülme sorunu olan benim gibiler için... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Denemedim ama bir dökülme şampuanı arayışındaydım. Bakayım buna da.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.