-->

adsense

13 Mart 2017 Pazartesi

ANILARLA BLOGGERLAR-13

Selamlar gene bir ANILARLA BLOGGERLAR köşesinde daha sizlerle birlikteyiz.Bugün çok sevdiğim bir blogger konuğum sevgili NESİN BLOGU Neslihan aslında instagramda çok daha fazla aktif ama artık bloguylada ilgilenmek ve geliştirmek istiyor.Bu yüzden bloguyla ilgilenme çalışmalarına çoktan başladı ve çok beğendiğim tasarımını kendi yaptı.

Blogunda güzellik,bakım sırları,ürün yorumları,psikoloji,moda gibi farklı dallarda konularla karşılacaksınız.En ilgimi çeken yazısı ise GRATİS,WATSONS ALIŞVERİŞİ oldu,mutlaka okumalısınız.

Son derece candan,sevimli olan Neslihan bugün sizler için bir anı yazısından çok Blogger olmanın zorluklarından bahsetmek istedi ve güzel bir yazı hazırladı.Yazısını cep telefonundan yazdığı için karakterler Türkçe değildi elimden geldiğince yazım hatalarını düzeltmeye çalıştım ama çok zorlandım umarım mazur görürsünüz.

Eğer sizde blogumda bir yazınızın yayınlanmasını isterseniz kelebeketkisi39@gmail.com adresine maillerinizi bekliyorum.Keyifli okumalar.

Herkese merhaba ben Neslihan kısaca Nes :) kullanıcı adim nesin blogu. bu işi yaklaşık 2.5 senedir yapıyorum. Ve bu ortamda öyle şeyler gordümki. Kelebek etkisi beni bloguna konuk yazar olarak davet edince bu konuyu yazmak istedim. haydi baslayalımm...
Blogger denilince hepinizin aklına güzel şeyler geliyor. Hediye ürünler, etkinlikler, bol takipçiler vs. Ve bazıları sadece ürün alabilmek için yapıyor bu işi yalan yok. Bazen bakıyorum bazılarına öyle şeyleri öneriyorlarki! tadı acı, berbat yenmeyecek bir şey 😂 mesela bana bir ürün göndermişlerdi zamanında. Kargocu.getirdi. Annem açmış, ağzına atmış "ıyyy bu ne iğrenc" dedi. Affınıza sığınarak soyluyorum Direk ağzından çıkardı. Şimdi orda paylaşılmayı bekleyen bir firma var reklam istiyor. Ne yapacaktım ben? Bana ürün göndermiş, hediye etmiş kazancını baltalamayım deyip vicdan mi yapacaktim  yoksa tadını beğenmedim mi diyecektim tabiiki ben ikincisini yaptım. Tadını beğenmediğimi söyledim. Daha sonra diğer bloggerların yorumlarını okudum öve öve bitirememişlerdi şaşırdım tabi bu arada firmada bana gıcık oldu 😂 ama kimse benden görupte almadı o ürünü. Kimse bana neden bunu önerdin berbat demedi. Ve bunun mutluluğunu hiçbir firmaya, hiçbir bedava ürüne değişmem ben. Peki neden böyle düşünmeye başladım? Her zaman mı böyleydim ? Tabiiki değildim. Diyorum ya iki bucuk senedir burdayım. Ve insan tecrübeleniyor. Artık değişiyor. Bir kere takipçi arttıkça.dertler büyüyor. Her firma ürün göndermek istiyor. Kullan kullan nereye kadar? Size simdi cazip geliyor olabilir. Ama ürün denemekten bıkıyor insan. Birkere cildiniz zarar görebiliyor. Yine başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bir marka bana instagram hesabından ulaştı. Ürün göndermek istedi. Cildimin kuru ve hassas olduğunu hiçbir lekem olmadığını söyledim. Sadece benim var dedim. (gerçektende öyleydi herkes imrenerek bakardı cildime). Zaten ürünlerimizde bunun için dedi. Hassas ciltlere iyi gelir, kızarıklıklara iyi gelir, benlerin rengini açar vs. marka ismi vermek istemiyorum. Zaten blogumda anlattım. Öncesi-sonrası fotoğraflarını gonderdi. İnandim. Adresimi verdim usulca. Kargonun gelmesini beklemeye başladım. Tam o ara bir takipçim yazdı. Cildimde lekeler var ne yapabilirim? Bende dedim böyle bir marka varmis lekeleri yok ediyormus. Cilt kuruluguna iyi geliyormuş. İstersen dene dedim. Ürünlerde 120 tl falan. Kız guvendi bana :( ürünleri aldi. Neyse bana geldi bu arada kargo. Başladım kullanmaya. İlk kullanımda normal bir nemlendirici gibi geldi. Paylaşımda yaptım hatta. Sonraki kullanımlarda cildimi kızartmaya başladı. Yanaklarımda minik minik isilik tarzı bir şeyler oluştu. Hemen firmaya yazdım durumu anlattım. Dünyanın en büyük yalanı olan alışma süresidir dedi. O ürünleri tam bir bucuk ay kullandım. Neden mi ? Eğer ürünler iyiyse firmaya haksızlık olmasın diye. Kötüyse sizin cildinize bir şey olmasın diye. Resmen kendimi feda ettim. Ve bir buçuk ay sonunda artık dayanamadım biraktım kullanmayı. Cildimi zor toparladım. Hala düzelmedi, hala ara ara kızarıp, minik isilik tarzı şeyler oluyor. Çünkü cildim hassasiyet kazandı. Her şeye tepki göstermeye başladı. Ve bundan da kötüsü, en kötüsü ne biliyor musunuz ? O kız benim takibimi bıraktı. Günlerce bunu düsündüm. Acaba ona damı alerji yaptı dedim uyuyamadım. Soramadım da utandım. çok utandım. Ve öyle bir akıllandım ki. Hemen o firma ürünleri hakkında gerçekleri yazdım. Firma bana içindeki bir bitkiye alerjim olduğunu soyledi. Karalama kampanyasi baslatmışım, yaptığım ayıpmış neler neler. Halbuki annemde ve teyzemde de denemiştim. Hassas ciltlere asla uygun bir ürün değildi. Asla pişman olmadım. Çünkü " bende öncesi-sonrası fotoğraflarını gördüm merak ediyordum iyiki soylediniz" diyen o kadar insan olduki. İşte gerçek mutluluk buydu. Senin tavsiyenle aldım çok memnunum yorumlarını okumak, bir teşekkur görmek dünyanın en mutlu duygusu. Bırakın firmalar nefret etsin benden. Kimi ürün göndermek istemesin. Ama kimsenin cildine bir şey olmasın. Kimsenin parası boşa gitmesin. Ben feda edeyim kendimi. İşte blogger olmak böyle sorumluluk isteyen bir şey. Her profil açan blogger olamaz. Bloggerlar ikiye ayrilir. Reklamcilar, Bloggerlar.
Etkinliklere özeniyorsunuz mesela. Geçenlerde bir etkinlige katildim.  Etkinlik uzak bir yerdeydi. Ürünleri elimde taşımak zorunda kaldım. 4 metro değiştirdim. En sonunda taksiyle eve geldim.  Sırtım,belim, omuzum boynum her yerim agrıyordu. Ve sabah uyandıgımda boynumu hareket.ettiremiyordum. Size bu yaziyı yazarken hastane randevu saatimi bekliyorum :)  Bu yazımdan kimse gocunmasin ders çıkartsin. Ve ne olursa olsun objektif olsun. Bizim firmaya degil takipçiye ihtiyacimız var. Güven zor kazanılır ama kolay kaybedilir. İste blogger olmak bu yükün altına girebilmektir. Hala blogger olmak istiyor musunuz ? 
Anılarla Bloggerlar köşesi acaba devam edecek mi?Yoksa şimdilik buraya kadar mı?Haftaya cevabını göreceğiz sevgiler...

5 yorum:

  1. Ne güzel bir paylaşım, herkes işin sadece güzel tarafını görmek istiyor. Verilen çabayı emeği umursamıyor.

    YanıtlaSil
  2. Nes'e koca bir alkış benden. Haftada 1 şampuan yayını yapanları mı, aman bu çok güzel mutlaka alın diyenleri mi, etkinlikten etkinliğe koşmak için 40 takla atanları mı...Hangi birini sayayım?
    Blogumda denemeden yayın yaptığım görülmemiştir. Ve gerçekten de bazen denek gibi hissediyor insan kendini. "Aman beleş ürün geldi oooh" diye sevinmek yerine "inşallah bir sorun olusturmadan kullandırtır bu ürün kendini" diye düşünyorum. Öyle ya, firma ürünü denememiz ve reklamını yapmamız için gönderiyor. Blogger olmak gerçekten çok zor.
    Yahu çok sevdiğim merak ettiğim bir ürün satın alıyorum, fotoğraflamadan kabını açamıyorum :))))))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir paylaşım Gökçe'nin dediği gibi harika emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok samimi ve güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık :) her işin kolay ve zor yanları var dış gözle görmek zor olabiliyor.

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım bence çok yararlı olmuş. Ben yeni yetme bir Bloggerım ve neler yapılmalı neler yapılmamalı bilmiyorum. Her ortam kurallar dahilindedir. Bilmek için sormak gerekir ama alınan cevap ne kadar doğrudur tartışılır. İyi ki okudum iyi ki farkına vardım. Teşekkürler Nes, Teşekkürler Kelebek Etkisi.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.