-->

adsense

3 Şubat 2017 Cuma

YVES ROCHER KADİFE DOKUNUŞLU TEKLİ FARLAR

Selamlar Yves Rocher Fransa'nın insana ve doğaya saygılı bir kozmetik markası olarak en sevdiğim markalar arasında yer alıyor.Dünyada 6000 satış noktası bulunan marka ambalajdan ürünlerinin içeriğine kadar doğallığı ön planda tutarak gönül rahatlığıyla kullanabileceğimiz ürünler üretiyor.Rehberi doğa olan markanın her ürününü denemeyi çok sevdiğimi söylemek istiyorum.

Peki siz Yves Rocher Kadife Dokunuşlu Tekli Far serisini gördünüz mü?
Bitkilerin renklerinden esinlenilerek hazırlanmış olan koleksiyon gözlerinize doğanın en saf renklerini yansıtmayı vaat ediyor.

Yves Rocher markasının denemem için gönderdiği tekli far ve allıkların renkleri gerçekten çok hoşuma gitti.Yapıları pudramsı ve kadife gibi yumuşacık,pigmentasyonları oldukça başarılı.Son bahar yapraklarıyla donattıkları pakette bu renkleri görünce ilk aklıma gelen tam sonbahar renkleri oldu.
İçlerini rahatça görebileceğimiz şeffaf kapaklı ambalajlarda tasarlanan ürünler tam çantaya atıp çıkmalık.Yalnız içinde herhangi bir aplikatör bulunmuyor.Bu benim için sorun değil ama yeterli fırça stoguna sahip olmayan genç arkadaşlarımız için sorun olabilir.

Sedefli,ışıltılı ve mat renklerden oluşan seri Paraben içermiyor.İçeriğinde bulunan Pirinç Özü sayesinde çok daha canlı renkler elde edilmiş.Bende bulunan  4.5 Orange Cosmos Mat ve 14.Rose Boise Mat mat yapıda renkler.
Oldukça kalıcı ve yumuşacık yapılarıyla renkleri uygulamak çok kolay.Farklı teknikleri uygulamak için kullanılabilecek farların pigmentasyonlarınıda çok beğendim.

Elimdeki diğer ürünler 37.Brun Cafe Mat far tam buğulu makyaj yapmak için uygun son derece hoş koyu kahve bir renk ve 10.Rose Acajou Allık saten dokunuşlu allık serisinden yumuşacık yapılı çok güzel bir bakır rengi.
Allık fırça ile son derece kolay uygulanıyor ve dağıtılabiliyor.Oldukça kalıcı olduğunu söylemeliyim.İçeriğinde Muskat Gülü Yağı mevcut olan allığın rengini de dokusunuda çok sevdim.Tasarım olarak farlardan farklı olmayan allığı ben bazen far olarak bile kullandım.Farlar 32.90 lira allıklar ise 37.03 lira ya satılıyor tabii ki indirimler sırasında çok daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.Yves Rocher Kadife Dokunuşlu Tekli Far ve allıklarını çok sevdiğimi söylemeliyim.
Allık ve farlarını daha yakından incelemek isterseniz sizi YVES ROCHER sitesine alabilirim.

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Yapısı,dokusu,pigmentasyonu güzel,sürümü kolay,paraben içermiyor,fiyatı uygun.
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:İçinde aplikatörü yok.

28 yorum:

  1. Çok cici ki bunlarrr 😃 tam benlik

    YanıtlaSil
  2. yves rocher çalışanlarına çok sinir oldum :(

    YanıtlaSil
  3. Renklerine bayıldığım bir seri bu. Benim gibi bir far manyağına gösterilmemeli aslında bunlar :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar olumlu özelliğe sahip olması beni şaşırtmadı :)

    YanıtlaSil
  5. Hihihihi dün gidip Rose Boise'ı, yanında Granit rengiyle birlikte alıvermiş olabilirim :) Çok güzel farlar cidden! Allıkları ise beni o kadar çekmedi açıkçası... Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Ben de haki yeşilini aldım çok memnunum :)) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. 37. brun cafe mat a bayıldım :) bir bakacağım

    YanıtlaSil
  8. Ben de bir zamanlar allığını kullanmıştım, nasıl güzel kokuyordu ^.^

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı renkler, tekli far alma alışkanlığım yok ama bu güzel ürünleri görünce denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  10. Yves Rocher a gidince bir bakayım ben bunlara :) Bir renk var gözüme kestirdim allık niyetine :)

    YanıtlaSil
  11. Bende de var ve çok memnunum

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.