-->

adsense

11 Ocak 2017 Çarşamba

SMASHBOX STUDIO SKIN FONDÖTEN

Selamlar bugün uzun süredir severek kullandığım bir fondöten var sırada Smashbox Studio Skin Fondöten oldukça şık cam bir şişede bulunmakta.Bildiğim kadarıyla ülkemizde 12 renk alternatifine sahip bir ürün ve bendeki rengi 2.1.İlk başlarda acaba cildime koyu mu gelir diye düşünmüştüm ama gayette tenimle uyum sağladı.


Ürün 15 saate kadar kalıcılık vaadiyle dikkat çekiyor.Yağ içermeyen ve su bazlı formülüyle tüm gün cildi nemli tutuyor ve parlamayı da önlüyor.Özellikle kapatıcılığını çok seviyorum bu ürünün.Ortadan çok daha fazla bir kapatıcılığı mevcut.Ayrıca son derece doğal bir bitişi var.Öyle aşırı bir mat duruşu yok.
Ne zaman kullansam akşama kadar bozulmadan dağılmadan yerinde duruyor.Ve en önemlisi de elbise yakalarına,cep telefona bulaşmıyor.Ben fırçayla sürmeyi tercih ediyorum çünkü bir türlü sünger kullanmaya alışamadım.

Zaman zaman kuru zaman zaman karma olan bir cildim var kuruduğu sıralarda iyice nemlendirerek kullandım ve gene oldukça memnun kaldım.Tere ve neme dayanıklı olan ürünün fotoğraf çekimlerinde de çok hoş durduğunu söylemeliyim.Şu anda 120 lira civarı bir fiyata satılan ürün oldukça uzun süre gitmesinden ve kalitesinden dolayı bence pahalı değil.Bir çok farklı online siteden alınabilir.Sevgiler...

OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Kapatıcılığı,su bazlı olması,yağsız formülü,kalıcılığı,fotoğraf çekimlerindeki başarısı,bulaşmaması.

OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Fiyatı biraz pahalı gelebilir.

20 yorum:

  1. Smashbox'tan çok az ürün kullandım; bu fondöten senin anlattığın kadarıyla epey güzele benziyor, ama benim alımda şu water BB'si var :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bu sıralar fondöten arayışındayım, not ettim bunu deneyeceğim... sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. fiyat biraz yüksek ama muhtemelen performansına göre oda iyidir..
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bu nefis bir fondöten bir etkinlikte denemiştim ama elimde çok fondöten var diye alamamıştım bak aklıma geldi bakayım yine :-))

    YanıtlaSil
  5. Fondötenlerle aram hiç iyi değildir.Cildimde hep bir rahatsızlık,ağırlık hissi verir.Kaldı ki 120 TL.''bence''çok fazla ..

    YanıtlaSil
  6. Renk skalası oldukça geniş ve epey kalıcı bir ürün. Denenebilir... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bahsettiğin kadar çok özelliğe sahipse fiyatına takılmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Bulaşmaması harikaymış, özellikle kışın kabanlara ve kazakların boyunlarına bulaşan ten ürünleri gerçekten çok sıkıntılı oluyor. Kuru ciltlere de uygun olduğu için, benim için de güzel bir alternatif olabilir. Güle güle kullan, sevgiler... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o özelliği süper gerçekten sağol canım:))

      Sil
  9. Bulaşma yapmayan bir fondöten miii :))) Hemen almalıyım ben bundan :))

    YanıtlaSil
  10. Oldukça güzelmiş hele ki telefona bulaşmaması *.* Aklımda Armani'nin fondöteni var bulamazsam buna da bakayıııım. Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.