-->

adsense

5 Aralık 2016 Pazartesi

KELEBEK ETKİSİ BUGÜN DOĞDU VE BİLİNMEYENLERİ NELER?

Selamlar bugün benim için çok önemli bir gün sevgili Kelebek Etkisi benim ikinci kızım karlı bir 5 Aralık günü doğdu.

Sancılı bir doğuş oldu ama geldiğinden beri hayatımda çok şey değiştirdi.Hayatıma renk getirdi,sevinçlerimi paylaştı,sürprizleriyle beni şaşırttı.

Zaman zaman acılarıma tanık oldu,benimle ağladı,üzüldü,yıkılışımı izledi sonra elini uzattı beni tekrar ayağa kaldırdı.

Bunları hep sizinle birlikte yaptı,iç dünyama davet etti hepinizi,beraber bana destek verdiniz.O yazılarımı ulaştırdı size "Bakın Kelebek ne kadar üzgün."dedi.

Sizlerde koşup gelip ortak oldunuz derdime,sevincime,yaşamıma.İyi ki varsınız iyi ki varsın Kelebek.Benim güzel kızım,hayatımdaki büyük boşluğu dolduran dost...

Bugün benim ve Kelebeğin en mutlu günü tamam beni size anlattı peki siz Kelebek Etkisini ne kadar tanıyorsunuz?

Hep o ikinci planda kaldı,kendini fazla belli etmedi.Hadi gelin size bu seferde Kelebek Etkisinin bilinmeyenlerini anlatayım.

-Kelebek 5 Aralık 2012 de bir Pazartesi günü hayata gözlerini açtı.Şu an tam olarak:

4 yaşında

48 aydır

208 haftadır

1461 gündür

35,086 saattir

2,105,185 dakikadır hayatta.Kocaman olmuş ama 😊

-Kelebek aynı benim gibi Yay burcu.Deli dolu,heyecanlı,her şeyi abartan bir kız.

-Şu an 908 takipçisi var.

-Toplam 683 yazı yayımlamış.

-Taslakta bekleyen 195 yazısı mevcut.

-Şimdilik 4962 tane yorum yapılmış Kelebekte.

-Şimdiye kadar yaklaşık 372.000 kere sayfalarına tıklanmış.

-Ayda yaklaşık 11.000 kere sayfalarına tıklanıyor.

-Günde ortalama 400 kere okunuyor.

-Şimdiye kadar instagram ile birlikte 10 çekiliş yapmış.

-Bir sürü çekilişe katılmış ve 5 tanesini kazanmış.

-2 kere yarışmalarda derece almış.

-45 firmanın blogger listesine girmiş.

-2 firmanın blogger listesinden atılmış.😏

-108 kere hediye gelmiş Kelebeğe.

-En son gelen hediye parfüm.

-En çok gelen hediye cilt bakım ürünleri.

-En pahalı hediye gögüs serumu 590 lira civarındaydı.

-En çok hediye yollayan marka 11 kere hediye yollamış.

-Kelebek 3 yeni firmanın çalıştığı ilk blogger oldu ve onlara danışmanlık yaptı.

-33 yeni bloggera gerek instagram gerek mail yoluyla tavsiyelerde bulundu,sorunlarını çözümlemeye çalıştı,destek oldu.

-Yüzlerce yeni insan tanıdı ve dost oldu.

-En samimi olduğu blog Buralı Olmayanlar Lokali oldu.İkisi çok iyi anlaşıyor.

-Ayda yaklaşık 30 basın bülteni geliyor Kelebeğe oda silip çöpe atıyor hepsini.😀

-Tasarımını Tasarım Masalları adında genç bir arkadaş yaptı ve kendini çok beğeniyor Kelebek.

-Bütün sosyal hesaplarıyla birlikte yaklaşık 25.000 takipçisi var Kelebeğin.

-Kelebek yaklaşık 250 başka blogu severek takip ediyor ve okuyor.

-Kelebek bir dergide de yazılar yazdı.

-2 yazarla röportaj yaptı.

-Kelebeğin bayıldığı,kendine örnek aldığı,en çok okuduğu blogger AUDREY.

-Kelebeğe gelen misafirler en çok Türkiye,Amerika,Fransa,Almanya,Rusya ve Azerbaycandan.

-Kelebeğin en çok okunan yazısı MARKALARIN OKUNUŞLARI 30.000 den fazla okunmuş.

-Kelebeğin en sevilen ve yorum yapılan yazıları sohbet yazıları.

-Kelebek burada belki çok fazla okunmuyor,çok fazla tıklanmıyor,çok fazla takip edilmiyor olabilir.Ama çok mutlu ve hepinizi seviyor ayrıca sizi bu küçük evinde misafir etmekten de her zaman mutluluk duyuyor.Nice yaşlara Kelebek Etkisi...

30 yorum:

  1. o zaman kelebek etkisi iyi ki doğmuş :)
    Ben blogumu ilk açtığım zamandan beridir seni takip ediyorum hatta uzun uzun sohbet etmesek bile tanışıklığımız var.
    Daha nice senelere olsun.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle doğum günü kutlu olsun kelebek etkisinin birde başarıları , maşAllah bazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  3. Nice yılların olsun, bol bol yazıların. Ben çok severek, keyifle takip ediyorum :) Sevgiyle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim ayni sekilde bende seni😊

      Sil
  4. tatlı kelebek nice uzun bloglu yıllar diliyorum yeni yaşı kutlu olsun blogunun :-)) tam da yazıyı zevkle okuyordum ki kendi adımı görünce minik bir çığlık atmışım çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni çok öpüyorum sevgiler :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roca ederim keske sizin yariniz kadar basarili olabilsek asil siz beni cok mutlu ediyorsunuz yorumlarinizla😊

      Sil
  5. Hahaah çok şeker bir yazı olmuş! O zaman iyi ki doğmuş Kelebek Etkisi!!!!

    YanıtlaSil
  6. Doğum günü kutlu olsun blogunuzun :) Başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Kelebek etkisinin doğum günün kutlu olsun :) iyi ki var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkkürler iyi ki sen de varsın:))

      Sil
  8. Nice yaşlara nice güzel yazılara o zaman.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. iyki Doğmuş kelebek,iyki tanımışız.. Ve belirtmeden geçemeyeceğimki ; hayatımdaki sevdiğim ,seveceğim ilk ve son kelebeksin :) Şimdi ne demek bu dediğini duyar gibiyim:)Hemen söylüyorum.Benim KElebek fobim var!!!!!!! Hayatımda en çok korktuğum minicik bile olsa beni krizlere sokan bir varlık :) Benim fobilerim bir yana da iyki doğmuşsun kelebek...Hepsini okudum dersem yalan söylerim yazılarının...Ama çoğunu okadar keyifle ve ilgiyle okuyorum ki..sıkılmadan ,sohbet havasında..Daha birçok şey yazabilirim aslında ama işgal etmekistemiyorum eminimin daha birsürüüüüüü yorumamlar gelicek...Nice 4.. yıllara hep birlikte olmak dileğimle...

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar bol başarılar ve takipçiler dilerim :) iyi tanımışız sizi :) sizden öğrenecek çok şey var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin dostluğunda benim için çok değerli önemli canım:))

      Sil
  11. İyi ki doğmuş Kelebek; iyi ki önce blog arkadaşım olmuş, sonra gerçek dostluğa dönüşmüş bu arkadaşlık.. Ne güzel yapmışız da blog açmışız ...

    YanıtlaSil
  12. Nice yaşlara Kelebek etkisi... Başarın, dostların, sevenlerin her geçen yaşta bir az daha artsın inşallah...♡♡♡

    YanıtlaSil
  13. Allah'ım sen bu kada istatistiği nasıl tuttun ?
    Tebrikler ve nice nice yıllara kelebekçim, başarıların daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog defterim var canim herseyi not ederim bi kisminida blog istatistiklerinden buldum😚

      Sil
  14. Biraz geç kalmış bir yorum olacak ama, blogunuzun yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.