Bayılıyorum mim yapmaya.Bakalım neler olacak sorular ve ne cevaplar vereceğim?

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?


Valla çok var kötü huyum hangisini sayayımki.Bu kadar kafayı her şeye takmasam ne güzel olur mesela.Şu kötü alışkanlıklarımı bıraksam param da bana kalır sağlığımda.Artık alışveriş yapmayı kessem süper olurdu.İnternete bu kadar bağımlı olmasam onun yerine spor yapsam ama nerdeee.Bu kadar tatlıyı sevmesem kilo versem.Diğer normal kadınlar gibi günlere falan gidip sosyalleşsem,dedikodu yapsam,çocuk muhabbbetlerine girsem ama yok ben uslanmam hep tek başıma olmayı internete takılmayı yeğlerim.Aslında kötü huylarımı değiştirmekte istemiyorum hepsini ayrı ayrı seviyor ve kişiliğimi oluşturan özelliklerim olduğunu düşünüyorum.Yani zor ben adam olmam 🙍



2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?


Olsun lütfen olsun dileklerim 

1-Önce sevdiğim herkes sağlıklı ve mutlu olsun.

2-Babamın her konuşmamızda dediği şeyi yapayım."Kızım artık bir kitap yazsan"diyor her seferinde.

Lisedeki edebiyat öğretmenim gitmiş babamın yanına ve hala kitap yazıp yazmadığımı sormuş,çok duygulandım.Babam stilimi Ernest Hemingway'e benzetiyor ve iyice abartıp şu an Türkiye de bu kadar sade bir üsluba sahip bir yazar olmadığını söylüyor.
(Geçenlerde bir firma yetkilisiyle konuştuğumda yazı dilimi çok etkileyici bulduklarını söyledi.Derdimi gayet net bir şekilde anlatabiliyormuşum.Bunu da eklemeden edemedim.)
Erteliyorum çünkü onların düşündüğü kadar başarılı bir yazar olduğumu düşünmüyorum.

3-Kızımla birlikte bol bol gezelim özellikle yurt dışına gidelim ve yeni kültürler tanıyalım.


3-Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)


Yeni yılda her şey aynı kalsın,monotonluğu severim ben hiç bir şey değişmesin.Herkes hayatta olsun,evimde yaşayan herkes huzurlu ve mutlu olsun.Kuşlarım bize biraz daha alışsın bizimle oyun oynasın istiyorum.Bloguma yeni yazılar yazayım ve ilgilenebileyim.


4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Kesinlikle yurtdışına gidip gezmeyi isterdim.Hep bunu istiyorum ama hiç olmadı.Bir de bir kaç estetik ameliyat geçirip gençleşsem hiç fena olmazdı.


5-Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Para harcamadan ne yapılabilir ki mutlu ve huzurlu olmak için para gerekir mi?Yani para çok önemli değil benim için hayatımda alıştığım standartları devam ettirebileyim fazlasını istemem.Önemli olan sağlıklı olalım ve başarılı olalım.Herhangi bir işte başarılı olamazsam çok üzülüyorum.Üzerinde çalıştığım bir kaç iş var ve amacıma ulaşmak için kendimi çok zorluyorum.Zaman zaman yok olmayacak diyorum ama küçücük bir umut ışığı beliriyor sonra tekrar çalışıyorum.Kendimi zorluyor,üzüyor,yıpratıyorum her seferinde.Sonra çoğu zaman amacıma ulaşıyor ve ortaya koyduğum işe bakıyorum.Değmeyin o zaman keyfime.Çalışmak,çalışmak,çalışmak ve sonunda başarmak işte hayatımın özeti.Dünyanın bütün parasını verseler kendi uğraşlarım sonucu savaştan galip çıkmanın tadını alamam.

Keyifli bir mim oldu.Biraz yorgunum ve geç vakitte yazdım o yüzden istediğim kadar ilgi çekici olmadı kusura bakmayın.Bu mimi beğenen ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum.Hatırlayabildiğim bir kaç arkadaşın linkini de aşağı ekliyorum.Sevgiler...




Resim Google görsellerden alınmıştır.

8 Yorumlar

  1. Yaa nasıl içten cevaplar. İyi ki mimlemişim. Bu kadar mutlu olacağı bilseydim her mimde ilk seni mimlerdim :) Demek sen de kitap yazmayı düşünüyorsun. Ben de çok istiyorum. Ne güzel seni destekleyenler de var. Çok şanslısın. Dilerim her şey gönlünce olur :) Bir de davetimi geri çevirmediğin için çok teşekkür ederim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rica ederim çok güzel bir mimdi teşekkürler:))

      Sil
  2. Sizin için yazması keyifli olduğu kadar benim içinde okuması keyifliydi :) Belki kitap yazmanız için doğru bir zaman vardır ve o günü bekliyordur kimbilir :))

    YanıtlaSil
  3. kitap yazman harika olur bence..:-))

    YanıtlaSil
  4. Bigün alcam seni yanıma, gezicez seninle ;)

    YanıtlaSil